Про проєкт
E-Export School від Укрпошти запускає вебінари для підтримки малого й середнього бізнесу. Як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах? Надихайтеся історіями тих, кому вдалося!
Щовівторка
новий гість
1 година
якісного контенту
Безкоштовно
за попередньою реєстрацією
Відеозаписи
На онлайн-зустрічах E-Export School ви дізнаєтеся про:
- особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках: Etsy, eBay, Amazon, Shopify, Joom, Asos;
- налаштування процесів доставки й оплати;
- особливості обслуговування клієнтів;
- маркетингову підтримку проєктів;
- топ-сервіси з оптимізації роботи з клієнтами.
Резиденти

Юлія Павленко
Директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School
В «Укрпошті» відповідає за повний комплекс міжнародних операцій з імпорту та експорту: розвиток продуктів, тарифна політика, міжнародні авіа та автомобільні маршрути, митне оформлення, співпраця зі 192 національними поштовими операторами та комерційні проєкти.

Бережна Тетяна Василівна
Заступниця Міністра економіки України

Надія Бігун
Заступниця Міністра економіки України

Вікторія Михайлова
Export product owner, «Укрпошта»

Катерина Витковська
Авторка і ведуча практичного курсу «Прокачай Etsy» — понад 500 випускників із різних країн світу з 2015 року.

Олег Білоногий
Незалежний консультант і продавець на eBay

Євген Созанський
Інтегратор e-commerce-проєктів на платформі Shopify

Максим Гопанчук
Бізнесмен-практик. Успішний продавець на eBay та Amazon

Ігор Герасимов
Ексголова департаменту зі злиття та поглинань у Private Equity Fund

Олександра Томашевська
Податкова консультантка Київського центру підтримки і розвитку бізнесу, CEO ТОВ «Е.С.Консалтинг»

Олександр Радіч
Представник Western Bid в Україні

Артем Сухіна
Співзасновник Disqover Agency та засновник нішевого маркетплейсу АКВАГІД

Андрій Гадашевич
CEO MakeBeCool Shopify Experts

Володимир Куксін
Спеціаліст із просування проєктів на Kickstarter та Indiegogo

Ольга Білик
Засновниця бренду в’язаних речей IlovecreateStore

Таня Бондар
Маркетологиня з 10-річним стажем

Олег Бєлоцерковець
Amazon-експерт, засновник маркетингової e-commerce агенції Traffic2Funnels та автор онлайн-курсів для Amazon-продавців

Катерина Войлова
Активна продавчиня на Etsy, ідейна лідерка та засновниця спільноти «Етсі сейлз»

Андрій Матяш
Керуючий партнер юридичної компанії 4В

Анастасія Зубчик
E-commerce and Media Marketing manager

Владислав Михайленко
Співзасновник платформи для маркетплейсів FOKS.BIZ

Вероніка Толкачова
Співзасновниця компанії Solver. Юристка в галузі міжнародного комерційного права

Ольга Ексаурова
YouTube-маркетологиня, сертифікована фахівчиня з YouTube

Андрій Гадай
CEO & Founder у KeyCRM

Марія Майстренко
Amazon SEO & ADs Expert, Enjoy The Wood

Аліна Смоленська
Chief Product Officer у Disqover Agency

Андрій Бугрім
Продавець на Amazon з 2016 року, спікер конференцій по Amazon та інтенсиву «Запуск продажів на Amazon UK»

Катерина Мацієвська
Керівниця відділу influence-маркетингу та роботи з TikTok у digital-агенції Moko

Наталія Стельмах
Досвід продажів на онлайн-маркетплейсах — понад три роки, має статус 7 Figure Seller на Amazon

Юлія Аршенюк
Партнерка і співзасновниця White Label Agency

Анастасія Квасюк
Commercial Development Manager / Country Manager Ukraine, eBay

Тетяна Шляпіна
Account Director у Disqover Agency

Ігор Герасько
Sales Team Leader у Payoneer

Микола Серветник
Фахівець у сфері eCommerce з 8-річним досвідом

Вікторія Кириленко
Фахівчиня онбордингу онлайн-бізнесу клієнтів

Назар Дронь
Співзасновник та CEO маркетингової e-commerce – агенції NEWAGEME — експертки з експансії на глобальних ринках

Каріна Вітвіцька
Product Manager у Disqover Agency

Анна Гладштейн
Керівник напрямку міжнародної торгівлі та європейської інтеграції USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

Іван Бурач
Керівник напрямку PPC у Webpromo

Соломія Павлик
Product Lead у Disqover Agency

Артур Корнієнко
Shopify Expert з 10-річним стажем, засновник компанії GenovaWebArt

Ігор Стольницький
Засновник та директор Хорошоп

Леонід Фокін
Sr. Business Development Manager у Payoneer

Дмитро Машталір
Співзасновник маркетингової агенції «Ціль».

Юрій Пирч
Експерт з реклами інтернет-магазинів з 14-річним досвідом, засновник компанії «K2 — реклама для інтернет-магазинів».

Яна Мариненко
Юристка відділу e-commerce міжнародної юридичної компанії 4В.

Михайло Клячко
Підприємець, маркетолог, CEO/Founder агенції Mnews.agency

Лора Некрасова
Засновниця бренду нішевої парфумерії Bibliotheque de Parfum

Роман Кондратюк
власник Woodabdheards

Олена Горчакова
маркетингова директорка Anzy Home, бренд домашнього декору, що створює затишок

Другова Маргарита
засновниця бренду Touchable Linen

Андрій Васильєв
засновник проекту виробів зі шкіри Incarne

Баранцов Антон та Федосенко Катерина
власники проекту VitrageArtSouvenirs, виробництво і продаж на Etsy, Shopify вітражного декору та сувенірів

Олександр і Вікторія Клочковські
підприємці, засновники OldTownLeather і OTLbags

Катерина Балашова
засновниця Propsly

Артем Корнєєв
засновник проєктів Dynamic Workshop і Thehrdwood

Катерина та Олександр Мусієнко
засновники VIZZARA

Олександр і Яна Ткачуки
підприємці, засновники проєкту «Вишиваночка»
Розклад онлайн-зустрічей

Анна Гладштейн
«Гранти для розвитку власної e-export справи»
- Актуальні грантові програми для малого та середнього бізнесу.
- Умови отримання фінансування.
- Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку?

Микола Серветник
«Магазин в Pinterest: органічне та платне просування»
- Створення та оформлення бізнес-акаунту з його подальшим технічним налаштуванням.
- Покрокова інструкція для органічного просування на Pinterest.

Каріна Вітвіцька
«Промо магазину на Shopify: як генерувати трафік та збільшувати продажі»
- Shopify: огляд можливих варіантів промо та їх ефективність.
- Вибір каналу для просування магазину.
- Інтеграція з іншими онлайн-майданчиками: перспективи продажів для Amazon, Etsy та eBay.
- Ефективні налаштування реклами в Google & YouTube.
- Способи покращення якості трафіку з Facebook та Instagram.

Іван Бурач
«Просування на світових маркетплейсах: Facebook та Instagram як ефективні канали зовнішнього трафіку»
- Функціонал особистого кабінету Facebook / Instagram для рекламних цілей.
- Як самостійно налаштувати рекламну кампанію та з якими складнощами стикаються підприємці.
- Які є можливості оплати.
- Які параметри рекламної кампанії вважаються ефективними.

Таня Бондар
«Просування на Etsy: внутрішня оптимізація та SEO»
- Як зараз налаштовані алгоритми Etsy.
- Як потрапити у видачу категорії з мінімальним бюджетом.
- Як вирахувати оптимальний бюджет на рекламу.
- Основні помилки продавців під час запуску товарів.

Анастасія Квасюк
«Як просувати товари на eBay та генерувати продажі?»
- Платна контекстна реклама для просування на eBay.
- Ефективні методи продажів через аукціонну модель.
- Практика використання промокодів чи подарунків: розгляд реальних кейсів.
- Програма підтримки українських підприємців: круті можливості для зростання.
- 5 найпоширеніших помилок на старті при виборі ніші.
- Найпопулярніші ніші в США та Європі у 2023 році.
- Пошук «своєї» ніші та формування УТП.
- Бар’єри входу на закордонні ринки та способи їх подолання.
- Історії успішного запуску адаптованих товарів на Amazon.

Тетяна Шляпіна
«eBay.Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Terapeak»
- Які методики доступні для аналізу ніші та попиту для продажу товарів на eBay.
- Що таке Terapeak і як влаштований його функціонал?
- Як аналізувати продажі товарів і як визначити тренди на майбутні періоди?

Катерина Витковська
«Etsy. Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Marmalead та eRank»
- Як визначати трендові товари? Як зрозуміти, чи є у вашого товару сезонність попиту?
- Як зрозуміти, що ще ваші покупці шукають на Etsy та що ви можете їм запропонувати?
- Як знайти свій «блакитний океан» на Etsy?

Соломія Павлик
«Amazon. Вихід на європейські ринки і їх специфіка»
- Як влаштований європейський Amazon і які особливості необхідно врахувати українським продавцям.
- Які переваги надає спеціальна програма для українців на європейському Amazon.
- Як проаналізувати ніші для продажів в Європі, типові помилки продавців-початківців.

Артур Корнієнко
«Ефективні сторінки на Shopify: реалізація потенціалу вашого магазину»
- Перетворення та оптимізація елементів сайту відповідно до кожного етапу росту магазину.
- Аналіз ключових елементів сторінок магазину для збільшення конверсії.
- Елементи, які часто ігноруються, але можуть значно впливати на продажі вашого магазину на Shopify.
- Збільшення довіри через соціальні докази.
- Вивчення поведінки користувача для оптимізації шляху покупця.

Леонід Фокін
«Payoneer та Etsy Payment — особливості отримання оплати за товар»
- Як працює Payoneer та які умови підключення?
- Як українським підприємцям легко пройти реєстрацію?
- Якими спеціальними пропозиціями та сервісами можна скористатися?

Ігор Стольницький
«Як продавати за кордон, використовуючи українську платформу Хорошоп?»
- Які іноземні канали продажів, окрім маркетплейсів, доступні українцям і які з них краще застосувати, маючи власний сайт.
- Які налаштування сайту потрібні для старту продажів за кордоном.
- Можливості Хорошоп: мови, валюти, оплата, доставка, фіди.
- Google Shopping в Україні та за кордоном: відмінності.

Дмитро Машталір
«Etsy: як підвищити конверсію та генерацію замовлень»
- 3 головні стовпи на Etsy без яких немає продажів.
- Як покращити конверсії завдяки аналізу даних і не тільки?
- Алгоритми vs продавець. Що робити, щоб вони тебе полюбили?
- 5 системних дій, що дають результат.

Юрій Пирч
«Google Shopping для просування магазинів за кордоном»
- Прогноз онлайн-продажів та розрахунок рекламного бюджету.
- Особливості роботи з фідом для закордонних ринків.
- Налаштування Google Shopping (Performance Max).
- Аналітика результатів.
- Чи потрібно реєструвати торговельну марку (ТМ)?
- Чому маркетплейси заохочують реєструвати інтелектуальну власність?
- Програми захисту інтелектуальної власності від світових маркетплейсів:
- Amazon Brand Registry.
- Etsy Reporting Portal.
- Walmart Brand Portal.
- eBay VeRO.
- Особливості доставки поштових відправлень у воєнний час. Якісні показники доставки.
- Спеціальні пропозиції для клієнтів. Актуальні знижки Укрпошти й тарифи на 2024 рік.
- Окремі нюанси використання електронної митниці.
- Що таке Грантова програма «Власна Справа» від Міністерства економіки України? Як отримати доступ до урядової програми з бюджетом в 3.5 млрд гривень?
- Які є можливості для ветеранів та другого з подружжя?
- Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку? Особливості процедури отримання грантів.
- Які можливості експортерам надасть нова урядова ініціатива «Зроблено в Україні»?
- Яку систему оподаткування краще обрати для старту проєкту E-Export? Як підібрати види економічної діяльності на етапі реєстрації?
- Як оформлювати відправлення для коректного митного контролю?
- Як вести бухгалтерський облік для міжнародної торгівлі в форматі B2C / кінцевому споживачу?
- Як отримувати кошти за проданий товар на рахунки підприємця з урахуванням положень про фінансовий моніторинг?
- Які є критичні помилки при старті проєкту E-Export?
- Як сплачувати податки в рамках спрощеної системи II та III груп від експортних операцій на рахунках у системах Payoneer і WISE?
- Що таке Performance Max кампанії? Основні особливості та можливості.
- Як підготувати сайт для старту промо.
- Етапи запуску рекламної кампанії.
- Інструменти масштабування.
- Метрики оцінки результатів та розрахунок рекламного бюджету.
- Ключові помилки при самостійному запуску Performance Max.
- Чекліст обов’язкових задач після запуску і до регулярних продажів.
- Яка різниця між регулярними і випадковими продажами та як нарощувати саме регулярні?
- Які показники потрібно моніторити на постійній основі?
- Як зробити рекламу прибутковою, навіть якщо вона тривалий час не така?
- Успішний кейс Bibliotheque de Parfum. Позначення основних стратегій, які допомогли у становленні успішної марки.
- Важливість побудови унікального бренду та його сприйняття споживачами.
- Оптимізація сайту до старту: Ключові кроки та практичні поради з підготовки магазину до запуску на платформі Shopify.
- Інструменти та стратегії просування, які допомогли в перші місяці розвитку проєкту.
- Визначення ключових метрик успіху. Огляд різноманітних інструментів маркетингу та порівняння ефективності різних каналів.
- Очікування щодо конверсій, обсягів продажів та побудови відносин з клієнтами.
- Розбір ніші та аналіз попиту – ключові показники перед стартом.
- Проходження користувацького шляху по магазину, виявлення слабких зон.
- Оформлення магазину: як його можна поліпшити.
- Аналіз оформлення лістингів; фото, відео та інші моменти, які важливі в просуванні на Etsy.
- Інструменти для просування на eBay та їх особливості.
- Типи рекламних оголошень.
- Показники ефективності: що і де відстежувати.
- eBay і соціальні мережі: як їх поєднати та залучити зовнішній трафік.
- Основні причини блокування магазинів на Etsy та як цього уникнути.
- Вплив налаштування «мови» на просування при створенні лістингів.
- Особливості оновлення лістингів через renew.
- Star Seller та його ефект на генерацію продажів.
- Як ближче «познайомитися» з вашою нішею?
- Що покупці цінують у вашому продуктові?
- Як проаналізувати поведінку вашого покупця?
- Аналіз ситуації й вимірювання показників для масштабування бізнесу.
- Нова ініціатива держави з підтримки виробників українських товарів.
- Яка ідея закладена в проект Made in Ukraine та на що націлена програма?
- Яку допомогу отримують саме малі та крафтові виробники?
- Які ще проекти готує міністерство економіки для підприємців?
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея йти на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея йти на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея йти на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт?
- Як з`явилася ідея йти в продажі за кордон, в тому числі на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- На яких ще платформах ви бачите розвиток?
- Ваші поради щодо просування власного сайту.
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея його заснувати?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- У вашому проєкті було залучено зовнішнє грантове фінансування — які поради маєте щодо цього напрямку?
- Як просуваєте товари за кордон? Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Дивіться, як проходили семінари E-Export School у попередніх роках
Партнери проєкту:











