Укрпошта прокачала швидкість завдяки автоматизації та випустила про це рекламний ролик

25.02.2025

Якщо ви думали, що Укрпошта  — це повільно, час оновити свої уявлення. У новому рекламному ролику, який сьогодні презентувала компанія, поштовий оператор доводить: більше жодних запізнень, загублених посилок та нервового очікування. Автоматизовані сортувальні центри, роботизовані лінії, і головне — швидкість, стали реальністю.

А тепер серйозно. Нещодавно Укрпошта офіційно завершила автоматизацію своїх сортувальних центрів по всій країні. Відтепер 100% посилок клієнтів компанії обробляються на сучасному обладнанні, яке мінімізує людський фактор та максимально прискорює процес обробки посилок. Що це означає для клієнтів? Що посилка долетить до найвіддаленішого села ще до того, як клієнти встигнуть перевірити статус відправки, адже наразі більш ніж 90% посилок доставляются в терміни до двох днів. 

Щороку Укрпошта доставляє близько 100 мільйонів відправлень по всьому світу. І тепер, завдяки автоматизації, компанія обіцяє технологічний ривок у швидкості та якості доставки. Звучить як фантастика, але в рекламному ролику ми вже бачимо нову реальність: посилки мчать по сортувальних лініях із шаленою швидкістю, українці отримують свої довгоочікувані пакунки на наступний день. Голос за кадром констатує: «Робимо все можливе, щоб ваші очікування виправдовувалися, а посилки доходили вчасно».

До речі, рекламний ролик створили в Lumiere Production, а режисером став Максим Марченко. Здається, новий ролик Укрпошти, це саме той випадок, коли реклама не просто гарна, а й змушує повірити -  Укрпошта більше не про «чекати», а про «отримати швидко»!