Укрпошта спрощує послугу групових відправлень

26.04.2023

З 1 липня для забезпечення більш якісного та оперативного обслуговування під час пересилання згрупованих поштових відправлень (в тому числі, письмової кореспонденції) формування списків форми 103 буде здійснюватися в особистому кабінеті та за допомогою прикладного інтерфейсу АРІ. Програмне забезпечення для формування списків форми 103, що розміщено на cайті буде відключено. Корпоративні клієнти Укрпошти, які відправляють листи та посилки у великій кількості, зможуть оформити згруповані поштові відправлення та поштові переказі тільки в особистому кабінеті або за допомогою прикладного програмного інтерфейсу (API). Зміни стосуються насамперед великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах.

Повний перехід на онлайн-оформлення вихідної кореспонденції дасть можливість автоматично формувати всі реєстри відправлень, максимально підвищити якість та швидкість обслуговування, спростити процедуру пересилання відправлень клієнтам і мінімізувати час, витрачений на оформлення документів у відділенні. Крім того, оформлюючи згруповані поштові відправлення та перекази через особистий кабінет чи АРІ, клієнти отримують ряд інструментів, що дозволяють відслідковувати статус відправлень в онлайн режимі, зберігати історію та формувати реєстр відправлень.

"Укрпошта реалізувала повноцінну інтеграцію через АРІ для оформлення відправлень більш як 6 років тому. Більша частина наших клієнтів вже успішно інтегрувалися з Укрпоштою. Разом з тим весь цей час паралельно ми приймали паперові груповані списки форми 103, робота з якими насправді займала більше часу не лише у наших операторів, але і у самих клієнтів, але була для них більш звичною. З 1 липня відділення Укрпошти більше не прийматимуть форму 103. Це пов’язано з внутрішніми трансформаційними процесами компанії, які направлені на повну діджиталізацію і максимальне спрощення насамперед для клієнтів. Ми хочемо, щоб кожен контакт наших клієнтів з сервісами Укрпошти, неважливо, вони відправляють один лист на місяць чи сотню листів на день, був простим і легким. Впевнена, що клієнти які почнуть користуватися онлайн-сервісами Укрпошти, швидко відчують всі переваги такого формату, особливо після першого оформлення кореспонденції у відділенні яке, завдяки попередньому онлайн-оформленню, займе хвилини", - прокоментувала заступник генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу Альона Стьопіна.

Для клієнтів, які відправляють до 20 відправлень в день ми рекомендуємо скористатися Особистим кабінетом на нашому сайті.

Клієнтам, які відправляють більше 20 відправлень в день, пропонуємо інтегруватися з Укрпоштою по АPI.

Використання особистого кабінету та АРІ для формування поштової кореспонденції має значні переваги:

  • автоматично перевіряє введені значення індексів, щоб запобігти внесенню некоректної інформації;
  • дає змогу клієнту обмінюватись даними у форматі JSON з інформаційною системою Укрпошти (дані відправника та одержувача, параметрами відправлення та ін.) і обробляти їх у автоматичному режимі;
  • формує необхідну супровідну документацію для листів (бланки супровідної адреси до поштових відправлень, повідомлення про вручення ф.119 та списки ф.103) з унікальними номерами штрихових кодових ідентифікаторів, необхідних для відстеження по всьому маршруту пересилання (трекінгу).

Ознайомитись з порядком роботи користувачів з прикладним інтерфейсом АРІ можно за посиланням.

За отриманням детальної інформації по інтеграціїї АРІ та підписанню договора просимо звернутися до працівників напрямку з розвитку бізнесу.

Отже, протягом травня Укрпошта закликає наявних та нових корпоративних клієнтів інтегруватися з сервісами Укрпошти через API для оформлення відправлень по Україні чи за кордон. Загострюємо увагу, що з 1 липня в Укрпошті послуга формування групованих списків відправлень буде доступна тільки в особистому кабінеті для малого бізнесу та за допомогою API для середнього та великого.