5 новацій в Укрпошті, які ви могли пропустити влітку

04.09.2023

Укрпошта невпинно працює над удосконаленням процесів, що спрямовані на максимальну зручність та вигоду передусім для клієнтів. Про літні новації, які ви могли ненароком оминути, — нижче.

Безкоштовне паковання

Аби у клієнтів була можливість якомога зручніше надсилати замалі (<10×10 см) посилки та уникати неочікуваних витрат у відділенні, було вирішено упаковувати відправлення до 500 г безкоштовно. Відтак з’явився поліетиленовий «зухвалий пакет».

Що сприяло його реалізації та чому «зухвалий» — за посиланням.

Можливість надсилати будь-які запити онлайн

Укрпошта відмовляється від папірців, і клієнтів теж спонукає. Із цього літа є змога залишати заявки на переадресацію відправлень чи їх пошук на сайті та надсилати будь-які запити на електронну адресу [email protected] .

Перелік можливих звернень та куди їх подавати — за посиланням.

Стандартизація графіків роботи відділень

Відтепер відділення Укрпошти працюють якомога довше та відкриті у вихідні дні.

Ознайомитися з оновленими графіками роботи можна на сайті, у мобільному застосунку, через чат-бота чи у контакт-центрі за номером 0 800 300 545.

Можливість відправляти по всьому світу від 250 грн

Завдяки співпраці Укрпошти з національними поштовими операторами інших країн українцям доступні ≈660 тис. відділень по всьому світу.

Запущено нову послугу — «Дрібний пакет PRIME», що актуальна для 70 країн. Її вже оцінили як підприємці, що надсилають замовлення до 2 кг, так і ті, кому важливо дешевше й швидше відправляти подарунки близьким. Тарифи на нову послугу та переваги доставки за кордон Укрпоштою — за посиланням.

Онлайн-замовлення стандартних марок для корпоративних клієнтів

У корпоративних клієнтів є змога замовляти стандартні марки онлайн будь-коли та не витрачати час на відвідини відділення.

Особливості оформлення замовлення та доставки — за посиланням.

Осінні плани теж амбітні. Не зупиняємося!