Про проєкт
E-Export School від Укрпошти запускає вебінари для підтримки малого й середнього бізнесу. Як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах? Надихайтеся історіями тих, кому вдалося!
Щовівторка
новий гість
1 година
якісного контенту
Безкоштовно
за попередньою реєстрацією
Відеозаписи
На онлайн-зустрічах E-Export School ви дізнаєтеся про:
- особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках: Etsy, eBay, Amazon, Shopify, Joom, Asos;
- налаштування процесів доставки й оплати;
- особливості обслуговування клієнтів;
- маркетингову підтримку проєктів;
- топ-сервіси з оптимізації роботи з клієнтами.
Резиденти

Юлія Павленко
Директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School.
Має досвід роботи в маркетинг-групі OS-Direct, яка обслуговувала ключові каталожні транскордонні компанії (наприклад, Bonprix). Обіймала посаду директора Української асоціації директ-маркетингу, яка об’єднала 35 представників галузей дистанційної торгівлі, поштової логістики, директ-маркетингу. Обіймала посаду директора з маркетингу ТОВ «Нова пошта Інтернешнл». Була в команді організаторів Ukrainian E-commerce Congress, Ukrainian E-commerce Awards, Ukrainian E-commerce Expo.

Вікторія Михайлова
Export product owner, «Укрпошта»

Катерина Витковська
Авторка і ведуча практичного курсу «Прокачай Etsy» — понад 500 випускників із різних країн світу з 2015 року.

Олег Білоногий
Незалежний консультант і продавець на eBay

Євген Созанський
Інтегратор e-commerce-проєктів на платформі Shopify

Богдан Дятленко
Засновник проєкту Importstartup

Максим Гопанчук
Бізнесмен-практик. Успішний продавець на eBay та Amazon

Ігор Герасимов
Ексголова департаменту зі злиття та поглинань у Private Equity Fund

Олександра Томашевська
Податкова консультантка Київського центру підтримки і розвитку бізнесу, CEO ТОВ «Е.С.Консалтинг»

Артем Сокол
Керівник партнерських програм Payoneer у регіоні Центральної та Східної Європи

Олександр Радіч
Представник Western Bid в Україні, продавець на Etsy

Артем Сухіна
СЕО Disqover Agency та керівний партнер BRISE Capital

Андрій Гадашевич
CEO MakeBeCool Shopify Experts

Дмитро Борук
COO MakeBeCool Shopify Experts
CEO Foridev

Володимир Куксін
Спеціаліст із просування проєктів на Kickstarter та Indiegogo

Ольга Білик
Засновниця бренду в’язаних речей IlovecreateStore

Таня Бондар
Маркетологиня з 10-річним стажем

Денис Сулімчик
Amazon-підприємець, співорганізатор Amazon MeetUP Minsk

Алекс Васильєв
CEO та засновник Healthy Eva

Олег Білоцерковець
Підприємець та Amazon-продавець, засновник проєкту Traffic2Funnels, автор 30-денного онлайн-курсу «Формула Запуску 2.0»
Розклад онлайн-зустрічей
- Як змінилася робота Etsy під час пандемії? Які заходи / міри впроваджувалися на торговій платформі?
- Що з маркетинг-інструментами Etsy? Які є дійсно ефективними у нових реаліях, а на що не варто витрачати ані час, ані гроші?
- Робота з зовнішнім трафіком: вдалі кейси та підходи.
- Pinterest: конвертація зацікавленості у потік замовлень.
- Де шукати ідеї для товару, що матиме попит на Amazon?
- Як правильно підібрати ключові слова, щоб товар знайшли та купили на Amazon? Які сервіси допомагають у цій роботі?
- Платна реклама на Amazon: як знайти золоту середину, коли marketing cost не з’їдають заробіток?
- Як розрахувати вартість товару, щоб вигідно запустити його на Amazon? Фінансові особливості платформи.
- Які зміни на eBay прийшли з карантином? Як нові умови вплинули на поведінку покупців?
- Які маркетинг-інструменти необхідно використовувати на eBay? Як правильно оцінити їх користь?
- Що робити, якщо продажі просіли? Бліц-рев’ю рятувальних методів.
- Контент, який продає, на eBay. Як його створити з мінімальними вкладеннями?
- Як підлаштувати свій промо-план під календар свят й отримати від цього максимальний ефект?
- Як вибирати товар, який би продавався на Amazon?
- Як перевіряти гіпотези без надмірного ризику до старту бізнесу?
- Пошук ніші, що забезпечує стабільний продаж товару.
- Що таке Helium 10 та як з ним працювати для аналізу товару й ніші?
- Покроковий розбір функціоналу Helium 10.
- Що таке Shopify? Огляд тарифних планів та функціоналу платформи.
- Які маркетинг-інструменти пропонує Shopify та як їх використовувати?
- Огляд застосунків для Shopify, які допомагають спростити роботу на сайті.
- Приклади магазинів, які надихають.

Олександра Томашевська
«Як почати продавати за кордон через торгові платформи Etsy та eBay від ФОП?»
- Як зареєструвати ФОП та які КВЕДи вибрати для роздрібної міжнародної інтернет-торгівлі?
- Як правильно оформити посилки від ФОП з точки зору митниці?
- Що таке акредитація на митниці та як її пройти?
- Як правильно підготувати інвойси?
- Що таке вантажна митна декларація та у яких випадках вона необхідна?
- Як взаємодіяти з фінансовими сервісами, щоб відповідати вимогам українського законодавства?
- Як влаштована система оплат Payoneer та які умови для роботи з України?
- Які торгові платформи для e-export можливо підключити українським e-export – підприємцям?
- Merchant Capital Advanced для e-export — новий сервіс від Payoneer: як отримати та на яких умовах?
Що робити, якщо:
- Ваш товар був зроблений на замовлення, але не сподобався клієнту.
- Ваша посилка запізнюється або прийшла пошкодженою.
- Ви натрапили на клієнта-шахрая, який вимагає компенсацію.
- Ви отримали негативний відгук.
І ще десятки різних нестандартних ситуацій, які можуть трапитися з продавцем.
Відеозапис- Як оцінити нішу та адаптувати продукт до локального ринку?
- Яка сертифікація потрібна для української митниці? Що таке FDA та як його отримати в США?
- Як доставляти продукти харчування поштовим каналом та через експедиторів?
- Які вимоги Amazon до складування та зберігання продуктів харчування на Fulfilment by Amazon?
- Яка специфіка просування продуктів харчування на Amazon?
- Практичні кейси з експорту таких продуктів харчування, як мінеральна вода, печиво та цукерки.
На вебінарі буде розглянуто застосунки для:
- налаштування фільтрів та пошуку товарних позицій для управління товарним запасом;
- управління клієнтськими відгуками;
- інсталяції списків бажань;
- налаштування різних мов лістингів;
- організації тригерних розсилок;
- управління промопропозиціями;
- налаштування правил доставки для різних товарних груп та локації.
- Як працює краудфандинг для просування проєктів на старті?
- Kickstarter або Indiegogo: як обрати платформу для старту?
- Досвід українських проєктів на Kickstarter.
- Побудова стратегій проєкту. Як правильно розрахувати витрати?
- Яким критеріям має відповідати продукт, щоб його полюбили баєри?
- Що необхідно зробити, щоб про продукт заговорили ЗМІ?
- Помилки, яких припускаються при запуску.
- Особливості ведення «правильного» Instagram для продажів.
- Як залінкувати клієнтів між магазином на Etsy, Instagram та YouTube, щоб довести їх до купівлі?
- Up&cross sales через Instagram: як планувати «акції» та вимірювати їх успішність?
- Ключові помилки, які роблять експортери при веденні Instagram.
- Взаємозв’язок органічного та платного трафіку на Etsy. Чому ефективна робота Etsy-реклами неможлива без якісного SEO?
- Принцип роботи пошукового алгоритму на Etsy: як допомогти вашій ЦА знайти ваш товар? Title магазину, секції, title лістингів, теги.
- Шлях лістинга від новачка до бестселера: основні етапи.
- Принцип підбору лістингів для платної реклами. Аналітика і висновки.
- Чому фото та контент важливі для продажу?
- Чому необхідно правильно підібрати конкурентів для аналізу?
- Що таке широта семантики? Як з нею працювати?
- Як можна аналізувати вподобання покупців?
- Що таке пошукові запити?
- Як влаштований ринок cross-border ecommerce у Китаї?
- Ключові особливості B2C-продажів, які необхідно врахувати на старті.
- Що таке бондові склади та як з ними працювати?
- Як ефективно продавати в Китаї через канали social commerce?
- Як працюють чат-боти? Чим можуть бути корисними онлайн-продавцю?
- Сервіс Manychat та його ключові особливості.
- Що таке воронка у чат-ботах та як її створити у програмі MIRO?
- Що таке Custom Fields та як з ними працювати?
- За зразком чат-бота як підготувати мейли й black list?
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Катерина Витковська, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Юлія Павленко, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Євген Созанский, «Shopify: можливість для виробників масового товару»
- Юлія Павленко, «Бліц-огляд інших платформ: Ebay/Amazon/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
pages/e-export-school.event-title-17
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Катерина Витковська, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Юлія Павленко, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Олег Білоногий, «eBay: можливість для виробників масового товару»
- Юлія Павленко, «Бліц-огляд інших платформ: Amazon/Shopify/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Олександр Радіч, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Вікторія Михайлова, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Олександр Ревунов, Олександр Радіч «Прийом оплати»
- Артем Коршун, «Amazon: можливість для виробників масового товару»
- Вікторія Михайлова, «Бліц-огляд інших платформ: Shopify/Joom/Asos»
- Максим Гопанчук, «eBay: можливість для виробників масового товару»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Олександр Радіч, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Юлія Павленко, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Олександр Ревунов, Олександр Радіч «Прийом оплати»
- Олег Білоногий, «eBay: можливість для виробників масового товару»
- Юлія Павленко, «Бліц-огляд інших платформ: Amazon/Shopify/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Олександр Радіч, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Вікторія Михайлова, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Олександр Ревунов, Олександр Радіч «Прийом оплати»
- Євген Созанский, «Shopify: можливість для виробників масового товар»
- Вікторія Михайлова, «Бліц-огляд інших платформ: Ebay/Shopify/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Катерина Витковська, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Вікторія Михайлова, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Артем Коршун, «Аmazon: можливість для виробників масового товару»
- Вікторія Михайлова, «Бліц-огляд інших платформ: Ebay/Shopify/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Олександр Радіч, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Юлія Павленко, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Максим Мокрий, Олександр Радіч «Прийом оплати»
- Богдан Дятленко, «Amazon: можливість для виробників масового товару»
- Юлія Павленко, «Бліц-огляд інших платформ: Ebay/Shopify/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
- Можливості Export Promotion Office для мікро та малого бізнесу
- Олександр Радіч, «Старт на Etsy для хендмейд товарів»
- Вікторія Михайлова, «Операційна модель: доставка, митниця»
- Артем Коршун, «Amazon: можливість для виробників масового товару»
- Вікторія Михайлова, «Бліц-огляд інших платформ: Ebay/Shopify/Joom/Asos»
- Індивідуальні консультації — всі експерти
Дивіться, як проходили семінари E-Export School у попередніх роках