У світовому рейтингу Всесвітнього поштового союзу 2024 року серед 192 поштових операторів Укрпошта досягла рейтингу 8, набравши 72,7 бали зі 100. Для порівняння, у 2023 році компанія мала рейтинг 6 з 51,3 бала. Таким чином, Укрпошта увійшла до переліку поштових служб із найбільшим річним зростанням показників.
Рейтинг від 1 до 10 відображає комплексну продуктову пропозицію поштових операторів, що сприяє економічному розвитку країн. Він формується на основі чотирьох ключових показників:
- Надійність (Reliability) – оцінює якість та швидкість доставки. У 2024 році Укрпошта покращила цей показник з 82,6 до 91 балів.
- Географія доставки (Reach) – враховує обсяги міжнародної пошти (імпорт та експорт). Показники Укрпошти зросли майже втричі – з 31,6 до 87,9 балів.
- Відповідність бізнес-моделі (Relevance) – аналізує адаптивність поштової служби до реалій конкретної країни. Укрпошта продемонструвала зростання у понад два рази – з 9,9 до 21,9 балів.
- Стійкість бізнес-моделі (Resilience) – оцінює здатність компанії витримувати економічні та політичні виклики. Показник зріс з 78,1 до 85,4 балів.
За словами генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського, цей рейтинг відображає лідерську позицію компанії в міжнародних відправленнях: Укрпошта охоплює понад 50% релевантного ринку та доставляє відправлення у 690 тисяч поштових відділень по всьому світу. Крім того, він враховує низку стратегічних ініціатив, спрямованих на забезпечення стійкості та безперервності роботи компанії, зокрема на прифронтових територіях.
Водночас, за словами очільника Укрпошти, у 2025 році компанія має всі шанси увійти до Топ-рейтингу: "Цей рейтинг складено ще до 100% автоматизації сортування, до запуску банку й аптеки, до повної цифровізації всіх процесів. Тож цього року ми плануємо досягти максимального рейтингу 9, а можливо, й усіх 10."