Про послугу

Переказати кошти можна онлайн з банківської картки або у будь-якому відділенні Укрпошти. Переказ можна отримати у відділенні або замовити доставку на адресу отримувача.

Які переваги грошових переказів?

Доступні тарифи

Наприклад, переказ суми 1000 грн від фізичної особи з відділення з доставкою додому — 60 грн

Безпечність та надійність

Доставка й виплата національним поштовим оператором у руки отримувачу

Найбільша мережа в Україні

Відправити та отримати переказ можна у кожному з 11 тисяч наших відділень

Переказ за 15 хвилин

Термінові перекази за 15 хвилин (доступні в автоматизованих відділеннях)

Можна оформити онлайн

Переказ «З картки додому»: оформлення онлайн, доставка готівки в руки

Доставка за адресою

Приносимо переказ на вказану адресу. SMS відправнику про виплату переказу включено до тарифу

Яку суму можна переказати в межах України?

Переказати можна будь-яку суму. Ми приймаємо перекази лише у національній валюті — гривні.

Види переказів

Адресний переказ

До 2 робочих днів поштового відділення Доступний у всіх відділеннях Приймання — онлайн або у відділенні Доставка — по всій Україні на будь-яку адресу

Знайти відділення

Тарифи

Як скористатись

Оформити онлайн
Терміновий переказ

До 15 хвилин Доступний у ~ 2 700 автоматизованих відділеннях Приймання — онлайн або у відділенні Виплата — лише у відділенні

Знайти відділення (поставте ✔ напроти фільтру «Перекази»)

Тарифи

Як скористатись

Оформити онлайн

Також Укрпошта здійснює приймання та виплату переказів післяплати (популярно серед підприємців, які відправляють покупцям товари поштою) та переказів до запитання (переказ у конкретне відділення, а не на адресу).

Якщо ви відправляєте 5 та більше переказів — зверніть увагу на послугу згрупованих переказів, щоб зекономити час.

Додаткова інформація

Отримати чи відправити адресний переказ у межах України ви можете у будь-якому відділенні Укрпошти — знайти відділення.

Отримати чи відправити терміновий переказ у межах України можливо тільки в автоматизованому відділенні Укрпошти — знайти відділення.

Якщо ви не знаєте точну адресу отримувача переказу, то маєте можливість відправити переказ до запитання на конкретне відділення Укрпошти, в якому отримувачу буде зручно забрати переказ. Відправник має повідомити отримувачу номер поштового відділення, до якого направлено переказ.

Якщо ви купуєте товар з доставкою Укрпоштою у приватного підприємця або в онлайн-магазині, запропонуйте продавцю оплатити вартість товару переказом післяплати. У такому разі ви спочатку отримуєте товар, а потім сплачуєте за нього. Кошти можуть бути відправлені готівкою на домашню адресу продавця або перераховані на банківський рахунок.

Послуга Умови надання
SMS-повідомлення отримувачу про надходження переказу Додатково плата не стягується. Просто вкажіть номер мобільного телефону отримувача при оформленні.
Письмове повідомлення отримувачу про надходження переказу Додатково плата не стягується. Ви можете додати до переказу текстове повідомлення (до 10 слів) — привітання чи нагадування.
SMS-повідомлення відправнику про виплату переказу Додатково плата не стягується. Просто вкажіть свій номер мобільного телефону при оформленні.
Повідомлення відправнику про вручення переказу (рекомендоване)
(письмове повідомлення на бланку, що є офіційним підтвердженням вручення переказу, надсилаємо на вказану поштову адресу відправника)
30,00 грн (без ПДВ).
Вибирайте, якщо вам необхідне офіційне підтвердження (сплата аліментів, боргу тощо).

Досилання переказу — послуга, яку може отримати відправник або одержувач переказу, якщо його місце проживання відрізняється від того, яке було зазначене відправником. За бажанням відправника чи одержувача перекази досилаються у межах України для виплати у відділенні поштового зв’язку за місцем його нового проживання одержувача. Досилання переказу здійснюється у відповідності до вимог нормативних документів.

У разі неможливості виплати одержувачу, переказ зберігається у відділенні протягом місяця з дня надходження. За письмовою заявою відправника/адресата строк може бути продовжений до двох місяців з дня надходження (за додаткову плату) переказу в межах України.

Більше інформації — у контакт-центрі Укрпошти

Телефонуйте 0 800 300 545 (безкоштовно на території України)