Укрпошта невпинно працює над удосконаленням процесів, що спрямовані на максимальну зручність та вигоду передусім для клієнтів. Про літні новації, які ви могли ненароком оминути, — нижче.
Безкоштовне паковання
Аби у клієнтів була можливість якомога зручніше надсилати замалі (<10×10 см) посилки та уникати неочікуваних витрат у відділенні, було вирішено упаковувати відправлення до 500 г безкоштовно. Відтак з’явився поліетиленовий «зухвалий пакет».
Що сприяло його реалізації та чому «зухвалий» — за посиланням.
Можливість надсилати будь-які запити онлайн
Укрпошта відмовляється від папірців, і клієнтів теж спонукає. Із цього літа є змога залишати заявки на переадресацію відправлень чи їх пошук на сайті та надсилати будь-які запити на електронну адресу [email protected] .
Перелік можливих звернень та куди їх подавати — за посиланням.
Стандартизація графіків роботи відділень
Відтепер відділення Укрпошти працюють якомога довше та відкриті у вихідні дні.
Ознайомитися з оновленими графіками роботи можна на сайті, у мобільному застосунку, через чат-бота чи у контакт-центрі за номером 0 800 300 545.
Можливість відправляти по всьому світу від 250 грн
Завдяки співпраці Укрпошти з національними поштовими операторами інших країн українцям доступні ≈660 тис. відділень по всьому світу.
Запущено нову послугу — «Дрібний пакет PRIME», що актуальна для 70 країн. Її вже оцінили як підприємці, що надсилають замовлення до 2 кг, так і ті, кому важливо дешевше й швидше відправляти подарунки близьким. Тарифи на нову послугу та переваги доставки за кордон Укрпоштою — за посиланням.
Онлайн-замовлення стандартних марок для корпоративних клієнтів
У корпоративних клієнтів є змога замовляти стандартні марки онлайн будь-коли та не витрачати час на відвідини відділення.
Особливості оформлення замовлення та доставки — за посиланням.
Осінні плани теж амбітні. Не зупиняємося!