Після глобальної автоматизації Укрпошта запускає акцію «Сортування оновилось — посилка не спізнилась», аби зібрати фідбек клієнтів та переконатися, що посилки приходять швидше.
Механіка проста:
- Зняти відеовідгук й розказати з власного досвіду, чи дійсно доставка Укрпоштою стала швидшою.
- Опублікувати ролик на своїй сторінці в TikTok та позначити офіційну сторінку компанії.
- Зберегти публікацію до 13 травня.
Сертифікати (три на 5 тис. грн та дванадцять на 2 тис. грн) отримають ті, чиї фідбеки в TikTok наберуть найбільше переглядів.
В акції беруть участь ролики, опубліковані з 15 квітня до 5 травня, а визначення переможців відбуватиметься до 13 травня 2025 року (включно).
Про виграш буде повідомлено в приватних повідомленнях від офіційної сторінки Укрпошти в TikTok.
Умови акції — за лінком.