Про послугу

Вибирайте Укрпошту, як і 3,5 мільйона пенсіонерів по всій Україні. Укрпошта є навіть у найвіддаленіших куточках країни, а тому не потрібно щомісяця їздити до банкомата, щоб зняти кошти з картки. Ви отримуєте пенсію готівкою із рук у руки.

Як отримувати пенсію в Укрпошті

Якщо ви виходите на пенсію й хочете отримувати гроші вдома від листоноші, або уже отримуєте кошти на банківській рахунок, але хочете обслуговуватися в Укрпошті, здійсніть три простих кроки.

Заповніть заяву

на отримання пенсії в Укрпошті згідно з формою

Надішліть заяву

до Пенсійного фонду у найближчому відділенні Укрпошти

Отримуйте пенсію

у відділенні або вдома від листоноші

Акція від Укрпошти «Безкоштовна доставка пакетів документів до місцевих управлінь Пенсійного фонду чи соціального захисту»

Під безкоштовною доставкою мається на увазі послуга пересилки документів рекомендованим відправленням вартістю 0,00 грн для тих, хто:

  • виходить на пенсію й планує отримувати гроші готівкою через Укрпошту;
  • має пенсійний банківський рахунок, але прагне отримувати кошти готівкою в Укрпошті.

Пропозиція діє до 31.12.2024.

Переваги Укрпошти для пенсіонерів

Безкоштовна доставка пенсії та соцвиплат

Отримуйте у відділенні або вдома від листоноші

Платежі

Оплата комунальних послуг, інтернету та ТБ, поповнення мобільного телефону

Оформлення й доставка періодики

Отримуйте улюблені газети й журнали з доставкою додому

Доставка продуктів та товарів для дому

Найпотрібніші продукти й товари за спеціальними цінами

Адресні й термінові поштові перекази

Отримуйте перекази у гривні та валюті у відділенні чи вдома

Послуга «З картки додому»

Доставка готівкою переказу, який рідні надішлють із картки

Доставка посилок по Україні та світу

Від рідних, друзів і знайомих вам та навпаки

Доставка ліків і медичних виробів

Замовлення будь-яких ліків через листоношу з доставкою додому

Широкий спектр страхових послуг

Електронний поліс ОСЦПВ, страхування життя й родин

Спецпропозиції від партнерів Укрпошти

Знижені ціни на продукти та непродовольчі товари

Картка клієнта Укрпошти

Кожен пенсіонер, який обслуговується в Укрпошті, може отримати картку клієнта у рамках програми лояльності «Пенсійна пропозиція». Вона передбачає ряд особливих переваг:

  • знижки на продукти, напої, побутову хімію для дому, одяг, передплату й страхові послуги;
  • отримання спеціальних пропозицій від партнерів компанії.

Щоб скористатися перевагами, потрібно надати свою картку клієнта Укрпошти під час купівлі товарів або замовлення послуг.

Щоб отримати картку, потрібно заповнити анкету й передати її листоноші або оператору поштового відділення. Анкету можна отримати в оператора у відділенні або від листоноші.

Перелік переваг для власників карток постійно оновлюється. Дізнатися про актуальні пропозиції можна у листоноші, оператора відділення, контакт-центрі (0 800 300 545) або на сайті.

Правила участі у програмі лояльності «Пенсійна пропозиція»

Важлива інформація!

Отримувати пенсію/соціальну допомогу можна особисто у поштовому відділенні чи з доставкою додому. У разі потреби це може робити уповноважена особа (за довіреністю). При собі необхідно мати паспорт громадянина України та пенсійне посвідчення. Пенсії виплачуються у період з 4 по 25 число щомісяця. Виплата соціальних допомог проводиться у період, зазначений органами праці та соціального захисту населення.

Отримання пенсії / грошової допомоги за межами України

Українці, які отримували пенсії / грошову допомогу у відділеннях Укрпошти, але були змушені покинути власні домівки внаслідок агресії рф та виїхали до Польщі, відтепер можуть скористатися звичними послугами за місцем свого тимчасового перебування.

Для отримання коштів одержувачу необхідно подати заяву на виплату нарахованої суми пенсії / грошової допомоги:

  • в електронному вигляді на сайті Укрпошти;
  • в паперовому форматі та надіслати її на адресу: АТ «Укрпошта», вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001 Україна (JSC "Ukrposhta", str. Khreshchatyk, 22, Kyiv, 01001, Ukraine). Не забудьте про примітку на конверті — «пенсія переказом».

Увага! Якщо остання виплата пенсії / грошової допомоги була здійснена понад шість місяців тому, вам, перед заповненням заяви, необхідно звернутись до Пенсійного фонду України для поновлення виплати коштів.

Важливо! Міжнародний поштовий переказ буде доставлений одержувачу у місяці наступному за місяцем в якому була надіслана заява, за адресою тимчасового перебування.

Для отримання переказу необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу.

Виплата коштів на території Польщі здійснюється в злотих.

З додаткових питань звертайтеся за телефоном: 044 323 14 46 (для дзвінків в межах України та з-за кордону).

Часті питання

Це програма лояльності для пенсіонерів, які є клієнтами Укрпошти. Ця програма дає змогу вигідніше користуватися послугами Укрпошти, а саме:

  • отримувати знижки на продукти харчування та напої, непродовольчі товари (засоби гігієни, непродовольчі товари, одяг), передплату місцевих та всеукраїнських газет і журналів, послуги страхування тощо;
  • отримувати спеціальні пропозиції від партнерів Укрпошти.

Після того, як клієнт дає згоду на участь у програмі, заповнює всі поля анкети та передає її оператору відділення чи листоноші, він отримує персональну картку клієнта Укрпошти. Ця картка дає можливість клієнту вигідніше користуватися послугами Укрпошти та отримувати спеціальні пропозиції від її партнерів.

Персональну картку пенсіонера зараз можуть отримати лише клієнти Укрпошти в оператора відділення чи у листоноші абсолютно безкоштовно.

Програма діє у Київській, Закарпатській, Одеській, Херсонській, Черкаській, Чернівецькій, Львівській, Луганській, Рівненській, Харківській, Івано-Франківській, Миколаївській, Сумській, Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Хмельницькій та Запорізькій областях. Найближчим часом програма охоплюватиме всі відділення Укрпошти по всій території України.

Зараз учасниками програми можуть стати клієнти похилого віку, які отримують соціальні виплати через Укрпошту та підтвердили свою участь в програмі.

Найближчим часом, учасником програми може стати будь-яка людина похилого віку, яка збирається скористатись або користується послугами Укрпошта.

Картка активується автоматично після внесення в базу особистих даних клієнта. Для того щоб скористатись перевагами програми пред’явіть карту на касі при покупці послуг чи товарів.

Після того, як клієнт дає згоду на участь у програмі, заповнює всі поля анкети та передає її оператору відділення чи листоноші, він отримує персональну картку клієнта Укрпошти. Нею можна зразу починати користуватися.

Термін дії картки необмежений.

Анкета учасника потрібна для коректного внесення даних учасника в базу даних та для можливості ідентифікувати його в системі програми лояльності. Ви не можете користуватись перевагами програми, якщо не заповнили анкету.

Всі дані з анкети учасника захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Підпис учасника потрібен відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Підпис також свідчить про підтвердження участі в програмі лояльності «Пенсійна пропозиція».

Всю інформацію можна отримати у відділенні або в оператора контакт-центру за номером 0 800 300 545.

Ні. Знижки по карті та акційні пропозиції не сумуються.

Щоб припинити участь в програмі лояльності «Пенсійна пропозиція», необхідно зателефонувати в контакт-центр та повідомити номер свої карти та ваші дані. Протягом 5 днів ваші дані будуть видалені з програми.

Ні, зараз взяти участь у програмі лояльності та отримати персональну картку можуть лише клієнти Укрпошти.

Ми обов’язково повідомимо вам, коли з’явиться можливість для нових клієнтів приєднатися до програми лояльності. А також як і де отримати персональну картку та скористатися перевагами програми.

Участь у програмі лояльності «Пенсійна пропозиція» повністю безкоштовна.

Ні. Картка пенсіонера є персоналізованою, тобто належить лише одній конкретній людині. І лише вона може користуватись пропозиціями у рамках програми лояльності від Укрпошти.

Ні. Щоб скористатися перевагами, необхідно обов’язково пред’явити свою картку при купівлі товарів або замовленні послуг у відділенні або у листоноші.

Повідомте ваші дані оператору контакт-центру, оператору відділення чи листоноші. Ваші дані передадуть у відділ розвитку програми лояльності, зв’яжуться з вами та видадуть вам нову картку.