Для клієнтів АТ «Укрпошта» став доступним новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати.
Зробити це можна в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні.
Тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад - за іншим, у разі потреби.
Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: «Базовий» або «Пріоритетний». Посилки, оформлені за тарифом «Пріоритетний», обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.
Скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує «Базовий».
«Ми розуміємо, як важливо для клієнтів мати можливість швидко та без зайвого клопоту повернути товар. Саме тому запускаємо сервіс, який дозволить це зробити максимально просто - і при цьому з найкращими тарифами в країні. Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду. Це ще один крок до того, щоб логістика в Україні була не лише зручною, а й прозорою, прогнозованою та людяною. Дякую команді за реалізацію - працюємо далі й не зупиняємось», - наголошує генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Зазначимо, що у 2024 році Укрпошта завершила важливий етап автоматизації сортувальних ліній. Це значно пришвидшило доставку посилок та мінімізувало ризики втрат і помилок.