Укрпошта тестує видачу відправлень через поштомати
За підтримки компанії Omnic Укрпошта тестує новий канал видачі відправлень Укрпошта Експрес та Укрпошта Стандарт — через поштомат. Поштомати стоятимуть впродовж трьох місяців у 30 відділеннях. З їх переліком можна ознайомитися за посиланням.
Деякі клієнти, які замовляли доставку в пілотні відділення Укрпошти, отримають посилки у тих самих відділеннях, але не через оператора, а через поштомат. Тариф на послугу у будь-якому разі не змінюється.
Про послугу
Поштомат — термінал самообслуговування, що призначений для автоматичної видачі посилок.
Ключові переваги
Безконтактна видача посилок
Швидке отримання відправлень
Як отримати відправлення через поштомат: покрокова інструкція
Після розміщення працівником Укрпошти посилки в поштоматі клієнт отримує SMS/Viber-сповіщення з PIN-кодом. Це означає, що відправлення готове до видачі. Необхідно відвідати відділення та самостійно забрати посилку з поштомату.
Щоб отримати відправлення через поштомат:
- На екрані поштомату натисніть «Отримати».
(Якщо в поштоматі є відчинена комірка, насамперед зачиніть її — повідомлення на екрані підкаже, яку саме комірку треба зачинити) - Введіть 6-значний PIN-код, отриманий раніше в SMS/Viber-сповіщенні. Комірка з посилкою відчиниться автоматично.
- Заберіть відправлення та обов’язково зачиніть комірку.
- Оцініть зручність поштоматного сервісу:
- Якщо сподобалося, натисніть «
» на екрані та вкажіть найважливішу для вас перевагу: «швидко», «зручно», «безконтактно».
- Якщо не сподобалося, натисніть «
» та вкажіть основну причину: «незручно», «складно», «поштомат повільно працює», «інше».
- Якщо сподобалося, натисніть «
Якщо після введення PIN-коду комірка не відчиняється:
- Введіть PIN-код повторно.
- Якщо комірка однаково не відчиняється, зверніться до контакт-центру Omnic за номером, вказаним на поштоматі: 0 800 331 450.
- Назвіть оператору технічної підтримки номер телефону, який було вказано як номер телефону отримувача, або номер відправлення. Оператор у віддаленому режимі розблокує комірку.
- Якщо розблокувати комірку віддалено не вдасться, оператор оформить заявку на виїзд спеціаліста для її відчинення в аварійному режимі. Термін розв’язання проблемних питань — 8 робочих годин.
Якщо ви випадково видалили повідомлення з PIN-кодом:
- Натисніть «Забули код?» під полем для введення коду отримання.
- Введіть номер телефону, який було вказано як номер телефону отримувача. На нього буде відправлено новий унікальний PIN-код для відчинення комірки.
- Введіть новий PIN-код, заберіть посилку та обов’язково зачиніть комірку.
- Якщо після 3-ї спроби ви не отримали новий PIN-код, зверніться до контакт-центру Omnic за номером, вказаним на поштоматі: 0 800 331 450. Назвіть оператору технічної підтримки номер телефону, який було вказано як номер телефону отримувача, або номер відправлення. Зачекайте, поки оператор відправить вам SMS-повідомлення з новим PIN-кодом.
Для розміщення у поштоматі посилка має відповідати таким вимогам:
- оформлена за послугою «Укрпошта Стандарт» або «Укрпошта Експрес»;
- оголошена вартість відправлення — до 5000 грн;
- сплатити відправлення повинен Відправник;
- розмір посилки має відповідати розміру комірки;
- термін зберігання — до 7 днів або до 14 днів.
Також зверніть увагу, що посилку необхідно оформити:
- без опису вкладення;
- без рекомендованого повідомлення;
- без відмітки «Найбільша сторона від 71 см»;
- без відмітки «Кур’єрська доставка»;
- без відмітки «Огляд дозволено»;
- без зворотної доставки документів.