Про послугу

Переказати кошти можна у будь-якому відділенні Укрпошти. Переказ можна отримати у відділенні або замовити доставку на адресу отримувача.

Які переваги грошових переказів?

Доступні тарифи

Наприклад, переказ суми 1000 грн від фізичної особи з відділення з доставкою додому — 60 грн

Безпечність та надійність

Доставка й виплата національним поштовим оператором у руки отримувачу

Найбільша мережа в Україні

Відправити та отримати переказ можна у кожному з 8 тисяч наших відділень

Доставка за адресою

Приносимо переказ на вказану адресу. SMS відправнику про виплату переказу включено до тарифу

Яку суму можна переказати в межах України?

Переказати кошти без відкриття рахунку можна у сумі до 400 000 грн. Ми приймаємо перекази лише у національній валюті – гривні.

Види переказів

Адресний переказ

Від 1 до 7 робочих днів Приймання — у відділенні Виплата – доставка за адресою у будь-якому населеному пункті
Терміновий переказ

До 1 робочого дня – на суму до 50 000 грн Від 1 до 7 робочих днів – на суму понад 50 000 грн Приймання у відділенні Виплата:
  • на суму до 50 000 грн – у будь-якому стаціонарному відділенні. Знайти відділення (оберіть фільтр «Термінові перекази»)
  • на суму понад 50 000 грн – у конкретному відділенні згідно з індексом отримання. Знайти відділення

Також Укрпошта здійснює приймання та виплату переказів післяплати (популярно серед підприємців, які відправляють покупцям товари поштою).

Додаткова інформація

Відправити адресний переказ або терміновий переказ ви можете у будь-якому відділенні Укрпошти — знайти відділення.

Отримати адресний переказ або терміновий переказ (понад 50 000 грн) ви можете за вказаною платником адресою отримувача або у відділенні, індекс якого зазначений платником для отримання переказу — знайти відділення.

Отримати терміновий переказ (до 50 000 грн) ви можете у будь-якому стаціонарному відділенні — знайти відділення (для пошуку відділення необхідно обрати фільтр «Термінові перекази», зазначивши населений пункт або індекс).

Якщо ви купуєте товар з доставкою Укрпоштою у приватного підприємця або в онлайн-магазині, запропонуйте продавцю оплатити вартість товару переказом післяплати. У такому разі ви спочатку отримуєте товар, а потім сплачуєте за нього. Кошти можуть бути відправлені готівкою на відділення приймання поштового відправлення або перераховані на банківський рахунок.

Послуга Умови надання
SMS-повідомлення отримувачу про надходження переказу Додатково плата не стягується. Просто вкажіть номер мобільного телефону отримувача при оформленні.
Письмове повідомлення отримувачу про надходження переказу Додатково плата не стягується. Ви можете додати до переказу текстове повідомлення (до 10 слів) — привітання чи нагадування.
SMS-повідомлення платнику про виплату переказу Додатково плата не стягується. Просто вкажіть свій номер мобільного телефону при оформленні.
Довідка про виплату переказу отримувачу (письмове повідомлення на бланку, що є офіційним підтвердженням виплати переказу, надсилаємо на вказану поштову адресу платника або залишаємо у відділенні відправки переказу для видачі при зверненні платника) 30,00 грн (без ПДВ).
Вибирайте, якщо вам необхідне офіційне підтвердження (сплата аліментів, боргу тощо).

У разі неможливості виплати одержувачу, переказ зберігається у відділенні протягом 30 робочих днів з дня приймання переказу.

Послуга з переадресування/досилання грошового переказу на інше відділення або з доставкою на адресу отримувача не надається.

Платник грошового переказу може тільки відкликати переказ та направити повторно.

Відкликання згоди на виконання платіжної операції здійснюється за умови надання платником документів, що посвідчують особу платника, та документів, які підтверджують факт здійснення платіжної операції (квитанцій до платіжних інструкцій на переказ готівки (суми переказу та комісії) та фіскального чека на підставі розпорядження платника про відкликання згоди на виконання платіжної операції, що надається у довільній формі із зазначенням у ньому:

  • даних платника (ПІБ, адреса, номер телефону, реквізити документа, що посвідчують особу) та даних платіжної інструкції (номер, дата здійснення платіжної операції, загальна сума) – для платника–фізичної особи;

Відкликання суми платіжної операції доступне:

  • якщо операція здійснюється в день відправки переказу (ануляція) – виключно в тому відділенні, в якому ця платіжна операція була ініційована. Товариство повертає сплачену платником комісію;
  • якщо операція здійснюється після дня відправки переказу (повернення) – у будь-якому відділенні. Товариство не повертає сплачену платником комісію.

Повернення платнику суми коштів за платіжною операцією, згода на виконання якої відкликається, та суми комісії (при ануляції) здійснюється:

  • у готівковій формі – для операцій, що були ініційовані у готівковій формі;
  • у безготівковій формі, шляхом повернення суми коштів на рахунок, з якого була ініційована платіжна операція з використанням електронних платіжних засобів.

Суми платіжних операцій, що були повернені надавачем платіжних послуг отримувача для платіжних операцій «Приймання платежів» та «Переказ Післяплата», та суми платіжних операцій, що не отримані отримувачем через його неявку / неотримання ним суми платіжної операції у встановлений правилами строк для платіжних операцій «Терміновий переказ», «Адресний переказ», доступні користувачу в повній сумі протягом 3 (трьох) місяців з моменту надсилання відповідного SMS-повідомлення:

  • платнику – виключно у відділенні, де була ініційована платіжна операція для «Приймання платежів»;
  • платнику – у відділенні, яке зазначене ним у платіжній інструкції під час ініціювання платіжної операції для термінового переказу, адресного переказу;
  • отримувачу – виключно в тому відділенні, в якому була ініційована відправка поштового відправлення на користь платника «Переказу Післяплата», для «Переказу Післяплата».

Товариство здійснює повернення сум платіжних операцій «Переказ Післяплата», «Терміновий переказ», «Адресний переказ», що підлягають поверненню, на підставі наступних документів, наданих користувачем:

  • документа, що посвідчує особу користувача;
  • КНП (за наявності);
  • заяви, форма якої встановлена внутрішніми документами Товариства, – надається через 30 робочих днів з моменту надсилання SMS-повідомлення платнику про повернення йому суми переказу. Заява може бути сформована працівником відділення із застосуванням технічних засобів /систем автоматизації Товариства або надана працівником відділення платнику для заповнення за затвердженою Товариством формою.

Товариство здійснює повернення сум платіжних операцій «Приймання платежів», що підлягають поверненню, на підставі наступних документів АТ Укрпошта, наданих платником:

  • заяви, форма якої встановлена внутрішніми документами Товариства. Заява може бути сформована працівником відділення із застосуванням технічних засобів /систем автоматизації Товариства або надана працівником відділення платнику для заповнення за затвердженою Товариством формою;
  • документа, що посвідчує особу платника;
  • фіскального чека РРО/ПРРО про проведення розрахунку за послугу.

Повернення коштів здійснюється у готівковій формі у порядку, передбаченому внутрішніми документами Товариства, що регламентують це питання.

Товариство не повертає платнику сплачену ним комісію за платіжними операціями, що були повернені користувачу.

Більше інформації — у контакт-центрі Укрпошти

Телефонуйте 0 800 300 545 (безкоштовно на території України)