Про послугу
Переказати кошти можна у будь-якому відділенні Укрпошти. Переказ можна отримати у відділенні або замовити доставку на адресу отримувача.
Які переваги грошових переказів?
Доступні тарифи
Наприклад, переказ суми 1000 грн від фізичної особи з відділення з доставкою додому — 60 грн
Безпечність та надійність
Доставка й виплата національним поштовим оператором у руки отримувачу
Найбільша мережа в Україні
Відправити та отримати переказ можна у кожному з 8 тисяч наших відділень
Доставка за адресою
Приносимо переказ на вказану адресу. SMS відправнику про виплату переказу включено до тарифу
Види переказів
Адресний переказ
Від 3 до 7 робочих днів Доступний у всіх відділеннях Приймання — у відділенні Доставка — по всій Україні на будь-яку адресу
Терміновий переказ
До 1 робочого дня Доступний у автоматизованих відділеннях Приймання у відділенні Виплата — лише у відділенні
Знайти відділення (поставте ✔ напроти фільтру «Перекази»)
Також Укрпошта здійснює приймання та виплату переказів післяплати (популярно серед підприємців, які відправляють покупцям товари поштою) та переказів до запитання (переказ у конкретне відділення, а не на адресу).
Якщо ви відправляєте 5 та більше переказів — зверніть увагу на послугу згрупованих переказів, щоб зекономити час.
Додаткова інформація
Отримати чи відправити адресний переказ у межах України ви можете у будь-якому відділенні Укрпошти — знайти відділення.
Отримати чи відправити терміновий переказ у межах України можливо тільки у відділенні Укрпошти, яке оснащене відповідним програмним забезпеченням, що дає змогу прийняти та виплатити терміновий переказ. Інформацію щодо відділень, які здійснюють термінові перекази можна отримати на сайті у розділі «Відділення», використавши для пошуку відділення фільтр «Перекази» та зазначивши населений пункт або індекс — знайти відділення.
Якщо ви не знаєте точну адресу отримувача переказу, то маєте можливість відправити переказ до запитання на конкретне відділення Укрпошти, в якому отримувачу буде зручно забрати переказ. Відправник має повідомити отримувачу номер поштового відділення, до якого направлено переказ.
Якщо ви купуєте товар з доставкою Укрпоштою у приватного підприємця або в онлайн-магазині, запропонуйте продавцю оплатити вартість товару переказом післяплати. У такому разі ви спочатку отримуєте товар, а потім сплачуєте за нього. Кошти можуть бути відправлені готівкою на відділення приймання поштового відправлення або перераховані на банківський рахунок.
Послуга | Умови надання |
---|---|
SMS-повідомлення отримувачу про надходження переказу | Додатково плата не стягується. Просто вкажіть номер мобільного телефону отримувача при оформленні. |
Письмове повідомлення отримувачу про надходження переказу | Додатково плата не стягується. Ви можете додати до переказу текстове повідомлення (до 10 слів) — привітання чи нагадування. |
SMS-повідомлення платнику про виплату переказу | Додатково плата не стягується. Просто вкажіть свій номер мобільного телефону при оформленні. |
Повідомлення платнику про вручення переказу (рекомендоване) (письмове повідомлення на бланку, що є офіційним підтвердженням вручення переказу, надсилаємо на вказану поштову адресу платника) |
30,00 грн (без ПДВ). Вибирайте, якщо вам необхідне офіційне підтвердження (сплата аліментів, боргу тощо). |
У разі неможливості виплати одержувачу, переказ зберігається у відділенні протягом місяця з дня надходження.
Послуга з переадресування/досилання грошового переказу на інше відділення або з доставкою на адресу отримувача не надається.
Платник грошового переказу може тільки відкликати переказ та направити повторно.
Відкликання згоди на виконання платіжної операції (крім переказу, прийнятого у МПС MoneyGram, «Реєстрового переказу») здійснюється за умови надання платником документів, що посвідчують особу платника / представника юридичної особи, у тому числі документу, що підтверджує його повноваження, та документів, які підтверджують факт здійснення платіжної операції (фіскального чека РРО/ПРРО) на підставі розпорядження платника про відкликання згоди на виконання платіжної операції, що надається у довільній формі із зазначенням у ньому:
- даних платника (ПІБ, адреса, номер телефону, реквізити документа, що посвідчують особу) та даних платіжної інструкції (номер, дата здійснення платіжної операції, загальна сума) – для платника–фізичної особи;
- даних платника (найменування юридичної особи, ПІБ представника платника, реквізити документа, що посвідчують його особу) та даних платіжної інструкції (номер, дата здійснення платіжної операції, загальна сума) – для платника–юридичної особи.
Відкликання суми платіжної операції доступне виключно в тому відділенні, в якому ця платіжна операція була ініційована. Товариство повертає сплачену платником комісію у випадку відкликання згоди на виконання платіжної операції.
Повернення платнику суми коштів за платіжною операцією, згода на виконання якої відкликається, та суми комісії здійснюється:
- у готівковій формі – для операцій, що були ініційовані у готівковій формі;
- у безготівковій формі, шляхом повернення суми коштів на рахунок, з якого була ініційована платіжна операція з використанням електронних платіжних засобів.
Відкликання переказу, прийнятого у МПС MoneyGram, здійснюється у порядку, передбаченому правилами МПС MoneyGram.
Відкликання «Реєстрового переказу» здійснюється у порядку, передбаченому укладеним договором.
Суми платіжних операцій, що були повернені надавачем платіжних послуг отримувача для платіжних операцій «Приймання платежів» та «Переказ Післяплата», та суми платіжних операцій, що не отримані отримувачем через його неявку / неотримання ним суми платіжної операції у встановлений правилами строк для платіжних операцій «Терміновий переказ», «Адресний переказ», доступні користувачу в повній сумі протягом 3 (трьох) місяців з моменту надсилання відповідного SMS-повідомлення:
- платнику – виключно у відділенні, де була ініційована платіжна операція для «Приймання платежів»;
- платнику – у відділенні, яке зазначене ним у платіжній інструкції під час ініціювання платіжної операції для термінового переказу, адресного переказу;
- отримувачу – виключно в тому відділенні, в якому була ініційована відправка поштового відправлення на користь платника «Переказу Післяплата», для «Переказу Післяплата».
Товариство здійснює повернення сум платіжних операцій «Переказ Післяплата», «Терміновий переказ», «Адресний переказ», що підлягають поверненню, на підставі наступних документів, наданих користувачем:
- документа, що посвідчує особу користувача;
- КНП (за наявності);
- заяви, форма якої встановлена внутрішніми документами Товариства, – надається через 30 робочих днів з моменту надсилання SMS-повідомлення платнику про повернення йому суми переказу. Заява може бути сформована працівником відділення із застосуванням технічних засобів /систем автоматизації Товариства або надана працівником відділення платнику для заповнення за затвердженою Товариством формою.
Товариство здійснює повернення сум платіжних операцій «Приймання платежів», що підлягають поверненню, на підставі наступних документів АТ Укрпошта, наданих платником:
- заяви, форма якої встановлена внутрішніми документами Товариства. Заява може бути сформована працівником відділення із застосуванням технічних засобів /систем автоматизації Товариства або надана працівником відділення платнику для заповнення за затвердженою Товариством формою;
- документа, що посвідчує особу платника;
- фіскального чека РРО/ПРРО про проведення розрахунку за послугу.
Повернення коштів здійснюється у готівковій формі у порядку, передбаченому внутрішніми документами Товариства, що регламентують це питання.
Повернення реєстрових переказів здійснюється у порядку, передбаченому укладеним договором між Товариством та платником, переказів, що ініційовані у МПС MoneyGram, – у порядку та строки, передбачені МПС MoneyGram, переказів коштів з картки на картку – у порядку та строки, передбачені відповідними МПС.
Товариство не повертає платнику сплачену ним комісію за платіжними операціями, що були повернені користувачу.
Більше інформації — у контакт-центрі Укрпошти
Телефонуйте 0 800 300 545 (безкоштовно на території України)