Графік роботи контакт-центру
Для фізичних осіб
Отримати консультацію, роз’яснення чи довідкову інформацію можна за номером 0 800 300 545. Дзвінки приймаються щоденно з 8:00 до 22:00. У контакт-центрі є можливість отримати інформацію про:
- види послуг та сервіси компанії;
- розташування та режим роботи відділень поштового зв’язку;
- відправлення або перекази;
- правила надання поштових послуг;
- акції.
Також всю необхідну інформацію ви можете отримати, написавши нам:
- у соціальні мережі;
- через чат-бота у Viber, Telegram, Facebook Messenger;
- на електронну адресу [email protected]
Графік роботи підтримки в соціальних мережах — щоденно з 08:00 до 23:00.
Заощаджуйте свій час та направляйте звернення у Facebook https://www.facebook.com/ukrposhta.
Для надання оперативної відповіді щодо експортних відправлень направляйте ваші звернення за посиланням.
Відстежувати відправлення, розрахувати вартість доставки по Україні та за кордон, скористатися фінансовими послугами, дізнатися індекс відділення можна також через мобільний застосунок.
Для юридичних осіб
Корпоративні клієнти можуть отримати консультацію, роз’яснення чи довідкову інформацію за номерами:
Дзвінки приймаються з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 20:00 та у суботу з 08:00 до 18:00.
Також відповіді на свої запитання ви можете отримати, написавши нам на електронну адресу [email protected].
Бажаєте укласти договір — контакти за посиланням.