Про тренди й рекорди: 1 000 000 замовлень вже оформлено в інтернет-магазині Укрпошти

24.11.2023

22 квітня 2022 року, у день запуску, оновлений інтернет-магазин Укрпошти відвідали 500 000 користувачів, щоб вхопити свою з-поміж 100 000 легендарних марок «Русскій воєнний корабль, іді… !». Відтоді нові рекорди відвідуваності встановлювалися й перевершувалися, а сьогодні компанія говорить про перший мільйон оформлених у поштовому маркеті замовлень. Які філателістичні новинки і мерч мали найбільший попит та скільки донатів зібрано онлайн?

Коли, здавалося б, інтерес до філателії вщухає, нечуваний ажіотаж викликали поштові випуски «Русскій воєнний корабль, іді… !», «Русскій воєнний корабль… ВСЬО», «Українська мрія», «Доброго вечора, ми з України!», «Херсон — це Україна!» та «ПТН ПНХ!» з графіті Бенксі. Досі клієнти не оминають увагою «Кримський міст на біс!» та «Пес Патрон». А зараз завзято замовляють «Героїчні професії. Залізні люди». Хто б здивувався, але найпопулярніший мерч — із зображенням поштової марки «Русскій воєнний корабль, іді… !».

1 млн замовлень вже розлетілося по всьому світові. Найпопулярніші країни доставки — Польща, Латвія, Чехія, США, Канада, Німеччина та Великобританія.

Часом інтернет-магазин не витримував навантажень. Насамперед через потужні DDoS-атаки, бо ж філателістичні новинки сусідці-агресорці не були до вподоби. А все тому, що з початку повномасштабної війни Укрпошта відверто деморалізувала ворога й протистояла йому — відтворюючи на поштових марках і різку відсіч, і жагу до перемоги, і нескореність українців. І щоразу продовжувала, презентуючи нові й нові випуски воєнного часу, зокрема благодійні.

За весь період клієнти поштового маркету задонатили 11,5 млн грн. Долучитися до благодійних проєктів, що їх ініціювала Укрпошта, можна за посиланням. Замовляючи поштові марки й аудіолистівки, є змога задонатити на підтримку Сил безпеки й оборони України, дитячих будинків та зоопритулків, відновлення культурних об’єктів.

Нагадуємо, що відсьогодні й до 30 листопада у поштовому маркеті на клієнтів очікують грандіозні знижки до 90% на ексклюзивну філателістичну та сувенірну продукцію. До Чорної п’ятниці Укрпошта повертає у продаж лімітований мерч, який несе в собі поштове ДНК — оверсайз-худі «Ли(а)стівка» та «Прауд ту бі листоноша». Докладніше — у матеріалі.