Семінари й спікери E-Export School 2018-2020
Резиденти
Михайло Дейнега
Country Manager Payoneer в Україні
Максим Мельник
Керівник департаменту продажів Satu.kz (EVO.company)
Інна Ярова
Засновник і директор з розвитку агентства PROMOBILL
Євген Созанський
Має величезний практичний досвід продажів на ринках США, Канади та Європи
Дмитро Гільгур
Засновник VimesVC
Олена Жигір
Автор та ведуча курсу Основи DS & OA на Amazon
Ірина Дробязко
Головний бухгалтер компанії Jeunesse Global
Алла Катренко
Координатор компанії UGEARS
Анастасія Зубчик
Менеджер ЗЕД компанії UGEARS
Христина Карамазіна
Керівник eсommerce-проєктів ПриватБанку
Андрій Горін
Представник Western Bid в Україні.
Костянтин Миска
Директор з розвитку LALAFO
Володимир Куксін
Спеціаліст з просування проєктів на Kickstarter та Indiegogo
Лола Мамаджанова
Керівник Kasta Production
Михайло Кузнєцов
Бізнесмен-практик, має освіту MBA
Максим Гопанчук
Бізнесмен-практик, має освіту MBA
Катерина Ушакова
Досвідчений маркетолог та управлінець
Артем Заболотний
Успішний бізнесмен на Etsy
Розклад онлайн-зустрічей
12.04.18
Shopify Start
Євген Созанський
- Shopify. Коротко про торговельну платформу.
- Реєстрація продавця.
- Налаштування модулів «доставка» та «оплата».
- Створення лістингів, розставляння тегів, перші продажі.
- Інтеграція Shopify з Amazon, Facebook, Pinterest.
25.04.18
Etsy Start
Катерина Вітковська
- Etsy. Коротко про торговельну платформу.
- Реєстрація облікового запису.
- Налаштування модулів «доставка» та «оплата».
- Створення sales policy.
- Створення лістингів, розставляння тегів.
- Просування товару на Etsy: перші кроки.
10.05.18
EBAY Start
Олег Білоногий
- Реєстрація продавця на eBay. Корисний функціонал.
- Створення лістингу. Автоматизація, створення та відстеження лістингів.
- Особливості клієнтського обслуговування. Політика повернень. Спілкування з продавцем у рамках відкритого кейсу і без нього.
- Топ-сервіси з оптимізації роботи з клієнтами. Робота з відгуками.
- Просування товару на eBay: перші кроки.
- Що таке Amazon і чому саме він?
- Реєстрація продавця на Amazon.
- Категорії, лістинги, бестселери. Корисний функціонал.
- Що таке FBA/FBM?
- Просування товару на Amazon: перші кроки.
- З чого почати роботу з польським e-commerce. Специфіка ринку і споживача.
- Основні платформи Польщі, їхні особливості та переваги (Allegro.pl, olx.pl т.д).
- Формати роботи з основними польськими платформами.
- Як перетворити маркетплейс на повноцінну бізнес-платформу для своїх товарів і розвивати бізнес в польському e-commerce.
- Як влаштований британський е-сommerce.
- Портрет британського споживача. Основні гравці.
- Amazon.uk: специфіка платформи.
- Вибір платформи.
- Особливості роботи на Kickstarter.
- Особливості роботи на Indiegogo.
- Маркетингова підтримка проєктів: робота на платформі та генерування зовнішнього трафіку.
- Особливості юридично-фінансової моделі.
- Особливості ринку: загальні дані.
- Тренди споживання товарів через інтернет.
- Специфіка інтернет-торгівлі в Казахстані, Азербайджані та Киргизстані.
- Ключові торгові майданчики для розміщення товарів для продажу.
- Особливості прийому оплати.
- Рекомендації просування.
- Особливості роботи платіжних інструментів: Payoneer, Western Bid, ПриватБанк (інтернет-еквайринг та LiqPay).
- Розміри комісії.
- Умови підключення.
- Принципи валютного регулювання.
15.08.18
Etsy. Канали просування
Олександр Радич
- Що саме покупці очікують від продавця, чому йдуть на Etsy? Три ключових напрямки покупок.
- Як грамотний продавець може перейти від простої торгівлі до вибудуваних каналів продажів і своєї аудиторії?
- Як працювати з даними про клієнтів і приймати важливі рішення щодо подальшого розвитку свого магазину?
- Аналіз даних доступним інструментарієм для hand-made майстрів.
- Email-розсилка: сервіси та принципи.
- Аудиторії в соцмережах: як її конвертувати в додатковий трафік на Etsy, як створити групу, яка сама себе розкручує.
- Від Etsy до незалежного сайту: налаштування платежів, збір лідів тощо.
- Комунікації і кампанії: які інструменти є в розпорядженні продавців для розпродажів, «підігріву» невпевнених покупців, тощо.
12.09.18
Як відзняти 100 правильних фотографій для Amazon за 2 години і 25 доларів?
Лола Мамаджанова
- Огляд вимог до фотографій для найбільших інтернет-майданчиків світу: Amazon, Etsy, Ebay.
- 20 лайфхаків зі створення фотографій, які продають: все від вдалого ракурсу до ретушування.
- Реальний майстер-клас від Kasta.ua: повний цикл підготовки масового контенту для інтернет-магазину.
26.09.18
Електронна комерція з арабськими країнами, маркетплейси та їх менталітет
Богдан Дятленко
- Чому саме Аравійський півострів?
- З чого почати? Які маркетплейси є?
- Який обсяг e-commerce на півострові?
- Які труднощі виникають при роботі з арабами?
- SOUQ як джерело трафіку.
- Склади і логістика всередині країни.
- Лістинги, оптимізація, просування всередині маркетплейса.
- Платний трафік і реальні обсяги продажу.
- Досвід та ідеї на найближчий час.
10.10.18
Продажі через Kickstarter
Володимир Куксін
- Яку платформу вибрати Kickstarter або Indiegogo?
- Досвід українських проєктів на Kickstarter.
- Побудова стратегій проєкту.
- Як правильно прорахувати витрати.
- Якими критеріями повинен володіти продукт, щоб його полюбили байєри?
- Що потрібно зробити, щоб про продукт заговорили ЗМІ?
- Помилки, яких припускаються при запуску.
- Чому США та торговельні майданчики?
- Моделі роботи.
- Копірайтинг для лістингу.
- Пошук ключових слів AMZ.ONE.
- Реєстрація бренда в США.
- Маркетингова техніка КОЛО.
- Нові продукти від Westernbid.
- Оновлення та нові функції у вашому особистому кабінеті Westernbid.
- Як уберегти себе від шахрайства на маркетплейсах: три практичні поради із розбиранням кейсів від WB.
- Нові сервіси від Business Pump, як продавати на Etsy, не маючи свого товару і виробництва.
- Укрпошта: підтримка контакт-центру, підтвердження доставки, компенсація в рамках правил надання поштових послуг.
- Як отримати патент на свою продукцію в Україні та за кордоном: ціни, терміни, види патентів.
20.12.18
EBAY: просування на найбільшому онлайн-аукціоні світу
Олег Білоногий
- Seller Hub: корисні інструменти та рекомендації.
- Промо-інструменти на eBay: внутрішні і зовнішні.
- Партнерські промо: можливості та їх ефективність.