Як оформити інформаційний запит

Запит на публічну інформацію складається в довільній формі і має містити:

  • прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер телефону (за наявності);
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
  • підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем.

Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній, письмовій чи іншій формі на вибір запитувача:

  • на поштову адресу АТ «Укрпошта»: вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001;
  • на електронну адресу: zapyt@ukrposhta.com;
  • телефоном за номером: 0 800 300 545;
  • через онлайн-форму електронного запиту.

Запити приймаються та реєструються в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (пн-чт: 8:30 – 17:30; пт: 8:30 – 16:15, сб, нд — вихідні).

Звертаємо увагу, що оформлювати звернення до Укрпошти потрібно з урахуванням всіх вимог.

Якщо ваші питання не стосуються публічної інформації, а містять клопотання, скарги чи пропозиції щодо надання послуг поштового зв’язку (розшук поштових відправлень, підтвердження про вручення, зауваження щодо роботи поштових працівників тощо), вам необхідно оформлювати свої звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».