Про проєкт
E-Export School від Укрпошти запускає вебінари для підтримки малого й середнього бізнесу. Як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах? Надихайтеся історіями тих, кому вдалося!
Щопонеділка та щочетверга
новий гість
1 година
якісного контенту
Безкоштовно
за попередньою реєстрацією
Відеозаписи
На онлайн-зустрічах E-Export School ви дізнаєтеся про:
- особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках: Etsy, eBay, Amazon, Shopify, Joom, Asos;
- налаштування процесів доставки й оплати;
- особливості обслуговування клієнтів;
- маркетингову підтримку проєктів;
- топ-сервіси з оптимізації роботи з клієнтами.
Резиденти
Юлія Павленко
Директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School
У 2016 році ініціювала програму E-Export school з метою надавати українським підприємцям інструменти для запуску онлайн-магазинів на міжнародних маркетплейсах. Проведено понад 200 відкритих безкоштовних заходів в офлайн та онлайн форматах. Запущено портал для підприємців — https://e-export.ukrposhta.ua/.
Бережна Тетяна Василівна
Заступниця Міністра економіки України
Надія Бігун
Заступниця Міністра економіки України
Вікторія Михайлова
Export product owner, «Укрпошта»
Катерина Витковська
Авторка і ведуча практичного курсу «Прокачай Etsy» — понад 500 випускників із різних країн світу з 2015 року.
Олег Білоногий
Незалежний консультант і продавець на eBay
Євген Созанський
Інтегратор e-commerce-проєктів на платформі Shopify
Богдан Дятленко
Засновник проєкту Importstartup
Максим Гопанчук
Бізнесмен-практик. Успішний продавець на eBay та Amazon
Ігор Герасимов
Ексголова департаменту зі злиття та поглинань у Private Equity Fund
Олександра Томашевська
Податкова консультантка Київського центру підтримки і розвитку бізнесу, CEO ТОВ «Е.С.Консалтинг»
Олександр Радіч
Представник Western Bid в Україні
Артем Сухіна
Співзасновник Disqover Agency та засновник нішевого маркетплейсу АКВАГІД
Андрій Гадашевич
CEO MakeBeCool Shopify Experts
Дмитро Борук
COO MakeBeCool Shopify Experts
CEO Foridev
Володимир Куксін
Спеціаліст із просування проєктів на Kickstarter та Indiegogo
Ольга Білик
Засновниця бренду в’язаних речей IlovecreateStore
Таня Бондар
Маркетологиня з 10-річним стажем
Денис Сулімчик
Amazon-підприємець, співорганізатор Amazon MeetUP Minsk
Олег Бєлоцерковець
Amazon-експерт, засновник маркетингової e-commerce агенції Traffic2Funnels та автор онлайн-курсів для Amazon-продавців
Катерина Войлова
Активна продавчиня на Etsy, ідейна лідерка та засновниця спільноти «Етсі сейлз»
Андрій Матяш
Керуючий партнер юридичної компанії 4В
Анастасія Зубчик
E-commerce and Media Marketing manager
Владислав Михайленко
Співзасновник платформи для маркетплейсів FOKS.BIZ
Вероніка Толкачова
Співзасновниця компанії Solver. Юристка в галузі міжнародного комерційного права
Ольга Ексаурова
YouTube-маркетологиня, сертифікована фахівчиня з YouTube
Андрій Гадай
CEO & Founder у KeyCRM
Марія Майстренко
Amazon SEO & ADs Expert, Enjoy The Wood
Аліна Смоленська
Chief Product Officer у Disqover Agency
Андрій Бугрім
Продавець на Amazon з 2016 року, спікер конференцій по Amazon та інтенсиву «Запуск продажів на Amazon UK»
Катерина Мацієвська
Керівниця відділу influence-маркетингу та роботи з TikTok у digital-агенції Moko
Наталія Стельмах
Досвід продажів на онлайн-маркетплейсах — понад три роки, має статус 7 Figure Seller на Amazon
Юлія Аршенюк
Партнерка і співзасновниця White Label Agency
Анастасія Квасюк
Commercial Development Manager / Country Manager Ukraine, eBay
Тетяна Шляпіна
Account Director у Disqover Agency
Ігор Герасько
Sales Team Leader у Payoneer
Микола Серветник
Фахівець у сфері eCommerce з 8-річним досвідом
Вікторія Кириленко
Фахівчиня онбордингу онлайн-бізнесу клієнтів
Назар Дронь
Співзасновник та CEO маркетингової e-commerce – агенції NEWAGEME — експертки з експансії на глобальних ринках
Каріна Вітвіцька
Product Manager у Disqover Agency
Анна Гладштейн
Керівник напрямку міжнародної торгівлі та європейської інтеграції USAID «Конкурентоспроможна економіка України»
Іван Бурач
Керівник напрямку PPC у Webpromo
Соломія Павлик
Product Lead у Disqover Agency
Артур Корнієнко
Shopify Expert з 10-річним стажем, засновник компанії GenovaWebArt
Ігор Стольницький
Засновник та директор Хорошоп
Леонід Фокін
Sr. Business Development Manager у Payoneer
Дмитро Машталір
Співзасновник маркетингової агенції «Ціль».
Юрій Пирч
Експерт з реклами інтернет-магазинів з 14-річним досвідом, засновник компанії «K2 — реклама для інтернет-магазинів».
Яна Мариненко
Юристка відділу e-commerce міжнародної юридичної компанії 4В.
Михайло Клячко
Підприємець, маркетолог, CEO/Founder агенції Mnews.agency
Лора Некрасова
Засновниця бренду нішевої парфумерії Bibliotheque de Parfum
Роман Кондратюк
власник Woodabdheards
Олена Горчакова
маркетингова директорка Anzy Home, бренд домашнього декору, що створює затишок
Другова Маргарита
засновниця бренду Touchable Linen
Андрій Васильєв
засновник проекту виробів зі шкіри Incarne
Баранцов Антон та Федосенко Катерина
власники проекту VitrageArtSouvenirs, виробництво і продаж на Etsy, Shopify вітражного декору та сувенірів
Розклад онлайн-зустрічей
- Як змінилася робота Etsy під час пандемії? Які заходи / міри впроваджувалися на торговій платформі?
- Що з маркетинг-інструментами Etsy? Які є дійсно ефективними у нових реаліях, а на що не варто витрачати ані час, ані гроші?
- Робота з зовнішнім трафіком: вдалі кейси та підходи.
- Pinterest: конвертація зацікавленості у потік замовлень.
- Де шукати ідеї для товару, що матиме попит на Amazon?
- Як правильно підібрати ключові слова, щоб товар знайшли та купили на Amazon? Які сервіси допомагають у цій роботі?
- Платна реклама на Amazon: як знайти золоту середину, коли marketing cost не з’їдають заробіток?
- Як розрахувати вартість товару, щоб вигідно запустити його на Amazon? Фінансові особливості платформи.
- Які зміни на eBay прийшли з карантином? Як нові умови вплинули на поведінку покупців?
- Які маркетинг-інструменти необхідно використовувати на eBay? Як правильно оцінити їх користь?
- Що робити, якщо продажі просіли? Бліц-рев’ю рятувальних методів.
- Контент, який продає, на eBay. Як його створити з мінімальними вкладеннями?
- Як підлаштувати свій промо-план під календар свят й отримати від цього максимальний ефект?
- Як вибирати товар, який би продавався на Amazon?
- Як перевіряти гіпотези без надмірного ризику до старту бізнесу?
- Пошук ніші, що забезпечує стабільний продаж товару.
- Що таке Helium 10 та як з ним працювати для аналізу товару й ніші?
- Покроковий розбір функціоналу Helium 10.
- Що таке Shopify? Огляд тарифних планів та функціоналу платформи.
- Які маркетинг-інструменти пропонує Shopify та як їх використовувати?
- Огляд застосунків для Shopify, які допомагають спростити роботу на сайті.
- Приклади магазинів, які надихають.
Олександра Томашевська
«Як почати продавати за кордон через торгові платформи Etsy та eBay від ФОП?»
- Як зареєструвати ФОП та які КВЕДи вибрати для роздрібної міжнародної інтернет-торгівлі?
- Як правильно оформити посилки від ФОП з точки зору митниці?
- Що таке акредитація на митниці та як її пройти?
- Як правильно підготувати інвойси?
- Що таке вантажна митна декларація та у яких випадках вона необхідна?
- Як взаємодіяти з фінансовими сервісами, щоб відповідати вимогам українського законодавства?
- JOOM зараз. Що необхідно знати про умови роботи?
- Що таке FOKS? Переваги від інтеграції.
- Кейси: середній чек і продажі.
- Рекомендації щодо просування: ключові інструменти на JOOM, які дають змогу потрапити у видачу для клієнтів.
- Як український проєкт на краудфандингу отримав понад 1 млн $ передзамовлень?
- Як влаштовані продажі на американських платформах Zulily та Touch of Modern?
- Що необхідно для роботи на ключовому маркетплейсі Cdiscount (France)?
- Підводні камені при старті на Tmall Global (China).
Катерина Витковська
«Аналітика для Etsy»
- Що таке Marmalead та eRank?
- Корисний функціонал для продавця.
- Як визначати трендові товари?
- Як зрозуміти, чи є у вашого товару сезонність попиту?
- Як зрозуміти, що ще ваші покупці шукають на Etsy та що ви можете їм запропонувати?
- Як знайти свій «блакитний океан» на Etsy?
- Як влаштована система оплат Payoneer та які умови для роботи з України?
- Які торгові платформи для e-export можливо підключити українським e-export – підприємцям?
- Merchant Capital Advanced для e-export — новий сервіс від Payoneer: як отримати та на яких умовах?
Що робити, якщо:
- Ваш товар був зроблений на замовлення, але не сподобався клієнту.
- Ваша посилка запізнюється або прийшла пошкодженою.
- Ви натрапили на клієнта-шахрая, який вимагає компенсацію.
- Ви отримали негативний відгук.
І ще десятки різних нестандартних ситуацій, які можуть трапитися з продавцем.
Відеозапис- Як оцінити нішу та адаптувати продукт до локального ринку?
- Яка сертифікація потрібна для української митниці? Що таке FDA та як його отримати в США?
- Як доставляти продукти харчування поштовим каналом та через експедиторів?
- Які вимоги Amazon до складування та зберігання продуктів харчування на Fulfilment by Amazon?
- Яка специфіка просування продуктів харчування на Amazon?
- Практичні кейси з експорту таких продуктів харчування, як мінеральна вода, печиво та цукерки.
На вебінарі буде розглянуто застосунки для:
- налаштування фільтрів та пошуку товарних позицій для управління товарним запасом;
- управління клієнтськими відгуками;
- інсталяції списків бажань;
- налаштування різних мов лістингів;
- організації тригерних розсилок;
- управління промопропозиціями;
- налаштування правил доставки для різних товарних груп та локації.
- Як працює краудфандинг для просування проєктів на старті?
- Kickstarter або Indiegogo: як обрати платформу для старту?
- Досвід українських проєктів на Kickstarter.
- Побудова стратегій проєкту. Як правильно розрахувати витрати?
- Яким критеріям має відповідати продукт, щоб його полюбили баєри?
- Що необхідно зробити, щоб про продукт заговорили ЗМІ?
- Помилки, яких припускаються при запуску.
- Особливості ведення «правильного» Instagram для продажів.
- Як залінкувати клієнтів між магазином на Etsy, Instagram та YouTube, щоб довести їх до купівлі?
- Up&cross sales через Instagram: як планувати «акції» та вимірювати їх успішність?
- Ключові помилки, які роблять експортери при веденні Instagram.
- Взаємозв’язок органічного та платного трафіку на Etsy. Чому ефективна робота Etsy-реклами неможлива без якісного SEO?
- Принцип роботи пошукового алгоритму на Etsy: як допомогти вашій ЦА знайти ваш товар? Title магазину, секції, title лістингів, теги.
- Шлях лістинга від новачка до бестселера: основні етапи.
- Принцип підбору лістингів для платної реклами. Аналітика і висновки.
- Чому фото та контент важливі для продажу?
- Чому необхідно правильно підібрати конкурентів для аналізу?
- Що таке широта семантики? Як з нею працювати?
- Як можна аналізувати вподобання покупців?
- Що таке пошукові запити?
- Як влаштований ринок cross-border ecommerce у Китаї?
- Ключові особливості B2C-продажів, які необхідно врахувати на старті.
- Що таке бондові склади та як з ними працювати?
- Як ефективно продавати в Китаї через канали social commerce?
- Як працюють чат-боти? Чим можуть бути корисними онлайн-продавцю?
- Сервіс Manychat та його ключові особливості.
- Що таке воронка у чат-ботах та як її створити у програмі MIRO?
- Що таке Custom Fields та як з ними працювати?
- За зразком чат-бота як підготувати мейли й black list?
- Зміни в митних правилах, особливості оподаткування для Британії та ряду інших країн.
- Вплив карантину й вакцинації на продажі.
- Ефект від соціальних виплат для США.
- Нововведення від Etsy щодо промоінструментів.
- Терміни доставки та логістика у 2021 році.
- Тарифна політика та політика знижок.
- Яких нововведень чекати в Укрпошті у 2021 році?
- Компенсація: коли, скільки та як отримати?
- Ключові поради щодо відправлення товарів за кордон.
- Що таке інтелектуальна власність? Торговельні марки, патенти, авторське право.
- Як зрозуміти, що вам необхідна ТМ?
- Як захистити свої права і не порушити чужі?
- Що дає реєстрація ТМ Amazon-, Etsy- і eBay-підприємцю?
- Основні етапи реєстрації ТМ.
- Навіщо потрібен пошук по ТМ, і який вигляд він повинен мати?
- Основні помилки під час реєстрації ТМ.
- Які торговельні марки вигідніше реєструвати e-commerce – підприємцю?
- Як збільшити успішність реєстрації ТМ?
- Чому Amazon може заблокувати магазин?
- Як вести акаунт на Amazon, щоб не потрапити у бан?
- Найпопулярніші помилки продавця.
- Як діяти, якщо магазин заблоковано? Скільки часу та коштів це відбере?
- Що робить Wish унікальним маркетплейсом?
- Популярні категорії товарів, що продаються на Wish.
- Маркетингові можливості для продавців.
- Спеціальні пропозиції для продавців від Укрпошти (5% комісії).
- Безкоштовний маркетинг, який здійснює менеджер облікового запису (Google Shopping, банери та кампанії).
- Приклади успішних продавців з України.
- Можливості YouTube для бізнесу.
- Який вигляд має правильно налаштований канал?
- Успішне налаштування відео.
- Що публікувати та як вести YouTube-канал?
- Історії успіху проєктів з мінімальним бюджетом.
- Як вимірювати розвиток каналу?
- Що таке автоматизація онлайн-торгівлі та що вона дає у 2021 році?
- Чи обов’язково взагалі щось автоматизувати?
- Які є сервіси та інструменти з автоматизації та як з ними працювати?
- Як приймати платежі для торгівлі на західному ринку?
- Як працювати на Amazon, Etsy, Ebay і Shopify, все встигати та не з’їхати з глузду?
- Що таке eBay managing payments?
- Як провести коректно перехід від PayPal на бізнес-акаунт Payoneer вже зареєстрованим продавцям? Покроковий алгоритм.
- Які складнощі можуть виникнути при активації вже зареєстрованих акаунтів і як їх подолати? Скільки часу займає верифікація акаунту?
- Як новим продавцям зареєструвати новий акаунт на Payoneer?
- Тарифна політика Payoneer. На які комісії очікувати продавцям, враховуючи нові платіжні рішення?
- Які нові продукти може запропонувати Payoneer?
- Служба підтримки Payoneer та захист продавців на eBay.
- Особливості категорії «handmade» на Amazon.
- Як зареєструватися на маркетплейсі?
- Як ефективно підготувати лістинг?
- Персоналізація товарів для аудиторії Amazon. Плюси й мінуси.
- Особливості роботи з Amazon Fulfilment.
- Дієві способи збільшення продажів.
- Що таке Pinterest та як працює ця соціальна мережа?
- Особливості реєстрації та ведення акаунту на Pinterest.
- Які інструменти статистики доступні для користувачів?
- Приклади успішних та провальних кейсів на Pinterest.
- Що не рекомендується робити на Pinterest?
- Що змінюється в процесі оподаткування посилок з товарами вартістю до €150?
- Які митні процедури та збори застосовуватимуться в різних країнах, якщо ПДВ не сплачено на платформі?
- Як клієнти зможуть оплатити нараховані збори в різних країнах Європи?
- Навіщо вказувати товарний код і як його краще підібрати?
- Які дії необхідні при оформленні відправлень онлайн за допомогою API чи в особистому кабінеті Укрпошти, щоб не допустити подвійного оподаткування посилок?
- Ключові помилки українських відправників.
- Нові правила оформлення документів.
- Шляхи апеляції, якщо податок було нараховано двічі.
Обговорюємо гарячий сезон і не тільки:
- Перші тижні з ініціативою Star Seller на Etsy.
- Конкуренція в Etsy-видачі: чому іноді по червоному тегу вийти в топ легше, ніж по зеленому?
- Чому не завжди можна вийти на продажі тільки шляхом інвестування в рекламу? Основні секрети.
- Як змусити Etsy показувати ваші товари вище, ніж товари конкурентів. Практичні рекомендації.
- Як правильно просуватися під високий сезонний попит?
- Можливості для промо. Види та структура реклами.
- Які переваги надає наявність зареєстрованої торгової марки на Amazon?
- Як просувати товари за допомогою Amazon store?
- Як організувати перелінкування між лістингами за допомогою платного промо?
- Ключові помилки, яких не варто допускати в промо на AmazonHandmade.
- Які є вимоги Amazon до таких категорій, як косметика, продукти харчування та товари для тварин?
- Що таке FDA, як її отримати та скільки це коштує?
- Помилки, яких допускаються при отриманні FDA.
- Кращі кейси з України.
- Що пропонує Wish для генерації продажів?
- Що входить у безкоштовний Product boost і як це працює?
- Як Wish взаємодіє з Google Shopping?
- Як налаштувати спеціальні акції з Wish на соціальні мережі?
- Кейси успішних продавців з України та ключові помилки, яких варто уникати.
- Особливості роботи на британській платформі Amazon.
- Чому потрібна VAT-реєстрація для Великої Британії та яким чином вона проходить?
- Особливості організації приймання оплат та логістики на Велику Британію.
- Ключові помилки при виході на британський Amazon.
- eBay Store: реєстрація, оформлення, налаштування облікового запису продавця та інструменти просування.
- Аналіз ніші та конкурентів.
- Ключові кроки до створення та оптимізації лістингу.
- Бонуси від eBay для нових продавців.
- Як влаштований TikTok? Особливості роботи у соцмережі.
- Різниця між TikTok та іншими соцмережами.
- Промо-кампанія в TikTok.
- Чи підходить TikTok для генерування продажів для e-export?
До старту великого сезону Укрпошта та eBay запустили програму підтримки українських експортерів. Всі підприємці, що зареєструються на онлайн-платформі з 25 жовтня до 31 грудня 2021 року, отримають бонуси, а саме:
- три місяці безкоштовної підписки на eBay;
- збільшені ліміти на товарні оголошення;
- комплексну програму навчання;
- супровід персонального менеджера, який допоможе розібратися в особливостях онлайн-платформи: від створення облікового запису на eBay до просування товарів.
Для індивідуальних продавців передбачено до 200 безкоштовних лістингів та підтримку команди eBay.
Долучайтеся до вебінару, щоб дізнатися деталі програми та отримати відповіді на всі свої запитання.
Відеозапис- Де та як знайти інфлюенсерів з найкращим зворотним зв’язком від фоловерів?
- Організація промо-кампанії.
- Підготовка пропозиції для інфлюенсерів. Стандартний контракт.
- Створення афіліатних лінків.
- Аналіз ефективності рекламної кампанії.
- Що таке Google Shopping та як він працює?
- Огляд найефективніших стратегій з Google Shopping.
- З чого почати при старті роботи з Google Shopping.
- Етапи рекламної воронки. Шлях клієнта до оформлення замовлення.
- Чек-лист готовності магазину та лістингів до реклами.
- Особливості налаштування реклами на Etsy.
- Фази оцінки ефективності реклами.
- Що таке податок на Amazon, Etsy, Shopify, eBay, Google?
- Коли податок сплачуватимуть українці?
- На які послуги поширюється податок?
- Розрахунок податку на реальному прикладі.
- Що робити підприємцю?
- Історії експортерів, які досягли успіху та розширили свій бізнес.
- Перші кроки у створенні власного бізнесу е-export.
- Як розвивати бізнес за кордоном?
- Святковий онлайн-розіграш промокодів серед глядачів.
- Як працює Укрпошта під час воєнних дій та які маршрути доставки доступні на сьогодні?
- Особливості роботи митниці під час війни.
- Співпраця Укрпошти з торговельними платформами: нові можливості для українських підприємців.
- Реєстрація та верифікація магазину. Покрокова інструкція.
- Процес створення перших лістингів. Що необхідно зробити до?
- Налаштування перших промо- та рекламних кампаній.
- Бар’єри в роботі з акаунтом та шляхи їх подолання.
- Основні правила спілкування з клієнтами.
- Реєстрація магазину. Покрокова інструкція.
- Створення перших лістингів.
- Налаштування перших промокампаній.
- Бар’єри та шляхи їх подолання.
- Рекомендації щодо комунікації з клієнтами.
Анастасія Квасюк
«Можливості просування на eBay»
- Як правильно проаналізувати ринок та вибрати стратегію просування / продажу?
- Як використати внутрішні системи eBay для побудови активного маркетингу?
- Переваги участі у програмі зростання від eBay.
Ігор Герасько
«Payoneer: переваги при отриманні платежів за товари з-за кордону»
- Як працює система Payoneer? Умови підключення й комісії.
- Як зареєструватися українським продавцям – фізичним особам та компаніям?
- Складнощі під час реєстрації й роботи з Payoneer та шляхи їх розв’язання.
- Особливості співпраці українських ФОПів з Payoneer.
- Спеціальні пропозиції Payoneer для українських підприємців.
Микола Серветник
«Де крім Etsy продавати хендмейд?»
Продажі на трьох відомих маркетплейсах: Walmart, Pinkoi, Asos
- загальна інформація (країна походження, кількість відвідувачів, річний оборот тощо);
- перспективи для хендмейд-виробників на маркетплейсах;
- особливості реєстрації, тарифні плани й комісії;
- реклама;
- кейси клієнтів.
Андрій Гадай
«Оптимізація й автоматизація процесів продажу за кордон на базі KeyCRM»
Спочатку обговоримо:
- З якими проблемами стикається бізнес при торгівлі на міжнародних маркетплейсах та чому їх потрібно розв’язувати не зволікаючи.
Далі — продемонструємо можливості на прикладі:
- Як підключити Etsy, Amazon, eBay (чи навіть власний сайт) до KeyCRM?
- Робота із замовленнями: статуси, воронки, покупці (автопошук повторів), оплати й витрати по замовленню, додавання файлів та тегів, друк, імпорт і експорт списку замовлень.
- Додавання користувачів: налаштування доступів до розділів та полів замовлення.
- Інтеграція KeyCRM з Укрпоштою: відправлення замовлень у декілька кліків та автоматичне відстеження.
- Спілкування з клієнтами через KeyCRM: підключення месенджерів та телефонії.
- Ведення товарного та складського обліку.
- Інтеграція з платіжними сервісами для приймання оплат.
- Аналітика продажів, магазинів, товарів, менеджерів тощо.
- Додаткові переваги: створення задач, заявки (ліди) та багато іншого.
- Хто може продавати на Made with Bravery? Вимоги до товарів та контенту.
- Фінансові умови.
- Підключення мерчанта: від моменту подачі заявки до отримання статусу продавця.
- Управління замовленнями: від отримання мерчантом до отримання покупцем.
Назар Дронь
«Як оцінити перспективи на глобальних e-commerce – ринках українському виробнику»
- Як влаштований глобальний e-commerce – ринок та які канали збуту українських товарів доступні?
- Чим відрізняються канали збуту та що краще вибрати на певних етапах розвитку?
- Як українським виробникам самостійно оцінити нішу й власні перспективи?
- З чого почати, якщо немає команди й експертизи? Найважливіші кроки.
Каріна Вітвіцька
«Shopify: як відкрити магазин та масштабувати бізнес»
- Переваги Shopify: чому варто вибрати саме його?
- Умови, дані та документи для реєстрації на Shopify.
- Відкриття магазину, якщо ви — український підприємець. Покрокова інструкція.
- Обмеження онлайн-платформи: доступні та заборонені товари.
- Чекліст інтеграцій Shopify: Amazon, eBay, Etsy, Facebook, Google, TikTok.
- Чому Shopify — найкращий союзник Amazon?
- Платіжні системи Shopify: яку вибрати?
Олександр Радіч
«Як розвивати клієнтів завдяки email-розсилкам»
- На якому етапі спілкування з покупцем краще запропонувати підписатися на email-розсилку?
- Скільки разів варто написати клієнту після отримання замовлення на сайті чи маркетплейсі?
- Як комунікувати з покупцями на Etsy, Ebay та Amazon задля досягнення своїх цілей? Що можна, а чого уникати?
- Як знайти email покупця через спеціальні сервіси?
- Як зробити на сайті форму для підписки? Чи використовувати для цього окрему посадкову сторінку? Створення опитувальників та квізів.
- Способи сегментації покупців.
- Що писати в листі? Різниця між автовідповіддю та розсилкою.
- За що можна отримати бан чи погіршити свій спам-рейтинг?
- Шаблони листів та особливості копірайтингу (заголовок, текст, маркетингові формули).
Олександра Томашевська
«E-export. Податки та бухгалтерський фінансовий облік»
- Роздрібна міжнародна інтернет-торгівля: як розпочати? Реєстрація ФОП чи компанії, підбір КВЕД, вибір системи оподаткування.
- Особливості оподаткування e-export в Україні: ПДВ та інші податки.
- Документація та бухгалтерський облік: що необхідно зберігати для податкової перевірки?
- Особливості продажу за кордон через власний сайт чи маркетплейс: цифрові товари, «дорогі» товари, дропшипінг.
Анастасія Квасюк
«Інструменти eBaymag: як покращити продажі на eBay»
- Переваги та цінність eBaymag для українських продавців.
- Як підключитися до eBaymag та максимізувати свій користувацький досвід роботи з цим інструментом? Демонстрація.
- Сесія запитань та відповідей щодо eBaymag у прямому ефірі.
Олег Бєлоцерковець
«Helium 10: як оцінити, чи продаватимуться товари на Amazon? Кейс»
- Все, що варто знати про Helium 10, найпопулярніший інструмент для аналізу продажів на Amazon.
- Які модулі є на Helium 10?
- Як підібрати конкурентну ціну через калькулятор маржинальності?
- Які дані про конкурентів є у вільному доступі та як їх отримати?
- Як аналізувати відгуки через Helium 10 та навіщо?
Анна Гладштейн
«Гранти для розвитку власної e-export справи»
- Актуальні грантові програми для малого та середнього бізнесу.
- Умови отримання фінансування.
- Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку?
Микола Серветник
«Магазин в Pinterest: органічне та платне просування»
- Створення та оформлення бізнес-акаунту з його подальшим технічним налаштуванням.
- Покрокова інструкція для органічного просування на Pinterest.
Каріна Вітвіцька
«Промо магазину на Shopify: як генерувати трафік та збільшувати продажі»
- Shopify: огляд можливих варіантів промо та їх ефективність.
- Вибір каналу для просування магазину.
- Інтеграція з іншими онлайн-майданчиками: перспективи продажів для Amazon, Etsy та eBay.
- Ефективні налаштування реклами в Google & YouTube.
- Способи покращення якості трафіку з Facebook та Instagram.
Іван Бурач
«Просування на світових маркетплейсах: Facebook та Instagram як ефективні канали зовнішнього трафіку»
- Функціонал особистого кабінету Facebook / Instagram для рекламних цілей.
- Як самостійно налаштувати рекламну кампанію та з якими складнощами стикаються підприємці.
- Які є можливості оплати.
- Які параметри рекламної кампанії вважаються ефективними.
Таня Бондар
«Просування на Etsy: внутрішня оптимізація та SEO»
- Як зараз налаштовані алгоритми Etsy.
- Як потрапити у видачу категорії з мінімальним бюджетом.
- Як вирахувати оптимальний бюджет на рекламу.
- Основні помилки продавців під час запуску товарів.
Анастасія Квасюк
«Як просувати товари на eBay та генерувати продажі?»
- Платна контекстна реклама для просування на eBay.
- Ефективні методи продажів через аукціонну модель.
- Практика використання промокодів чи подарунків: розгляд реальних кейсів.
- Програма підтримки українських підприємців: круті можливості для зростання.
- 5 найпоширеніших помилок на старті при виборі ніші.
- Найпопулярніші ніші в США та Європі у 2023 році.
- Пошук «своєї» ніші та формування УТП.
- Бар’єри входу на закордонні ринки та способи їх подолання.
- Історії успішного запуску адаптованих товарів на Amazon.
Тетяна Шляпіна
«eBay.Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Terapeak»
- Які методики доступні для аналізу ніші та попиту для продажу товарів на eBay.
- Що таке Terapeak і як влаштований його функціонал?
- Як аналізувати продажі товарів і як визначити тренди на майбутні періоди?
Катерина Витковська
«Etsy. Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Marmalead та eRank»
- Як визначати трендові товари? Як зрозуміти, чи є у вашого товару сезонність попиту?
- Як зрозуміти, що ще ваші покупці шукають на Etsy та що ви можете їм запропонувати?
- Як знайти свій «блакитний океан» на Etsy?
Соломія Павлик
«Amazon. Вихід на європейські ринки і їх специфіка»
- Як влаштований європейський Amazon і які особливості необхідно врахувати українським продавцям.
- Які переваги надає спеціальна програма для українців на європейському Amazon.
- Як проаналізувати ніші для продажів в Європі, типові помилки продавців-початківців.
Артур Корнієнко
«Ефективні сторінки на Shopify: реалізація потенціалу вашого магазину»
- Перетворення та оптимізація елементів сайту відповідно до кожного етапу росту магазину.
- Аналіз ключових елементів сторінок магазину для збільшення конверсії.
- Елементи, які часто ігноруються, але можуть значно впливати на продажі вашого магазину на Shopify.
- Збільшення довіри через соціальні докази.
- Вивчення поведінки користувача для оптимізації шляху покупця.
Леонід Фокін
«Payoneer та Etsy Payment — особливості отримання оплати за товар»
- Як працює Payoneer та які умови підключення?
- Як українським підприємцям легко пройти реєстрацію?
- Якими спеціальними пропозиціями та сервісами можна скористатися?
Ігор Стольницький
«Як продавати за кордон, використовуючи українську платформу Хорошоп?»
- Які іноземні канали продажів, окрім маркетплейсів, доступні українцям і які з них краще застосувати, маючи власний сайт.
- Які налаштування сайту потрібні для старту продажів за кордоном.
- Можливості Хорошоп: мови, валюти, оплата, доставка, фіди.
- Google Shopping в Україні та за кордоном: відмінності.
Дмитро Машталір
«Etsy: як підвищити конверсію та генерацію замовлень»
- 3 головні стовпи на Etsy без яких немає продажів.
- Як покращити конверсії завдяки аналізу даних і не тільки?
- Алгоритми vs продавець. Що робити, щоб вони тебе полюбили?
- 5 системних дій, що дають результат.
Юрій Пирч
«Google Shopping для просування магазинів за кордоном»
- Прогноз онлайн-продажів та розрахунок рекламного бюджету.
- Особливості роботи з фідом для закордонних ринків.
- Налаштування Google Shopping (Performance Max).
- Аналітика результатів.
- Чи потрібно реєструвати торговельну марку (ТМ)?
- Чому маркетплейси заохочують реєструвати інтелектуальну власність?
- Програми захисту інтелектуальної власності від світових маркетплейсів:
- Amazon Brand Registry.
- Etsy Reporting Portal.
- Walmart Brand Portal.
- eBay VeRO.
- Особливості доставки поштових відправлень у воєнний час. Якісні показники доставки.
- Спеціальні пропозиції для клієнтів. Актуальні знижки Укрпошти й тарифи на 2024 рік.
- Окремі нюанси використання електронної митниці.
- Що таке Грантова програма «Власна Справа» від Міністерства економіки України? Як отримати доступ до урядової програми з бюджетом в 3.5 млрд гривень?
- Які є можливості для ветеранів та другого з подружжя?
- Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку? Особливості процедури отримання грантів.
- Які можливості експортерам надасть нова урядова ініціатива «Зроблено в Україні»?
- Яку систему оподаткування краще обрати для старту проєкту E-Export? Як підібрати види економічної діяльності на етапі реєстрації?
- Як оформлювати відправлення для коректного митного контролю?
- Як вести бухгалтерський облік для міжнародної торгівлі в форматі B2C / кінцевому споживачу?
- Як отримувати кошти за проданий товар на рахунки підприємця з урахуванням положень про фінансовий моніторинг?
- Які є критичні помилки при старті проєкту E-Export?
- Як сплачувати податки в рамках спрощеної системи II та III груп від експортних операцій на рахунках у системах Payoneer і WISE?
- Що таке Performance Max кампанії? Основні особливості та можливості.
- Як підготувати сайт для старту промо.
- Етапи запуску рекламної кампанії.
- Інструменти масштабування.
- Метрики оцінки результатів та розрахунок рекламного бюджету.
- Ключові помилки при самостійному запуску Performance Max.
- Чекліст обов’язкових задач після запуску і до регулярних продажів.
- Яка різниця між регулярними і випадковими продажами та як нарощувати саме регулярні?
- Які показники потрібно моніторити на постійній основі?
- Як зробити рекламу прибутковою, навіть якщо вона тривалий час не така?
- Успішний кейс Bibliotheque de Parfum. Позначення основних стратегій, які допомогли у становленні успішної марки.
- Важливість побудови унікального бренду та його сприйняття споживачами.
- Оптимізація сайту до старту: Ключові кроки та практичні поради з підготовки магазину до запуску на платформі Shopify.
- Інструменти та стратегії просування, які допомогли в перші місяці розвитку проєкту.
- Визначення ключових метрик успіху. Огляд різноманітних інструментів маркетингу та порівняння ефективності різних каналів.
- Очікування щодо конверсій, обсягів продажів та побудови відносин з клієнтами.
- Розбір ніші та аналіз попиту – ключові показники перед стартом.
- Проходження користувацького шляху по магазину, виявлення слабких зон.
- Оформлення магазину: як його можна поліпшити.
- Аналіз оформлення лістингів; фото, відео та інші моменти, які важливі в просуванні на Etsy.
- Інструменти для просування на eBay та їх особливості.
- Типи рекламних оголошень.
- Показники ефективності: що і де відстежувати.
- eBay і соціальні мережі: як їх поєднати та залучити зовнішній трафік.
- Основні причини блокування магазинів на Etsy та як цього уникнути.
- Вплив налаштування «мови» на просування при створенні лістингів.
- Особливості оновлення лістингів через renew.
- Star Seller та його ефект на генерацію продажів.
- Як ближче «познайомитися» з вашою нішею?
- Що покупці цінують у вашому продуктові?
- Як проаналізувати поведінку вашого покупця?
- Аналіз ситуації й вимірювання показників для масштабування бізнесу.
- Нова ініціатива держави з підтримки виробників українських товарів.
- Яка ідея закладена в проект Made in Ukraine та на що націлена програма?
- Яку допомогу отримують саме малі та крафтові виробники?
- Які ще проекти готує міністерство економіки для підприємців?
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Дивіться, як проходили семінари E-Export School у попередніх роках