На час карантину (з початку квітня і до початку червня 2020 р.) в Укрпошті безкоштовна переадресація відправлень

07.04.2020

Укрпошта під час карантину (з початку квітня і до початку червня 2020 року) скасувала плату за заяву на оформлення переадресації відправлень із однієї поштової адреси на іншу. Раніше ця послуга коштувала 50 грн. 

Компанія враховує запити клієнтів, багато з яких під час карантину мешкають за іншою адресою та хотіли б отримувати листи і посилки за місцем фактичного проживання.

Для оформлення заяви на пересилання або доставку внутрішніх та міжнародних поштових відправлень на іншу адресу та отримання в іншому поштовому відділенні не потрібно йти до поштового відділення, достатньо залишити заявку в Контакт-центрі.

достатньо залишити заявку будь-яким зручним способом:

- заповнити анкету на сайті Укрпошта bit.ly/lystonosha,

- надіслати заяву електрону адресу ukrposhta@ukrposhta.ua (зразок заяви на сайті в розділі "Зразки оформлення бланків")

- залишити заявку в Контакт-центрі, зателефонувати на телефон гарячої лінії 0 800 300 545 та набрати цифру 9.

Крім того, на час карантину національний поштовий оператор безкоштовно зберігає відправлення у відділенні частково змінила умови вручення. До закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.

Також компанія пропонує ряд послуг та сервісів, що можна отримати залишаючись вдома та маючи доступ до мережі інтернет.

Аби замовити послуги не виходячи з дому, потрібно лише знати листоношу, яка обслуговує ваш будинок. Для цього можна заповнити коротку онлайн-форму bit.ly/lystonosha або зателефонувати до Контакт-центру 0 800 300 545 та набрати цифру 9.

Користувачі інтернету можуть скористатися основними послугами через смартфон чи комп'ютер на сайті компанії чи у мобільному застосунку.