0 800 300 545

контакт-центр

На час карантину в Укрпошті безкоштовна переадресація відправлень

Укрпошта під час карантинних заходів скасувала плату за заяву на оформлення переадресації відправлень із однієї поштової адреси на іншу. Раніше ця послуга коштувала 50 грн.

Компанія враховує запити клієнтів, багато з яких під час карантину мешкають за іншою адресою та хотіли б отримувати листи і посилки за місцем фактичного проживання.

Для оформлення заяви на пересилання або доставку внутрішніх та міжнародних поштових відправлень на іншу адресу та отримання в іншому поштовому відділенні не потрібно йти до поштового відділення, достатньо залишити заявку в Контакт-центрі.

достатньо залишити заявку будь-яким зручним способом:

- заповнити анкету на сайті Укрпошта bit.ly/lystonosha,

- надіслати заяву електрону адресу ukrposhta@ukrposhta.ua (зразок заяви на сайті в розділі "Зразки оформлення бланків")

- залишити заявку в Контакт-центрі, зателефонувати на телефон гарячої лінії 0 800 300 545 та набрати цифру 9.

Крім того, на час карантину національний поштовий оператор безкоштовно зберігає відправлення у відділенні частково змінила умови вручення. До закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.

Також компанія пропонує ряд послуг та сервісів, що можна отримати залишаючись вдома та маючи доступ до мережі інтернет.

Аби замовити послуги не виходячи з дому, потрібно лише знати листоношу, яка обслуговує ваш будинок. Для цього можна заповнити коротку онлайн-форму bit.ly/lystonosha або зателефонувати до Контакт-центру 0 800 300 545 та набрати цифру 9.

Користувачі інтернету можуть скористатися основними послугами через смартфон чи комп'ютер на сайті компанії чи у мобільному застосунку.