0 800 300 545

контакт-центр

Про послугу

Клієнтами Укрпошти є близько 4 млн пенсіонерів. Кожен із них замовляє у відділенні будь-які потрібні послуги: отримує пенсію, сплачує платежі, відправляє посилки, купує продукти й товари тощо. Укрпошта є у кожному населеному пункті країни, тому не потрібно далеко їхати чи йти, а кошти можна отримати легко без банківських карток і банкоматів.

Безкоштовна доставка пенсії та соцвиплат

Отримуйте у відділенні або вдома від листоноші

Платежі

Оплата комунальних послуг, інтернету та ТБ, поповнення мобільного телефону

Оформлення й доставка періодики

Отримуйте улюблені газети й журнали з доставкою додому

Доставка продуктів та товарів для дому

Найпотрібніші продукти й товари за спеціальними цінами

Адресні й термінові поштові перекази

Отримуйте перекази у гривні та валюті у відділенні чи вдома

Послуга «З картки додому»

Доставка готівкою переказу, який рідні надішлють із картки

Доставка посилок по Україні та світу

Від рідних, друзів і знайомих вам та навпаки

Доставка ліків і медичних виробів

Замовлення будь-яких ліків через листоношу з доставкою додому

Широкий спектр страхових послуг

Електронний поліс ОСЦПВ, страхування життя й родин

Спецпропозиції від партнерів Укрпошти

Знижені ціни на продукти та непродовольчі товари

Картка клієнта Укрпошти

Кожен пенсіонер, який обслуговується в Укрпошті, може отримати картку клієнта у рамках програми лояльності «Пенсійна пропозиція». Вона передбачає ряд особливих переваг:

  • знижки на продукти, напої, побутову хімію для дому, одяг, передплату й страхові послуги;
  • отримання спеціальних пропозицій від партнерів компанії.

Щоб скористатися перевагами, потрібно надати свою картку клієнта Укрпошти під час купівлі товарів або замовлення послуг.

Щоб отримати картку, потрібно заповнити анкету й передати її листоноші або оператору поштового відділення. Анкету можна отримати в оператора у відділенні або від листоноші.

Перелік переваг для власників карток постійно оновлюється. Дізнатися про актуальні пропозиції можна у листоноші, оператора відділення, контакт-центрі (0 800 300 545) або на сайті.

Правила участі у програмі лояльності «Пенсійна пропозиція»

Як отримувати пенсію в Укрпошті

Якщо ви виходите на пенсію й хочете отримувати гроші вдома від листоноші, або уже отримуєте кошти на банківській рахунок, але хочете обслуговуватися в Укрпошті, здійсність кілька простих кроків.

Заповніть заяву

на отримання пенсії в Укрпошті

Підготуйте копії документів,

які потрібно додати до заяви

Надайте пакет документів

до найближчого відділення Пенсійного фонду України

Отримуйте пенсію

у відділенні або вдома від листоноші

Важлива інформація!

Отримувати пенсію/соціальну допомогу можна особисто у поштовому відділенні чи з доставкою додому. За необхідності, це може робити уповноважена особа (за довіреністю). При собі необхідно мати паспорт громадянина України та/або пенсійне посвідчення. Пенсії виплачуються у період з 4 по 25 число щомісяця. Виплата соціальних допомог проводиться у період, зазначений органами праці та соціального захисту населення.

У період дії карантину, який встановлено на рівні держави через поширення коронавірусної інфекції, змінено порядок виплати пенсії та соціальної допомоги:

Якщо отримувач коштів повідомив листоношу або працівників відділення, в якому він отримує пенсію, про респіраторне (інфекційне) захворювання або має візуальні ознаки респіраторного захворювання, можна:

  • призначити іншу особу, яка буде отримувати кошти;
  • перенести виплату пенсії на наступний виплатний період.

У будь-якому з випадків потрібно проінформувати про своє рішення співробітника Укрпошти (листоношу/працівників відділення, яке обслуговує адресу проживання отримувача коштів/оператора контакт-центру Укрпошти) та надати вичерпну інформацію щодо пенсійних документів та контактних даних.

Часті питання

Це програма лояльності для пенсіонерів, які є клієнтами Укрпошти. Ця програма дає змогу вигідніше користуватися послугами Укрпошти, а саме:

  • отримувати знижки на продукти харчування та напої, непродовольчі товари (засоби гігієни, непродовольчі товари, одяг), передплату місцевих та всеукраїнських газет і журналів, послуги страхування тощо;
  • отримувати спеціальні пропозиції від партнерів Укрпошти.

Після того, як клієнт дає згоду на участь у програмі, заповнює всі поля анкети та передає її оператору відділення чи листоноші, він отримує персональну картку клієнта Укрпошти. Ця картка да можливість клієнту вигідніше користуватися послугами Укрпошти та отримувати спеціальні пропозиції від її партнерів.

Персональну картку пенсіонера зараз можуть отримати лише клієнти Укрпошти в оператора відділення чи у листоноші абсолютно безкоштовно.

Зараз програма діє у Київській, Закарпатській, Одеській, Херсонській та Черкаській областях. Найближчим часом програма буде діяти на всіх відділеннях Укрпошти по всій Україні.

Зараз учасниками програми можуть стати клієнти похилого віку, які отримують соціальні виплати через Укрпошту та підтвердили свою участь в програмі.

Найближчим часом, учасником програми може стати будь-яка людина похилого віку, яка збирається скористатись або користується послугами Укрпошта.

Картка активується автоматично після внесення в базу особистих даних клієнта. Для того щоб скористатись перевагами програми пред’явіть карту на касі при покупці послуг чи товарів.

Після того, як клієнт дає згоду на участь у програмі, заповнює всі поля анкети та передає її оператору відділення чи листоноші, він отримує персональну картку клієнта Укрпошти. Нею можна зразу починати користуватися.

Термін дії картки необмежений.

Анкета учасника потрібна для коректного внесення даних учасника в базу даних та для можливості ідентифікувати його в системі програми лояльності. Ви не можете користуватись перевагами програми, якщо не заповнили анкету.

Всі дані з анкети учасника захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Підпис учасника потрібен відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Підпис також свідчить про підтвердження участі в програмі лояльності «Пенсійна пропозиція».

Всю інформацію можна отримати у відділенні або в оператора контакт-центру за номером 0 800 300 545.

Ні. Знижки по карті та акційні пропозиції не сумуються.

Щоб припинити участь в програмі лояльності «Пенсійна пропозиція», необхідно зателефонувати в контакт-центр та повідомити номер свої карти та ваші дані. Протягом 5 днів ваші дані будуть видалені з програми.

Ні, зараз взяти участь у програмі лояльності та отримати персональну картку можуть лише клієнти Укрпошти.

Ми обов’язково повідомимо вам, коли з’явиться можливість для нових клієнтів приєднатися до програми лояльності. А також як і де отримати персональну картку та скористатися перевагами програми.

Участь у програмі лояльності «Пенсійна пропозиція» повністю безкоштовна.

Ні. Картка пенсіонера є персоналізованою, тобто належить лише одній конкретній людині. І лише вона може користуватись пропозиціями у рамках програми лояльності від Укрпошти.

Ні. Щоб скористатися перевагами, необхідно обов’язково пред’явити свою картку при купівлі товарів або замовленні послуг у відділенні або у листоноші.

Повідомте ваші дані оператору контакт-центру, оператору відділення чи листоноші. Ваші дані передадуть у відділ розвитку програми лояльності, зв’яжуться з вами та видадуть вам нову картку.