Аудіолистівки, власні марки та «Пошта добра»: Укрпошта представила власний корнер на маркеті KYIVNESS

31.07.2023

29 та 30 липня Укрпошта представила власний корнер на керованому маркеті KYIVNESS. Подія відбулася в київському готелі Bursa, який на два дні об’єднав під своїм дахом вишукані бренди, вінтажні та ресейл-колекції, постійних резидентів та нові імена. Спеціально для гостей маркету Головна пошта країни підготувала унікальну можливість: створити власну поштову марку з будь-яким зображенням. І не тільки.

Укрпошта вже давно задає тренди у поштовому світі. Її легендарна пророча марка «Русскій воєнний корабль, іді… !» стала однією з найвідоміших поштових марок всіх часів, яку мріють отримати у свої колекції найзавзятіші філателісти. Укрпошта посприяла тому, що колекціонувати марки знову модно. Саме тому вирішила здивувати вишуканих гостей керованого маркету KYIVNESS та запропонувати їм розробити й надрукувати власну поштову марку з будь-яким зображенням: чи селфі, щойно зробленим на смартфон, чи улюбленою світлиною, яка залежалася в галереї. Таким чином, кожен мав можливість отримати унікальну поштову марку, яку можна залишити собі на згадку, подарувати близькій людині чи наклеїти на листівку або конверт та відправити написаний від руки лист у будь-який куточок світу.

До речі, відправити лист або листівку можна було просто з готелю Bursa. Під час дводенного заходу на всій території готелю можна було побачити незвичайні артоб’єкти — поштові скриньки, розмальовані та оформлені вручну визначними українськими митцями. Ці поштові скриньки є частиною соціально-мистецького проєкту Укрпошти «Пошта добра», у якому сучасні українські художники втілили своє бачення зв’язку між людьми на планеті. Гості KYIVNESS мали можливість придбати листівки, представлені на корнері Укрпошти, підписати їх, наклеїти марку та вкинути у будь-яку з поштових скриньок. Таким чином Укрпошта вирішила нагадати, що поштові оператори світу несуть надважливу дипломатичну й соціальну місію та є тим ланцюжком, що пов’язує людей і країни. Цей проєкт покликаний також привернути увагу до традицій теплого спілкування, елегантного висловлення своїх почуттів та популяризації посткросингу, всесвітнього руху обміну листівками.

А обміняти дійсно було що! У корнері Укрпошти відвідувачі мали змогу придбати також унікальні аудіолистівки, які «говорять» голосами сучасних героїв України та розповідають їхню історію боротьби — волонтерки Тати Кеплер, пілота-винищувача Karaya, військового Олександра Будька «Терена», командира легендарного «Азову» Дениса Прокопенка та інших. Незвичний формат, в якому традиційні листівки «оживають» і голосами героїв звертаються до всіх українців, — благодійний проєкт Укрпошти, який має назву «Борітеся — вже поборюєте». 12 листівок містять QR-код, що веде на аудіо з історіями українок та українців, нагадуючи, як важливо продовжувати боротися. Кожну з листівок, придбану під час маркету, можна було відправити в будь-яке місто чи країну, вкинувши в одну з поштових скриньок, щоб голоси українських героїв зазвучали по всьому світу.

Попри те, що маркет вже закінчився, персональну поштову продукцію за послугою «Власна марка», як і зазвичай, є можливість замовити офлайн у поштамтах Києва і Львова та онлайн за посиланням. Також у поштовому маркеті можна придбати аудіолистівки.