Укрпошта попереджає про нову атаку шахраїв

21.01.2021

20 січня Укрпошта отримала ряд звернень про отримання електронних листів начебто від Укрпошти про вимогу підтвердження оплати посилки шляхом переходу за посиланням. Компанія закликає не реагувати на них, адже це шахрайська розсилка, що спрямована на заволодіння даними банківських карток.

У новому повідомлені шахраїв йшлось про те, що для отримання посилки потрібно сплатити 68,16 грн. За вказаним у листі посиланням користувачі потрапляли на фальшивий сайт, який імітує офіційну інтернет-сторінку Укрпошти, для здійснення додаткової оплати. Таким чином шахраї збирали дані банківських карток для подальшого незаконного зняття коштів.

У компанії нагадують, що плату за посилки можна здійснити лише у відділенні Укрпошти та звертаються до клієнтів з проханням бути уважними та не вказувати свої дані на неперевірених ресурсах. Також компанія хоче заспокоїти клієнтів, що витоку бази даних не було. Укрпошта повідомила правоохоронні органи щодо даного випадку шахрайства та вжила всі необхідні дії для блокування злоумисників.

Щоб не постраждати від шахрайської атаки, Укрпошта радить:

  1. Перевіряти адресата. Розсилання шахрайських листів здійснювалось з фальшивої електронної адреси. Основні джерела розсилки про статус відправлення Укрпошти: Viber, SMS-повідомлення та дзвінок з контакт-центру Укрпошти. Всі відомості про нараховані мита можна дізнатись лише у оператора у відділенні Укрпошти. Порядок митного оформлення також можна знайти на офіційному сайті компанії.
  2. Перевіряти посилання у листі і не переходити за сумнівними. Єдиний вірний сайт Укрпошти ukrposhta.ua.
  3. Не вводити дані своїх банківських карток не перевіривши безпечність ресурсу. Якщо користувач вводить дані банківської картки – шахраї отримують доступ до неї. У випадку, якщо зловмисники отримали дані картки – потрібно звернутись до банку, в якому було видано картку, заблокувати її та перевипустити платіжну картку для унеможливлення зняття шахраями коштів.
  4. Звертатись до Кіберполіції України у випадку підозри шахрайства. Укрпошта вже звернулось до правоохоронних органів та Кіберполіції України. Компанія також просить користувачів повідомляти про кожний новий випадок отримання підозрілих листів відповідні структури.

У разі виникнення будь-яких питань та для отримання офіційної інформації, звертатись, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0 800 300 545 та слідкувати за новинами в офіційних джерелах компанії: