Укрпошта спрощує подачу письмових звернень для клієнтів: тепер не у відділеннях, а онлайн

15.06.2023

Укрпошта змінює форму подачі письмових звернень – заяв, скарг, запитів. Для зручності клієнтів національний оператор пропонує подавати письмові звернення через заповнення відповідних форм на офіційному сайті. Або шляхом відправлення електронних листів.

Трансформуючи свої послуги в онлайн-сервіси, Укрпошта прагне заощаджувати час клієнтів та пропонує користуватися послугами онлайн.

Для клієнтів, які надають перевагу традиційному способу відправки звернень, доступним залишається можливість сформувати їх в паперовому вигляді та надіслати їх на юридичну адресу АТ "Укрпошта": 01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 22.

Для подачі заявки на розшук внутрішніх та міжнародних поштових відправлень та/або відшкодування, клієнтам необхідно заповнити форму на офіційному сайті компанії у розділі "Онлайн-рекламація для міжнародного / внутрішнього відправлення" або надіслати звернення на електронну адресу [email protected], або листом на юридичну адресу компанії АТ "Укрпошта": 01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 22.

Для того, щоб зробити переадресацію відправлень необхідно буде заповнити форму на офіційному сайті компанії.

Наразі даний функціонал реалізовано для відправлень по Україні послугами "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта Документи", створених як онлайн, так і безпосередньо у відділенні.

Надалі функція буде доопрацьована для інших відправлень з можливістю оплати за подання заяви платіжною карткою на сайті.

З будь-яких інших питань клієнтам варто надсилати лист на електронну адресу компанії, звичайним листом на юридичну адресу Укрпошти. Крім цього клієнти можуть звертатися на сторінку Укрпошти або за телефоном 0 800 300 545.

Заяви щодо замовлення додаткових послуг, зміни даних тощо продовжують подаватись у відділеннях.