Укрпошта вводить в обіг нову поштову марку “Доброго вечора, ми з України!”: де та як купити?

28.07.2022

28 липня до Дня Української Державності Укрпошта ввела в обіг четверту поштову марку воєнного стану “Доброго вечора, ми з України”. Тематику та ескіз марки традиційно обирали українці шляхом голосування в застосунку Дія та на сторінках в соцмережах Укрпошти.

На поштовій марці «Доброго вечора, ми з України!» відтворено реальні події, які мали місце на Миколаївщині та інших регіонах, коли українські селяни без зброї забирали російську техніку, допомагаючи ЗСУ виборювати перемогу. Ця марка так само, як і її попередниці, показує незламність, безстрашність і винахідливість українців, якими сьогодні захоплюється весь світ.

"Поштові марки з початком війни стали більш, ніж засобом оплати кореспонденції, - вони стали зброєю України на міжнародній арені. Це вже четверта марка, яка, впевнений, розійдеться світом і покаже, які насправді українці - сильні і сміливі в боротьбі за свою незалежність. І поки росія витрачає мільярди на пропаганду проти України, ми будемо використовувати наш креатив і всі доступні можливості, щоб донести всім імідж України та українців”, - відзначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Марка надрукована накладом 5 млн примірників, з яких 3 млн – з номіналом М (еквівалент 18 грн) для оплати поштових відправлень всередині країни та 2 млн – із номіналом W (еквівалент $1,5), призначеним для оплати міжнародної поштової кореспонденції.

Крім марок Укрпошта також випустила тематичну листівку, конверт першого дня, художній конверт та мерч.

Придбати марку та іншу філателістичну продукцію з “тракторними військами” можна 28 липня у всіх відділеннях поштового зв’язку, в тому числі і в селах, а також онлайн: у філателістичному магазині Укрпошти, маркетплейсах Kasta, Prom, Rozetka, а також на міжнародних майданчиках eBay та Amazon, розробкою яких і виводом бренду Укрпошта на ці майданчики займалася команда агенції Disqover Agency. Купуючи марку онлайн кожен можете зробити благодійний внесок на підтримку ЗСУ.

Як і на попередні поштові випуски будуть діяти обмеження на продаж. Один клієнт може купити на одне замовлення не більше 2 маркових аркушів кожного номіналу (2+2), 2 конверти “Перший день”10 конвертів та 10 листівок.

Також на всіх онлайн-майданчиках в Україні та за кордоном можна буде придбати тематичний мерч із зображенням марки: футболки, два види магнітів, відкривалки.

Вперше на сайті філателістичного магазину Укрпошти можна замовити поштові набори, серед яких - ексклюзивний, що міститиме конверти із погашенням «Перший день», його тираж складає лише 2 тисячі екземплярів. До такого набору входять два маркових аркуші (номіналом W та M), комплект конвертів із погашенням «Перший день», немаркований конверт та листівка. Один клієнт може придбати на одне замовлення не більше 2 комплектів.

Ескіз поштової марки, конвертів, листівки та штемпелів спецпогашення виконала дизайнер-графік та викладач живопису Анастасія Бондарець. Для створення ескізу надихаючою для художниці стала сама фраза, а також вона була під великим враженням від героїзму аграріїв. Тому основою зображення став трактор, що тягне танк, який символізує незламність українців. В дизайні маркового аркушу номіналом «W» застосовано філателістичний прийом тетбеш (tête-bêche), коли один ряд марок розміщено в перевернутому вигляді. Це додає випуску художньої привабливості і колекційної цінності.

Появі фрази “Доброго вечора, ми з України” українці завдячують учаснику гурту “Даха Браха” Марко Галаневичу, а пізніше гурту Probass&Hardy, що використали її для треку, що з початком війни став улюбленим в Україні й світі.

Як повідомлялося, тематику поштової марки було обрано завдяки народному голосуванню. В травні майже 834 тисячі українців з-поміж 5 варіантів обрали саме «Доброго вечора, ми з України!». На конкурс ескізів було надіслано понад 1500 робіт.