Не дайте себе ошукати!

08.05.2024

Шановні клієнти, недавно активізувалися шахраї, які використовують ім'я "Укрпошта" для отримання вашої особистої та фінансової інформації. Часто ці шахраї надсилають повідомлення, що пропонують перейти за посиланням на сайт, що схожий на офіційний сайт "Укрпошти", і вказати свої дані, наприклад:

“Ваша посилка надійшла на склад, але не може бути доставлена через неповну адресу. Перейдіть за посиланням….”

Ми наголошуємо, що єдиним офіційним сайтом "Укрпошти" є https://www.ukrposhta.ua/ua. І якщо "Укрпошта" потребує від вас додаткової інформації, наприклад, з приводу нових правил митного контролю міжнародних поштових відправлень, вона буде робити це через офіційні канали:

Viber: Ukrposhta;

SMS: Ukrposhta;

Email: [email protected].

Тож, якщо ви отримали таке підозріле повідомлення, видаліть його не читаючи,  і в жодному разі не переходьте за вказаними посиланнями. Вірогідно, що у такий спосіб шахраї хочуть незаконно отримати дані, щоб заволодіти вашими коштами.

У випадку, якщо ви все ж таки ввели свої особисті дані та/або дані своїх платіжних пластикових карт на фішингових сайтах, радимо негайно звернутися до технічної підтримки вашого банку.

У разі отримання шахрайських повідомлень, а також з будь-яких питань просимо звертатися в контакт-центр за телефоном 0 800 300 545, писати на електронну адресу [email protected] або до офіційних каналів Укрпошти в соціальних мережах.

Служба інформаційної безпеки Укрпошти наразі займається вирішенням цього питання.

Будьте обачними!

Приклад шахрайського повідомлення:

 Приклад шахрайського повідомлення