Як отримати відправлення

Забрати посилку чи дрібний пакет можна у своєму відділенні Укрпошти або кур’єрською доставкою в обласних центрах.

Щоб отримати відправлення кур’єром, заповніть форму на сайті.

Щоб отримати відправлення у відділенні:

  1. Перевірте на трекінгу, в особистому кабінеті, мобільному застосунку, чат-боті в месенджерах або контакт-центрі за номером 0 800 300 545, чи відправлення доставлено.
  2. Знайдіть адресу свого відділення Укрпошти за індексом або домашньою адресою тут.
  3. Покажіть працівнику Укрпошти оригінал документа, що підтверджує особу (паспорт, посвідчення водія, посвідка на проживання тощо), чи із застосунку Дія або документ, який дає можливість отримувати відправлення.

    Отримати внутрішнє чи міжнародне відправлення можна за кодом у надісланому SMS*.

  4. Ви оплачуєте доставку у разі, якщо послугу не оплатив відправник. Якщо ви отримуєте міжнародне відправлення, на яке нараховані митні платежі, сплатіть їх.

* Пам’ятайте про декілька обмежень:

  • лише для фізичних осіб та якщо вказано номер телефону отримувача;
  • оголошена цінність до 15 000 грн та післяплата до 5 000 грн для внутрішніх відправлень;
  • оголошена цінність до 20 000 грн для міжнародних відправлень;
  • відсутність позначок «Вручити особисто» та/або «Судова повістка».