Закохати клієнтів у свій бренд з першого дня: секрети просування хендмейд бізнесу в інтернеті

03.12.2020

3 грудня 2020 року опублікована остання п’ята частина безкоштовного освітнього онлайн-курсу Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» про створення та просування власного бренду на Amazon, ETSY, Shopify та eBay.

Перші 4 блоки освітнього відеокурсу розповідають, як відкрити магазини на відомих світових майданчиках онлайн торгівлі. Останній 5 блок про те, як зробити вау-бренд, визначити конкурентів, цільову аудиторію, налаштувати просування в Instagram, Facebook, YouTube тощо. Експертом виступає Альона Мирза – співзасновниця мультибрендингового магазину Kapsula, що має 15 років досвіду у сфері маркетингу.

Правильно обрана стратегія просування та маркетинг план допомагають створити привабливий бренд, який у свою чергу може на 50% підвищити прямі заходи на сайт, а також продажі товару. Для створення бренд-айдентики власними силами експертка відео пропонує сервіси Canva або Crello. Також у відеокурсі хендмейд виробникам пропонуються спеціальні інструменти для вивчення попиту і конкуренції на e-commerce майданчиках. Наприклад, сервіс Helium10 для Amazon, Marmalead для Etsy, і тд. Навіть якщо підприємці планують продавати тільки через власний сайт, ці інструменти допоможуть детально вивчити попит. Дізнатися більше про створення та просування власного магазину на онлайн-майданчиках можна на YouTube каналі Укрпошти.

Нагадаємо, що 21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшином Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходили щотижня протягом листопада на YouTube каналі Укрпошти  та коротких довідників, які можна найти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.

Довідка:

E-Export School від Укрпошти — це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проекту: через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації  допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 4 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера.

Ініціатива стала частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export program». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації можна знайти у соціальній мережі Facebook.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами від міжнародної торгівлі.

TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції - допомагати українським підприємцям побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях, маркетингу, освіті та міжнародній діяльності.

Perfectionist – це фільм-продакшин та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшин проектами, маркетинговими активностями пов'язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому масштабі.