Про проєкт

E-Export School від Укрпошти запускає вебінари для підтримки малого й середнього бізнесу. Як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах? Надихайтеся історіями тих, кому вдалося!

Щовівторка

новий гість

1 година

якісного контенту

Безкоштовно

за попередньою реєстрацією

Відеозаписи

на YouTube-каналі Укрпошти

E-export. Як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти

Завантажити покроковий довідник із рекомендаціями
E-Export School — найкраща у світі
На онлайн-зустрічах E-Export School ви дізнаєтеся про:
  • особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках: Etsy, eBay, Amazon, Shopify, Joom, Asos;
  • налаштування процесів доставки й оплати;
  • особливості обслуговування клієнтів;
  • маркетингову підтримку проєктів;
  • топ-сервіси з оптимізації роботи з клієнтами.

E-Export School — найкраща у світі

«E-Export programme» перемогла у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми» на найпрестижнішій премії у сфері пошти та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards 2019.

E-Export School — найкраща у світі

Резиденти

Юлія Павленко
Юлія Павленко

Директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School

У 2016 році ініціювала програму E-Export school з метою надавати українським підприємцям інструменти для запуску онлайн-магазинів на міжнародних маркетплейсах. Проведено понад 200 відкритих безкоштовних заходів в офлайн та онлайн форматах. Запущено портал для підприємців — https://e-export.ukrposhta.ua/.

Бережна Тетяна Василівна
Бережна Тетяна Василівна

Заступниця Міністра економіки України

Вікторія Михайлова
Вікторія Михайлова

Export product owner, «Укрпошта»

Катерина Витковська
Катерина Витковська

Авторка і ведуча практичного курсу «Прокачай Etsy» — понад 500 випускників із різних країн світу з 2015 року.

Олег Білоногий
Олег Білоногий

Незалежний консультант і продавець на eBay

Євген Созанський
Євген Созанський

Інтегратор e-commerce-проєктів на платформі Shopify

Богдан Дятленко
Богдан Дятленко

Засновник проєкту Importstartup

Максим Гопанчук
Максим Гопанчук

Бізнесмен-практик. Успішний продавець на eBay та Amazon

Ігор Герасимов
Ігор Герасимов

Ексголова департаменту зі злиття та поглинань у Private Equity Fund

Олександра Томашевська
Олександра Томашевська

Податкова консультантка Київського центру підтримки і розвитку бізнесу, CEO ТОВ «Е.С.Консалтинг»

Олександр Радіч
Олександр Радіч

Представник Western Bid в Україні

Артем Сухіна
Артем Сухіна

Співзасновник Disqover Agency та засновник нішевого маркетплейсу АКВАГІД

Андрій Гадашевич
Андрій Гадашевич

CEO MakeBeCool Shopify Experts

Дмитро Борук
Дмитро Борук

COO MakeBeCool Shopify Experts
CEO Foridev

Володимир Куксін
Володимир Куксін

Спеціаліст із просування проєктів на Kickstarter та Indiegogo

Ольга Білик
Ольга Білик

Засновниця бренду в’язаних речей IlovecreateStore

Таня Бондар
Таня Бондар

Маркетологиня з 10-річним стажем

Денис Сулімчик
Денис Сулімчик

Amazon-підприємець, співорганізатор Amazon MeetUP Minsk

Олег Бєлоцерковець
Олег Бєлоцерковець

Amazon-експерт, засновник маркетингової e-commerce агенції Traffic2Funnels та автор онлайн-курсів для Amazon-продавців

Катерина Войлова
Катерина Войлова

Активна продавчиня на Etsy, ідейна лідерка та засновниця спільноти «Етсі сейлз»

Андрій Матяш
Андрій Матяш

Керуючий партнер юридичної компанії 4В

Анастасія Зубчик
Анастасія Зубчик

E-commerce and Media Marketing manager

Алла Катренко
Алла Катренко

Head of E-commerce Department

Владислав Михайленко
Владислав Михайленко

Співзасновник платформи для маркетплейсів FOKS.BIZ

Вероніка Толкачова
Вероніка Толкачова

Співзасновниця компанії Solver. Юристка в галузі міжнародного комерційного права

Ольга Ексаурова
Ольга Ексаурова

YouTube-маркетологиня, сертифікована фахівчиня з YouTube

Андрій Гадай
Андрій Гадай

CEO & Founder у KeyCRM

Марія Майстренко
Марія Майстренко

Amazon SEO & ADs Expert, Enjoy The Wood

Аліна Смоленська
Аліна Смоленська

Chief Product Officer у Disqover Agency

Андрій Бугрім
Андрій Бугрім

Продавець на Amazon з 2016 року, спікер конференцій по Amazon та інтенсиву «Запуск продажів на Amazon UK»

Катерина Мацієвська
Катерина Мацієвська

Керівниця відділу influence-маркетингу та роботи з TikTok у digital-агенції Moko

Наталія Стельмах
Наталія Стельмах

Досвід продажів на онлайн-маркетплейсах — понад три роки, має статус 7 Figure Seller на Amazon

Наталія Стельмах
Юлія Аршенюк

Партнерка і співзасновниця White Label Agency

Наталія Стельмах
Анастасія Квасюк

Commercial Development Manager / Country Manager Ukraine, eBay

Наталія Стельмах
Тетяна Шляпіна

Account Director у Disqover Agency

Ігор Герасько
Ігор Герасько

Sales Team Leader у Payoneer

Микола Серветник
Микола Серветник

Фахівець у сфері eCommerce з 6-річним досвідом

Вікторія Кириленко
Вікторія Кириленко

Фахівчиня онбордингу онлайн-бізнесу клієнтів

Євгенія Шевченко
Євгенія Шевченко

Сhief Customer Officer Made with Bravery

Назар Дронь
Назар Дронь

Співзасновник та CEO маркетингової e-commerce – агенції NEWAGEME — експертки з експансії на глобальних ринках

Каріна Вітвіцька
Каріна Вітвіцька

Product Manager у Disqover Agency

Анна Гладштейн
Анна Гладштейн

Керівник напрямку міжнародної торгівлі та європейської інтеграції USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

Іван Бурач
Іван Бурач

Керівник напрямку PPC у Webpromo

Соломія Павлик
Соломія Павлик

Product Lead у Disqover Agency

Артур Корнієнко
Артур Корнієнко

Shopify Expert з 10-річним стажем, засновник компанії GenovaWebArt

Ігор Стольницький
Ігор Стольницький

Засновник та директор Хорошоп

Леонід Фокін
Леонід Фокін

Sr. Business Development Manager у Payoneer

Дмитро Машталір
Дмитро Машталір

Співзасновник маркетингової агенції «Ціль».

Юрій Пирч
Юрій Пирч

Експерт з реклами інтернет-магазинів з 14-річним досвідом, засновник компанії «K2 — реклама для інтернет-магазинів».

Яна Мариненко
Яна Мариненко

Юристка відділу e-commerce міжнародної юридичної компанії 4В.

Михайло Клячко
Михайло Клячко

Підприємець, маркетолог, CEO/Founder агенції Mnews.agency

Розклад онлайн-зустрічей

Катерина Витковська

Катерина Витковська

«Вірус. Криза та Etsy. Як втриматися на хвилі росту інтересу на cross-border ecommerce»

  • Як змінилася робота Etsy під час пандемії? Які заходи / міри впроваджувалися на торговій платформі?
  • Що з маркетинг-інструментами Etsy? Які є дійсно ефективними у нових реаліях, а на що не варто витрачати ані час, ані гроші?
  • Робота з зовнішнім трафіком: вдалі кейси та підходи.
  • Pinterest: конвертація зацікавленості у потік замовлень.
Відеозапис
Ігор Герасимов

Ігор Герасимов

«Amazon. Особливості маркетингу на міжнародному онлайн-маркетплейсі. Ключові слова та теги»

  • Де шукати ідеї для товару, що матиме попит на Amazon?
  • Як правильно підібрати ключові слова, щоб товар знайшли та купили на Amazon? Які сервіси допомагають у цій роботі?
  • Платна реклама на Amazon: як знайти золоту середину, коли marketing cost не з’їдають заробіток?
  • Як розрахувати вартість товару, щоб вигідно запустити його на Amazon? Фінансові особливості платформи.
Відеозапис
Максим Гопанчук

Максим Гопанчук

«eBay. Люди не припиняють купувати, але під час карантину звертають увагу на зовсім інші товари. Як знайти ці товари та як їх продати старим клієнтам?»

  • Які зміни на eBay прийшли з карантином? Як нові умови вплинули на поведінку покупців?
  • Які маркетинг-інструменти необхідно використовувати на eBay? Як правильно оцінити їх користь?
  • Що робити, якщо продажі просіли? Бліц-рев’ю рятувальних методів.
  • Контент, який продає, на eBay. Як його створити з мінімальними вкладеннями?
  • Як підлаштувати свій промо-план під календар свят й отримати від цього максимальний ефект?
Відеозапис
Богдан Дятленко

Богдан Дятленко

«Amazon. Вибір товару та ніші. Перевірка гіпотези за допомогою Helium 10»

  • Як вибирати товар, який би продавався на Amazon?
  • Як перевіряти гіпотези без надмірного ризику до старту бізнесу?
  • Пошук ніші, що забезпечує стабільний продаж товару.
  • Що таке Helium 10 та як з ним працювати для аналізу товару й ніші?
  • Покроковий розбір функціоналу Helium 10.
Відеозапис
Євген Созанський

Євген Созанський

«Shopify: огляд можливостей платформи. Все для оптимізації роботи»

  • Що таке Shopify? Огляд тарифних планів та функціоналу платформи.
  • Які маркетинг-інструменти пропонує Shopify та як їх використовувати?
  • Огляд застосунків для Shopify, які допомагають спростити роботу на сайті.
  • Приклади магазинів, які надихають.
Відеозапис
Олександра Томашевська

Олександра Томашевська

«Як почати продавати за кордон через торгові платформи Etsy та eBay від ФОП?»

  • Як зареєструвати ФОП та які КВЕДи вибрати для роздрібної міжнародної інтернет-торгівлі?
  • Як правильно оформити посилки від ФОП з точки зору митниці?
  • Що таке акредитація на митниці та як її пройти?
  • Як правильно підготувати інвойси?
  • Що таке вантажна митна декларація та у яких випадках вона необхідна?
  • Як взаємодіяти з фінансовими сервісами, щоб відповідати вимогам українського законодавства?
Відеозапис
pages/e-export-school.oleksandr-zaitsev

pages/e-export-school.oleksandr-zaitsev

«Як продавати на JOOM, використовуючи переваги FOKS?»

Владислав Михайленко

Владислав Михайленко

«Як продавати на JOOM, використовуючи переваги FOKS?»

  • JOOM зараз. Що необхідно знати про умови роботи?
  • Що таке FOKS? Переваги від інтеграції.
  • Кейси: середній чек і продажі.
  • Рекомендації щодо просування: ключові інструменти на JOOM, які дають змогу потрапити у видачу для клієнтів.
Відеозапис
Алла Катренко

Алла Катренко

«Шлях Ugears від Kickstarter до глобальних маркетплейсів»

Анастасія Зубчик

Анастасія Зубчик

«Шлях Ugears від Kickstarter до глобальних маркетплейсів»

  • Як український проєкт на краудфандингу отримав понад 1 млн $ передзамовлень?
  • Як влаштовані продажі на американських платформах Zulily та Touch of Modern?
  • Що необхідно для роботи на ключовому маркетплейсі Cdiscount (France)?
  • Підводні камені при старті на Tmall Global (China).
Відеозапис
Катерина Витковська

Катерина Витковська

«Аналітика для Etsy»

  • Що таке Marmalead та eRank?
  • Корисний функціонал для продавця.
  • Як визначати трендові товари?
  • Як зрозуміти, чи є у вашого товару сезонність попиту?
  • Як зрозуміти, що ще ваші покупці шукають на Etsy та що ви можете їм запропонувати?
  • Як знайти свій «блакитний океан» на Etsy?
Відеозапис
Артем Сокол

Артем Сокол

«Нові продукти від Payoneer для зростання вашого онлайн-бізнесу на Amazon»

  • Як влаштована система оплат Payoneer та які умови для роботи з України?
  • Які торгові платформи для e-export можливо підключити українським e-export – підприємцям?
  • Merchant Capital Advanced для e-export — новий сервіс від Payoneer: як отримати та на яких умовах?
Відеозапис
Олександр Радіч

Олександр Радіч

«Etsy: Клієнтський сервіс та комунікація в кризових ситуаціях»

Що робити, якщо:

  • Ваш товар був зроблений на замовлення, але не сподобався клієнту.
  • Ваша посилка запізнюється або прийшла пошкодженою.
  • Ви натрапили на клієнта-шахрая, який вимагає компенсацію.
  • Ви отримали негативний відгук.

І ще десятки різних нестандартних ситуацій, які можуть трапитися з продавцем.

Відеозапис
Артем Сухіна

Артем Сухіна

«Amazon: як продавати продукти харчування з України?»

  • Як оцінити нішу та адаптувати продукт до локального ринку?
  • Яка сертифікація потрібна для української митниці? Що таке FDA та як його отримати в США?
  • Як доставляти продукти харчування поштовим каналом та через експедиторів?
  • Які вимоги Amazon до складування та зберігання продуктів харчування на Fulfilment by Amazon?
  • Яка специфіка просування продуктів харчування на Amazon?
  • Практичні кейси з експорту таких продуктів харчування, як мінеральна вода, печиво та цукерки.
Відеозапис
Андрій Гадашевич

Андрій Гадашевич

«Shopify. Огляд ключових застосунків для оптимізації продажів»

Дмитро Борук

Дмитро Борук

«Shopify. Огляд ключових застосунків для оптимізації продажів»

На вебінарі буде розглянуто застосунки для:

  • налаштування фільтрів та пошуку товарних позицій для управління товарним запасом;
  • управління клієнтськими відгуками;
  • інсталяції списків бажань;
  • налаштування різних мов лістингів;
  • організації тригерних розсилок;
  • управління промопропозиціями;
  • налаштування правил доставки для різних товарних груп та локації.
Відеозапис
Володимир Куксін

Володимир Куксін

«Kickstarter&Indiegogo: перші замовлення та інвестиції від краудфандингу»

  • Як працює краудфандинг для просування проєктів на старті?
  • Kickstarter або Indiegogo: як обрати платформу для старту?
  • Досвід українських проєктів на Kickstarter.
  • Побудова стратегій проєкту. Як правильно розрахувати витрати?
  • Яким критеріям має відповідати продукт, щоб його полюбили баєри?
  • Що необхідно зробити, щоб про продукт заговорили ЗМІ?
  • Помилки, яких припускаються при запуску.
Відеозапис
Ольга Білик

Ольга Білик

«Як Instagram допомагає продавати за кордон»

  • Особливості ведення «правильного» Instagram для продажів.
  • Як залінкувати клієнтів між магазином на Etsy, Instagram та YouTube, щоб довести їх до купівлі?
  • Up&cross sales через Instagram: як планувати «акції» та вимірювати їх успішність?
  • Ключові помилки, які роблять експортери при веденні Instagram.
Відеозапис
Таня Бондар

Таня Бондар

«Як генерувати продажі на Etsy: платний трафік та органіка (SEO)»

  • Взаємозв’язок органічного та платного трафіку на Etsy. Чому ефективна робота Etsy-реклами неможлива без якісного SEO?
  • Принцип роботи пошукового алгоритму на Etsy: як допомогти вашій ЦА знайти ваш товар? Title магазину, секції, title лістингів, теги.
  • Шлях лістинга від новачка до бестселера: основні етапи.
  • Принцип підбору лістингів для платної реклами. Аналітика і висновки.
Відеозапис
Денис Сулімчик

Денис Сулімчик

«Чому лістинг не продає? SEO та аудит лістингів на Amazon. Погляд на SEO з креативного боку»

  • Чому фото та контент важливі для продажу?
  • Чому необхідно правильно підібрати конкурентів для аналізу?
  • Що таке широта семантики? Як з нею працювати?
  • Як можна аналізувати вподобання покупців?
  • Що таке пошукові запити?
Відеозапис
pages/e-export-school.alex-vassiliev

pages/e-export-school.alex-vassiliev

«Як продавати через маркетплейси та соціальні мережі у Китаї?»

  • Як влаштований ринок cross-border ecommerce у Китаї?
  • Ключові особливості B2C-продажів, які необхідно врахувати на старті.
  • Що таке бондові склади та як з ними працювати?
  • Як ефективно продавати в Китаї через канали social commerce?
Відеозапис
Олег Бєлоцерковець

Олег Бєлоцерковець

«Чат-боти як ефективний інструмент для розвитку бізнесу на e-export»

  • Як працюють чат-боти? Чим можуть бути корисними онлайн-продавцю?
  • Сервіс Manychat та його ключові особливості.
  • Що таке воронка у чат-ботах та як її створити у програмі MIRO?
  • Що таке Custom Fields та як з ними працювати?
  • За зразком чат-бота як підготувати мейли й black list?
Відеозапис
Катерина Войлова

Катерина Войлова

«7 ключових явищ для Etsy-продавців у 2021 році»

  • Зміни в митних правилах, особливості оподаткування для Британії та ряду інших країн.
  • Вплив карантину й вакцинації на продажі.
  • Ефект від соціальних виплат для США.
  • Нововведення від Etsy щодо промоінструментів.
Відеозапис
Вікторія Михайлова

Вікторія Михайлова

«Все, що ви хотіли знати про міжнародну доставку в Укрпошті»

  • Терміни доставки та логістика у 2021 році.
  • Тарифна політика та політика знижок.
  • Яких нововведень чекати в Укрпошті у 2021 році?
  • Компенсація: коли, скільки та як отримати?
  • Ключові поради щодо відправлення товарів за кордон.
Відеозапис
Андрій Матяш

Андрій Матяш

«Реєстрація торговельних марок у США і Європі в рамках e-commerce»

  • Що таке інтелектуальна власність? Торговельні марки, патенти, авторське право.
  • Як зрозуміти, що вам необхідна ТМ?
  • Як захистити свої права і не порушити чужі?
  • Що дає реєстрація ТМ Amazon-, Etsy- і eBay-підприємцю?
  • Основні етапи реєстрації ТМ.
  • Навіщо потрібен пошук по ТМ, і який вигляд він повинен мати?
  • Основні помилки під час реєстрації ТМ.
  • Які торговельні марки вигідніше реєструвати e-commerce – підприємцю?
  • Як збільшити успішність реєстрації ТМ?
Відеозапис
Вероніка Толкачова

Вероніка Толкачова

«Блокування магазинів на Amazon. Причини, наслідки та як із цим боротися»

  • Чому Amazon може заблокувати магазин?
  • Як вести акаунт на Amazon, щоб не потрапити у бан?
  • Найпопулярніші помилки продавця.
  • Як діяти, якщо магазин заблоковано? Скільки часу та коштів це відбере?
Відеозапис
Катерина Барабаш

Катерина Барабаш

«Можливості Wish для продажів»

  • Що робить Wish унікальним маркетплейсом?
  • Популярні категорії товарів, що продаються на Wish.
  • Маркетингові можливості для продавців.
  • Спеціальні пропозиції для продавців від Укрпошти (5% комісії).
  • Безкоштовний маркетинг, який здійснює менеджер облікового запису (Google Shopping, банери та кампанії).
  • Приклади успішних продавців з України.
Відеозапис
Ольга Ексаурова

Ольга Ексаурова

«Як за допомогою YouTube збільшити продажі за кордон»

  • Можливості YouTube для бізнесу.
  • Який вигляд має правильно налаштований канал?
  • Успішне налаштування відео.
  • Що публікувати та як вести YouTube-канал?
  • Історії успіху проєктів з мінімальним бюджетом.
  • Як вимірювати розвиток каналу?
Відеозапис
Андрій Гадай

Андрій Гадай

«Автоматизація торгівлі за кордон»

  • Що таке автоматизація онлайн-торгівлі та що вона дає у 2021 році?
  • Чи обов’язково взагалі щось автоматизувати?
  • Які є сервіси та інструменти з автоматизації та як з ними працювати?
  • Як приймати платежі для торгівлі на західному ринку?
  • Як працювати на Amazon, Etsy, Ebay і Shopify, все встигати та не з’їхати з глузду?
Відеозапис
Артем Сокол

Артем Сокол

«Нові платіжні рішення від Payoneer для eBay для клієнтів з України»

Олег Білоногий

Олег Білоногий

«Нові платіжні рішення від Payoneer для eBay для клієнтів з України»

  • Що таке eBay managing payments?
  • Як провести коректно перехід від PayPal на бізнес-акаунт Payoneer вже зареєстрованим продавцям? Покроковий алгоритм.
  • Які складнощі можуть виникнути при активації вже зареєстрованих акаунтів і як їх подолати? Скільки часу займає верифікація акаунту?
  • Як новим продавцям зареєструвати новий акаунт на Payoneer?
  • Тарифна політика Payoneer. На які комісії очікувати продавцям, враховуючи нові платіжні рішення?
  • Які нові продукти може запропонувати Payoneer?
  • Служба підтримки Payoneer та захист продавців на eBay.
Відеозапис
Марія Майстренко

Марія Майстренко

«Як продавати handmade-товари на Amazon?»

  • Особливості категорії «handmade» на Amazon.
  • Як зареєструватися на маркетплейсі?
  • Як ефективно підготувати лістинг?
  • Персоналізація товарів для аудиторії Amazon. Плюси й мінуси.
  • Особливості роботи з Amazon Fulfilment.
  • Дієві способи збільшення продажів.
Відеозапис
Катерина Витковська

Катерина Витковська

«Pinterest як інструмент посилення продажів товарів за кордон»

  • Що таке Pinterest та як працює ця соціальна мережа?
  • Особливості реєстрації та ведення акаунту на Pinterest.
  • Які інструменти статистики доступні для користувачів?
  • Приклади успішних та провальних кейсів на Pinterest.
  • Що не рекомендується робити на Pinterest?
Відеозапис
Юлія Павленко

Юлія Павленко

«Нові правила оподаткування посилок у ЄС з 1 липня»

  • Що змінюється в процесі оподаткування посилок з товарами вартістю до €150?
  • Які митні процедури та збори застосовуватимуться в різних країнах, якщо ПДВ не сплачено на платформі?
  • Як клієнти зможуть оплатити нараховані збори в різних країнах Європи?
  • Навіщо вказувати товарний код і як його краще підібрати?
  • Які дії необхідні при оформленні відправлень онлайн за допомогою API чи в особистому кабінеті Укрпошти, щоб не допустити подвійного оподаткування посилок?
Відеозапис
Юлія Павленко

Юлія Павленко

«Досвід 2 місяців нових митних правил у ЄС»

  • Ключові помилки українських відправників.
  • Нові правила оформлення документів.
  • Шляхи апеляції, якщо податок було нараховано двічі.
Відеозапис
Таня Бондар

Таня Бондар

«Як впевнено конкурувати в Etsy-видачі»

Обговорюємо гарячий сезон і не тільки:

  • Перші тижні з ініціативою Star Seller на Etsy.
  • Конкуренція в Etsy-видачі: чому іноді по червоному тегу вийти в топ легше, ніж по зеленому?
  • Чому не завжди можна вийти на продажі тільки шляхом інвестування в рекламу? Основні секрети.
  • Як змусити Etsy показувати ваші товари вище, ніж товари конкурентів. Практичні рекомендації.
  • Як правильно просуватися під високий сезонний попит?
Відеозапис
Марія Майстренко

Марія Майстренко

«Ефективні промо-інструменти для AmazonHandmade»

  • Можливості для промо. Види та структура реклами.
  • Які переваги надає наявність зареєстрованої торгової марки на Amazon?
  • Як просувати товари за допомогою Amazon store?
  • Як організувати перелінкування між лістингами за допомогою платного промо?
  • Ключові помилки, яких не варто допускати в промо на AmazonHandmade.
Відеозапис
Аліна Смоленська

Аліна Смоленська

«Як продавати косметику, продукти харчування та товари для тварин на Amazon? Особливості FDA»

  • Які є вимоги Amazon до таких категорій, як косметика, продукти харчування та товари для тварин?
  • Що таке FDA, як її отримати та скільки це коштує?
  • Помилки, яких допускаються при отриманні FDA.
  • Кращі кейси з України.
Відеозапис
Катерина Барабаш

Катерина Барабаш

«Wish: ефективні промо-інструменти та успішний досвід українців»

  • Що пропонує Wish для генерації продажів?
  • Що входить у безкоштовний Product boost і як це працює?
  • Як Wish взаємодіє з Google Shopping?
  • Як налаштувати спеціальні акції з Wish на соціальні мережі?
  • Кейси успішних продавців з України та ключові помилки, яких варто уникати.
Відеозапис
Андрій Бугрім

Андрій Бугрім

«Особливості виходу на Amazon Великої Британії у 2021 році»

  • Особливості роботи на британській платформі Amazon.
  • Чому потрібна VAT-реєстрація для Великої Британії та яким чином вона проходить?
  • Особливості організації приймання оплат та логістики на Велику Британію.
  • Ключові помилки при виході на британський Amazon.
Відеозапис
Олег Білоногий

Олег Білоногий

«Як відкрити магазин на eBay? Бонуси для продавців»

  • eBay Store: реєстрація, оформлення, налаштування облікового запису продавця та інструменти просування.
  • Аналіз ніші та конкурентів.
  • Ключові кроки до створення та оптимізації лістингу.
  • Бонуси від eBay для нових продавців.
Катерина Мацієвська

Катерина Мацієвська

«TikTok — майданчик для генерування продажів для e-export. Так чи ні?»

  • Як влаштований TikTok? Особливості роботи у соцмережі.
  • Різниця між TikTok та іншими соцмережами.
  • Промо-кампанія в TikTok.
  • Чи підходить TikTok для генерування продажів для e-export?
Відеозапис

Alon Paster, Роман Пустовалов

«eBay та Укрпошта: програма підтримки для українських підприємців»

До старту великого сезону Укрпошта та eBay запустили програму підтримки українських експортерів. Всі підприємці, що зареєструються на онлайн-платформі з 25 жовтня до 31 грудня 2021 року, отримають бонуси, а саме:

  • три місяці безкоштовної підписки на eBay;
  • збільшені ліміти на товарні оголошення;
  • комплексну програму навчання;
  • супровід персонального менеджера, який допоможе розібратися в особливостях онлайн-платформи: від створення облікового запису на eBay до просування товарів.

Для індивідуальних продавців передбачено до 200 безкоштовних лістингів та підтримку команди eBay.

Долучайтеся до вебінару, щоб дізнатися деталі програми та отримати відповіді на всі свої запитання.

Відеозапис
Наталія Стельмах

Наталія Стельмах

«Просування товарів завдяки інфлюенсерам у США»

  • Де та як знайти інфлюенсерів з найкращим зворотним зв’язком від фоловерів?
  • Організація промо-кампанії.
  • Підготовка пропозиції для інфлюенсерів. Стандартний контракт.
  • Створення афіліатних лінків.
  • Аналіз ефективності рекламної кампанії.
Відеозапис
Євген Созанський

Євген Созанський

«Google Shopping як ефективний канал продажу за кордон»

  • Що таке Google Shopping та як він працює?
  • Огляд найефективніших стратегій з Google Shopping.
  • З чого почати при старті роботи з Google Shopping.
Відеозапис
Катерина Витковська

Катерина Витковська

«Etsy: ефективна платна реклама»

  • Етапи рекламної воронки. Шлях клієнта до оформлення замовлення.
  • Чек-лист готовності магазину та лістингів до реклами.
  • Особливості налаштування реклами на Etsy.
  • Фази оцінки ефективності реклами.
Відеозапис
Андрій Матяш

Андрій Матяш

«Податок на Amazon, Etsy, Shopify, eBay, Google. Як це торкнеться українців з 01/01/2022?»

  • Що таке податок на Amazon, Etsy, Shopify, eBay, Google?
  • Коли податок сплачуватимуть українці?
  • На які послуги поширюється податок?
  • Розрахунок податку на реальному прикладі.
  • Що робити підприємцю?
Відеозапис
Юлія Аршенюк

Юлія Аршенюк

«Evening of inspiration. Історії успіху українських підприємців»

  • Історії експортерів, які досягли успіху та розширили свій бізнес.
  • Перші кроки у створенні власного бізнесу е-export.
  • Як розвивати бізнес за кордоном?
  • Святковий онлайн-розіграш промокодів серед глядачів.
Відеозапис
Юлія Павленко

Ігор Смілянський, Юлія Павленко

«Міжнародні відправлення під час війни: особливості й обмеження»

  • Як працює Укрпошта під час воєнних дій та які маршрути доставки доступні на сьогодні?
  • Особливості роботи митниці під час війни.
  • Співпраця Укрпошти з торговельними платформами: нові можливості для українських підприємців.
Артем Сухіна

Артем Сухіна, Тетяна Шляпіна

«eBay: як відкрити магазин та стати Top-rated Seller. Кейс Укрпошти. За участі Disqover Agency»

Тетяна Шляпіна

Артем Сухіна, Тетяна Шляпіна

«eBay: як відкрити магазин та стати Top-rated Seller. Кейс Укрпошти. За участі Disqover Agency»

  • Реєстрація та верифікація магазину. Покрокова інструкція.
  • Процес створення перших лістингів. Що необхідно зробити до?
  • Налаштування перших промо- та рекламних кампаній.
  • Бар’єри в роботі з акаунтом та шляхи їх подолання.
  • Основні правила спілкування з клієнтами.
Відеозапис
Аліна Смоленська

Аліна Смоленська , Артем Сухіна, Тетяна Шляпіна

«Amazon: як відкрити магазин з нуля. Кейс Укрпошти»

Артем Сухіна

Аліна Смоленська , Артем Сухіна, Тетяна Шляпіна

«Amazon: як відкрити магазин з нуля. Кейс Укрпошти»

Тетяна Шляпіна

Аліна Смоленська , Артем Сухіна, Тетяна Шляпіна

«Amazon: як відкрити магазин з нуля. Кейс Укрпошти»

  • Реєстрація магазину. Покрокова інструкція.
  • Створення перших лістингів.
  • Налаштування перших промокампаній.
  • Бар’єри та шляхи їх подолання.
  • Рекомендації щодо комунікації з клієнтами.
Відеозапис
Анастасія Квасюк

Анастасія Квасюк

«Можливості просування на eBay»

  • Як правильно проаналізувати ринок та вибрати стратегію просування / продажу?
  • Як використати внутрішні системи eBay для побудови активного маркетингу?
  • Переваги участі у програмі зростання від eBay.
Відеозапис
Ігор Герасько

Ігор Герасько

«Payoneer: переваги при отриманні платежів за товари з-за кордону»

  • Як працює система Payoneer? Умови підключення й комісії.
  • Як зареєструватися українським продавцям – фізичним особам та компаніям?
  • Складнощі під час реєстрації й роботи з Payoneer та шляхи їх розв’язання.
  • Особливості співпраці українських ФОПів з Payoneer.
  • Спеціальні пропозиції Payoneer для українських підприємців.
Відеозапис
Микола Серветник

Микола Серветник

«Де крім Etsy продавати хендмейд?»

Продажі на трьох відомих маркетплейсах: Walmart, Pinkoi, Asos

  • загальна інформація (країна походження, кількість відвідувачів, річний оборот тощо);
  • перспективи для хендмейд-виробників на маркетплейсах;
  • особливості реєстрації, тарифні плани й комісії;
  • реклама;
  • кейси клієнтів.
Відеозапис
Андрій Гадай

Андрій Гадай

«Оптимізація й автоматизація процесів продажу за кордон на базі KeyCRM»

Спочатку обговоримо:

  • З якими проблемами стикається бізнес при торгівлі на міжнародних маркетплейсах та чому їх потрібно розв’язувати не зволікаючи.

Далі — продемонструємо можливості на прикладі:

  • Як підключити Etsy, Amazon, eBay (чи навіть власний сайт) до KeyCRM?
  • Робота із замовленнями: статуси, воронки, покупці (автопошук повторів), оплати й витрати по замовленню, додавання файлів та тегів, друк, імпорт і експорт списку замовлень.
  • Додавання користувачів: налаштування доступів до розділів та полів замовлення.
  • Інтеграція KeyCRM з Укрпоштою: відправлення замовлень у декілька кліків та автоматичне відстеження.
  • Спілкування з клієнтами через KeyCRM: підключення месенджерів та телефонії.
  • Ведення товарного та складського обліку.
  • Інтеграція з платіжними сервісами для приймання оплат.
  • Аналітика продажів, магазинів, товарів, менеджерів тощо.
  • Додаткові переваги: створення задач, заявки (ліди) та багато іншого.
Відеозапис
Вікторія Кириленко

Вікторія Кириленко, Євгенія Шевченко

«Made with Bravery для українських виробників: особливості продажу товарів»

Євгенія Шевченко

Вікторія Кириленко, Євгенія Шевченко

«Made with Bravery для українських виробників: особливості продажу товарів»

  • Хто може продавати на Made with Bravery? Вимоги до товарів та контенту.
  • Фінансові умови.
  • Підключення мерчанта: від моменту подачі заявки до отримання статусу продавця.
  • Управління замовленнями: від отримання мерчантом до отримання покупцем.
Відеозапис
Назар Дронь

Назар Дронь

«Як оцінити перспективи на глобальних e-commerce – ринках українському виробнику»

  • Як влаштований глобальний e-commerce – ринок та які канали збуту українських товарів доступні?
  • Чим відрізняються канали збуту та що краще вибрати на певних етапах розвитку?
  • Як українським виробникам самостійно оцінити нішу й власні перспективи?
  • З чого почати, якщо немає команди й експертизи? Найважливіші кроки.
Відеозапис
Каріна Вітвіцька

Каріна Вітвіцька

«Shopify: як відкрити магазин та масштабувати бізнес»

  • Переваги Shopify: чому варто вибрати саме його?
  • Умови, дані та документи для реєстрації на Shopify.
  • Відкриття магазину, якщо ви — український підприємець. Покрокова інструкція.
  • Обмеження онлайн-платформи: доступні та заборонені товари.
  • Чекліст інтеграцій Shopify: Amazon, eBay, Etsy, Facebook, Google, TikTok.
  • Чому Shopify — найкращий союзник Amazon?
  • Платіжні системи Shopify: яку вибрати?
Відеозапис
Олександр Радіч

Олександр Радіч

«Як розвивати клієнтів завдяки email-розсилкам»

  • На якому етапі спілкування з покупцем краще запропонувати підписатися на email-розсилку?
  • Скільки разів варто написати клієнту після отримання замовлення на сайті чи маркетплейсі?
  • Як комунікувати з покупцями на Etsy, Ebay та Amazon задля досягнення своїх цілей? Що можна, а чого уникати?
  • Як знайти email покупця через спеціальні сервіси?
  • Як зробити на сайті форму для підписки? Чи використовувати для цього окрему посадкову сторінку? Створення опитувальників та квізів.
  • Способи сегментації покупців.
  • Що писати в листі? Різниця між автовідповіддю та розсилкою.
  • За що можна отримати бан чи погіршити свій спам-рейтинг?
  • Шаблони листів та особливості копірайтингу (заголовок, текст, маркетингові формули).
Відеозапис
Олександра Томашевська

Олександра Томашевська

«E-export. Податки та бухгалтерський фінансовий облік»

  • Роздрібна міжнародна інтернет-торгівля: як розпочати? Реєстрація ФОП чи компанії, підбір КВЕД, вибір системи оподаткування.
  • Особливості оподаткування e-export в Україні: ПДВ та інші податки.
  • Документація та бухгалтерський облік: що необхідно зберігати для податкової перевірки?
  • Особливості продажу за кордон через власний сайт чи маркетплейс: цифрові товари, «дорогі» товари, дропшипінг.
Відеозапис
Анастасія Квасюк

Анастасія Квасюк

«Інструменти eBaymag: як покращити продажі на eBay»

  • Переваги та цінність eBaymag для українських продавців.
  • Як підключитися до eBaymag та максимізувати свій користувацький досвід роботи з цим інструментом? Демонстрація.
  • Сесія запитань та відповідей щодо eBaymag у прямому ефірі.
Відеозапис
Олег Бєлоцерковець

Олег Бєлоцерковець

«Helium 10: як оцінити, чи продаватимуться товари на Amazon? Кейс»

  • Все, що варто знати про Helium 10, найпопулярніший інструмент для аналізу продажів на Amazon.
  • Які модулі є на Helium 10?
  • Як підібрати конкурентну ціну через калькулятор маржинальності?
  • Які дані про конкурентів є у вільному доступі та як їх отримати?
  • Як аналізувати відгуки через Helium 10 та навіщо?
Олександр Радіч

Перенесено через карантин. Дату семінару повідомимо пізніше

Чернігів

9:00-17:00

Олександр Радіч

Вікторія Михайлова

Перенесено через карантин. Дату семінару повідомимо пізніше

Чернігів

9:00-17:00

Вікторія Михайлова

Артем Коршун

Перенесено через карантин. Дату семінару повідомимо пізніше

Чернігів

9:00-17:00

Артем Коршун

pages/e-export-school.chernihiv-disintegration
Анна Гладштейн

Анна Гладштейн

«Гранти для розвитку власної e-export справи»

  • Актуальні грантові програми для малого та середнього бізнесу.
  • Умови отримання фінансування.
  • Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку?
Відеозапис
Микола Серветник

Микола Серветник

«Магазин в Pinterest: органічне та платне просування»

  • Створення та оформлення бізнес-акаунту з його подальшим технічним налаштуванням.
  • Покрокова інструкція для органічного просування на Pinterest.
Відеозапис
Каріна Вітвіцька

Каріна Вітвіцька

«Промо магазину на Shopify: як генерувати трафік та збільшувати продажі»

  • Shopify: огляд можливих варіантів промо та їх ефективність.
  • Вибір каналу для просування магазину.
  • Інтеграція з іншими онлайн-майданчиками: перспективи продажів для Amazon, Etsy та eBay.
  • Ефективні налаштування реклами в Google & YouTube.
  • Способи покращення якості трафіку з Facebook та Instagram.
Відеозапис
Іван Бурач

Іван Бурач

«Просування на світових маркетплейсах: Facebook та Instagram як ефективні канали зовнішнього трафіку»

  • Функціонал особистого кабінету Facebook / Instagram для рекламних цілей.
  • Як самостійно налаштувати рекламну кампанію та з якими складнощами стикаються підприємці.
  • Які є можливості оплати.
  • Які параметри рекламної кампанії вважаються ефективними.
Відеозапис
Таня Бондар

Таня Бондар

«Просування на Etsy: внутрішня оптимізація та SEO»

  • Як зараз налаштовані алгоритми Etsy.
  • Як потрапити у видачу категорії з мінімальним бюджетом.
  • Як вирахувати оптимальний бюджет на рекламу.
  • Основні помилки продавців під час запуску товарів.
Відеозапис
Анастасія Квасюк

Анастасія Квасюк

«Як просувати товари на eBay та генерувати продажі?»

  • Платна контекстна реклама для просування на eBay.
  • Ефективні методи продажів через аукціонну модель.
  • Практика використання промокодів чи подарунків: розгляд реальних кейсів.
  • Програма підтримки українських підприємців: круті можливості для зростання.
Відеозапис
Аліна Смоленська

Аліна Смоленська , Соломія Павлик

«Як знайти УТП та адаптувати товари під Amazon»

Соломія Павлик

Аліна Смоленська , Соломія Павлик

«Як знайти УТП та адаптувати товари під Amazon»

  • 5 найпоширеніших помилок на старті при виборі ніші.
  • Найпопулярніші ніші в США та Європі у 2023 році.
  • Пошук «своєї» ніші та формування УТП.
  • Бар’єри входу на закордонні ринки та способи їх подолання.
  • Історії успішного запуску адаптованих товарів на Amazon.
Відеозапис
Тетяна Шляпіна

Тетяна Шляпіна

«eBay.Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Terapeak»

  • Які методики доступні для аналізу ніші та попиту для продажу товарів на eBay.
  • Що таке Terapeak і як влаштований його функціонал?
  • Як аналізувати продажі товарів і як визначити тренди на майбутні періоди?
Відеозапис
Катерина Витковська

Катерина Витковська

«Etsy​. Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Marmalead та eRank»

  • Як визначати трендові товари?​ Як зрозуміти, чи є у вашого товару сезонність попиту?​
  • Як зрозуміти, що ще ваші покупці шукають на Etsy та що ви можете їм запропонувати?​
  • Як знайти свій «блакитний океан» на Etsy?​ ​
Відеозапис
Соломія Павлик

Соломія Павлик

«Amazon. Вихід на європейські ринки і їх специфіка»

  • Як влаштований європейський Amazon і які особливості необхідно врахувати українським продавцям.
  • Які переваги надає спеціальна програма для українців на європейському Amazon.
  • Як проаналізувати ніші для продажів в Європі, типові помилки продавців-початківців.
Відеозапис
Артур Корнієнко

Артур Корнієнко

«Ефективні сторінки на Shopify: реалізація потенціалу вашого магазину»

  • Перетворення та оптимізація елементів сайту відповідно до кожного етапу росту магазину.
  • Аналіз ключових елементів сторінок магазину для збільшення конверсії.
  • Елементи, які часто ігноруються, але можуть значно впливати на продажі вашого магазину на Shopify.
  • Збільшення довіри через соціальні докази.
  • Вивчення поведінки користувача для оптимізації шляху покупця.
Відеозапис
Ігор Герасько

Леонід Фокін

«Payoneer та Etsy Payment — особливості отримання оплати за товар»

  • Як працює Payoneer та які умови підключення?
  • Як українським підприємцям легко пройти реєстрацію?
  • Якими спеціальними пропозиціями та сервісами можна скористатися?
Відеозапис
Ігор Стольницький

Ігор Стольницький

«Як продавати за кордон, використовуючи українську платформу Хорошоп?»

  • Які іноземні канали продажів, окрім маркетплейсів, доступні українцям і які з них краще застосувати, маючи власний сайт.
  • Які налаштування сайту потрібні для старту продажів за кордоном.
  • Можливості Хорошоп: мови, валюти, оплата, доставка, фіди.
  • Google Shopping в Україні та за кордоном: відмінності.
Відеозапис
Дмитро Машталір

Дмитро Машталір

«Etsy: як підвищити конверсію та генерацію замовлень»

  • 3 головні стовпи на Etsy без яких немає продажів.
  • Як покращити конверсії завдяки аналізу даних і не тільки?
  • Алгоритми vs продавець. Що робити, щоб вони тебе полюбили?
  • 5 системних дій, що дають результат.
Відеозапис
Юрій Пирч

Юрій Пирч

«Google Shopping для просування магазинів за кордоном»

  • Прогноз онлайн-продажів та розрахунок рекламного бюджету.
  • Особливості роботи з фідом для закордонних ринків.
  • Налаштування Google Shopping (Performance Max).
  • Аналітика результатів.
Відеозапис
Андрій Матяш

Андрій Матяш, Яна Мариненко

«Brand як інструмент з розвитку e-commerce бізнесу»

Яна Мариненко

Яна Мариненко, Андрій Матяш

«Brand як інструмент з розвитку e-commerce бізнесу»

  • Чи потрібно реєструвати торговельну марку (ТМ)?
  • Чому маркетплейси заохочують реєструвати інтелектуальну власність?
  • Програми захисту інтелектуальної власності від світових маркетплейсів:
    • Amazon Brand Registry.
    • Etsy Reporting Portal.
    • Walmart Brand Portal.
    • eBay VeRO.
Відеозапис
Юлія Павленко

Юлія Павленко

«Доставка поштових відправлень в умовах воєнного стану: виклики 2023 року»

  • Особливості доставки поштових відправлень у воєнний час. Якісні показники доставки.
  • Спеціальні пропозиції для клієнтів. Актуальні знижки Укрпошти й тарифи на 2024 рік.
  • Окремі нюанси використання електронної митниці.
Відеозапис
Бережна Тетяна Василівна

Бережна Тетяна Василівна

Як отримати грантове фінансування для масштабування проєкту за кордон?

  • Що таке Грантова програма «Власна Справа» від Міністерства економіки України? Як отримати доступ до урядової програми з бюджетом в 3.5 млрд гривень?
  • Які є можливості для ветеранів та другого з подружжя?
  • Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку? Особливості процедури отримання грантів.
  • Які можливості експортерам надасть нова урядова ініціатива «Зроблено в Україні»?
Зареєструватися
Олександра Томашевська

Олександра Томашевська

Як вести E-Export у 2024 році з України? Податки та бухгалтерський облік

  • Яку систему оподаткування краще обрати для старту проєкту E-Export? Як підібрати види економічної діяльності на етапі реєстрації?
  • Як оформлювати відправлення для коректного митного контролю?
  • Як вести бухгалтерський облік для міжнародної торгівлі в форматі B2C / кінцевому споживачу?
  • Як отримувати кошти за проданий товар на рахунки підприємця з урахуванням положень про фінансовий моніторинг?
  • Які є критичні помилки при старті проєкту E-Export?
  • Як сплачувати податки в рамках спрощеної системи II та III груп від експортних операцій на рахунках у системах Payoneer і WISE?
Зареєструватися
Михайло Клячко

Михайло Клячко

Просування власного сайту в Google Ads. Особливості кампаній Performance Max

  • Що таке Performance Max кампанії? Основні особливості та можливості.
  • Як підготувати сайт для старту промо.
  • Етапи запуску рекламної кампанії.
  • Інструменти масштабування.
  • Метрики оцінки результатів та розрахунок рекламного бюджету.
  • Ключові помилки при самостійному запуску Performance Max.
Зареєструватися
Таня Бондар

Таня Бондар

Як системно просувати магазин на Etsy?

  • Чекліст обов’язкових задач після запуску і до регулярних продажів.
  • Яка різниця між регулярними і випадковими продажами та як нарощувати саме регулярні?
  • Які показники потрібно моніторити на постійній основі?
  • Як зробити рекламу прибутковою, навіть якщо вона тривалий час не така?
Зареєструватися

Дивіться, як проходили семінари E-Export School у попередніх роках

Banner image
Banner image
Banner image
Banner image
Banner image

Партнери проєкту:

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo