0 800 300 545

контакт-центр

Графік роботи контакт-центру

Для фізичних осіб

Отримати консультацію, роз’яснення чи довідкову інформацію можна за номером 0 800 300 545. Дзвінки приймаються щоденно з 8:00 до 22:00. У контакт-центрі ви отримаєте вичерпну інформацію про:

  • види послуг та сервіси компанії;
  • розташування та режим роботи відділень поштового зв’язку;
  • своє відправлення або переказ;
  • правила надання поштових послуг;
  • діючі акції.

Також всю потрібну інформацію можете отримати, якщо напишете нам:

  • у соціальні мережі;
  • через чат-бота у Viber, Telegram, Facebook Messenger;
  • на електронну адресу ukrposhta@ukrposhta.ua

Графік роботи підтримки в соціальних мережах — щоденно з 08:00 до 23:00.

Економте свій час та направляйте запити у Facebook https://www.facebook.com/ukrposhta.

Для надання оперативної відповіді щодо експортних відправлень направляйте ваші запити за посиланням.

Відстежувати відправлення, розрахувати вартість доставки по Україні та за кордон, скористатися фінансовими послугами, дізнатися індекс відділення можна також через мобільний застосунок.

Для юридичних осіб

Корпоративні клієнти можуть отримати консультацію, роз’яснення чи довідкову інформацію за номерами:

+380 50 100 34 14;

+380 67 400 34 00.

Дзвінки приймаються з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 20:00 та у суботу з 08:00 до 18:00.

Також відповіді на свої запитання ви можете отримати, написавши нам на електронну адресу support-yo@ukrposhta.ua.

Бажаєте укласти договір — контакти за посиланням.