0 800 300 545

контакт-центр

Робота Укрпошти під час карантину (оновлюється)

АТ «Укрпошта», як стратегічно важливий об’єкт інфраструктури, працює у звичайному режимі та надає поштові і фінансові послуги.

Адресна доставка

Компанія доставляє пенсії та грошові виплати мільйонам клієнтів, особливо пенсіонерам, які є найбільш вразливою категорією можливого інфікування коронавірусом. Аби не піддаватися ризику інфікування, вони можуть отримати адресну доставку. Залишаючись вдома, можна отримати пенсію, сплатити комунальні платежі, оформити передплату газет чи журналів, здійснити переказ коштів, замовити ліки, продукти першої необхідності. Фінансовими та поштовими послугами у себе вдома можуть безкоштовно скористатися як пенсіонери, так і будь-який клієнт Укрпошти, зателефонувати на гарячу лінію 0 800 300 545 та набравши цифру 9.

Доставка посилок

Підприємство продовжує приймати та відправляти посилки по Україні та за її межі. За інформацією Всесвітньої організації охорони здоров’я, процес отримання посилок є безпечним для здоров’я людей.

Із 16 березня Укрпошта для експорту відправлень за кордон України використовує альтернативні шляхи доставки комбінованого способу (вантажні літаки та автомобілі), тому можливе збільшення термінів доставки. Укрпошта має можливість доставляти пошту автотранспортом майже в усі сусідні країни та домовилась із авіакомпанією "Елерон", Air Baltic, Turkish Airline про вантажні авіаперевезення до ряду столиць Європи з подальшим вильотом в США, Азію або довантаження на авто в сусідні країни.

Нині не обмежується прийом експортної пошти у відділеннях Укрпошти, окрім експорту товарів протиепідемічного призначення (маски, окуляри, рукавички, тощо), вивіз яких тимчасово заборонений з України до 1 червня.

Під час карантину Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення. Це дасть змогу обмежити контакти клієнтів з працівниками відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією.

Робота відділень:

1. Частина відділень Укрпошти із 18 березня тимчасово змінює графіки роботи.

2. Прохання до клієнтів заходити у відділення у медичній масці, дотримуватись безпечної дистанції не менше ніж 1,5 м (нанесені обмежувальні лінії) та якщо біля стійки обслуговується клієнт, підходити лише тоді, коли попередній відвідувач відійшов. Також заходити по-одному у відділення (за сприятливої погоди).

3. Діє послуга «Щасливі години», коли комісія за сплату комунальних платежів до 13:00 вдвічі менша, ніж після. Якщо є можливість, приходьте після 13:00, аби найменш захищені верстви населення, а також групи найбільшого ризику для коронавірусу, змогли скористатися нашими послугами вранці.

4. Розміщено інформаційні плакати про способи запобігання поширенню коронавірусу.

Послуги та акції на час карантину

З 23 березня і до кінця дії карантину послуга Укрпошти «З картки додому» надаватиметься без комісії. Будь-хто, не виходячи з дому, може надіслати гроші зі свого карткового рахунку своїм рідним або близьким, а листоноші Укрпошти віддадуть готівку адресату

Укрпошта може доставляти споживачам лікарські засоби. Виключення складають ліки, що потребують особливих умов зберігання, або є в переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також є сильнодіючими та отруйними лікарськими засобами.

Укрпошта і Liki24.com в період карантину доставлятимуть ліки в регіони безкоштовно.

#ДопоможемоЛікарям: Укрпошта безкоштовно доставлятиме засоби особистого захисту до лікарень. Кожен зможе надіслати посилки з позначкою «В лікарню» із бинтами, масками, респіраторами, одноразовими медичними халатами, одноразовими бахілами, захиснми окулярами, рукавичками до одного з медичних закладів, що були спеціально виділені місцевими органами влади для боротьби з епідемією.

Робота працівників

1. Безпека співробітників — пріоритет, тому Укрпошта продовжує закупівлю засобів індивідуального захисту. Минулого тижня компанія витратила 16 млн грн, в подальшому ще понад 4,5 млн грн щотижня до кінця дії карантину. Підприємство централізовано закупило та направило до регіональних філій, які розподілили у відділення: дезінфектори для рук, маски, рукавички та респіратори, захисні окуляри, халати, засоби для прибирання тощо.

2. Безконтактна доставка кур'єром до дверей адресата (квартири, офісу, іншого приміщення) - на безпечній відстані не менше 1,5 м в захисній масці та рукавичках перевірка документу адресата, що посвідчує особу.

На час карантину можливий брак персоналу в певних відділеннях та дільницях. Однак, підприємство буде робити все можливе, щоб мінімізувати можливі незручності для наших клієнтів.

Кожен працівник у разі виявлення будь-яких симптомів хвороби має звернутися до лікаря, повідомити свого безпосереднього керівника та уникати будь-яких контактів із колегами та клієнтами, залишаючись на самостійному карантині.

Якщо у листоноші виникають будь-які сумніви щодо незадовільного стану здоров’я клієнта, роботодавець рекомендує уникати контакту з ним та попередити начальника відділення про таку ситуацію.

Компанія стежить за розвитком ситуації і робить все можливе, аби робота працівників підприємства залишалась й надалі безпечною.

За наявності будь-якого ризику для здоров’я співробітників, керівництво Укрпошти залишає за собою право вносити корективи в режим роботи відділень та надання поштових і фінансових послуг.

Користуйтеся онлайн-послугами, сплачуйте картками, а якщо є потреба йти у відділення, то оплачувати послуги через POS-термінали, аби менше контактувати з грошима.

Укрпошта закликає не піддаватися паніці, не поширювати неперевірену інформацію та дотримуватися базових правил гігієни.

Слідкуйте за нашими новинами у Telegram каналі.