Укрпошта запустила онлайн-магазини на маркетплейсах: перші 80 тисяч замовлень вже прийнято

24.05.2022

Укрпошта розширює канали дистрибуції філателістичної продукції. З 24 травня розпочнуть роботу одразу три онлайн-магазини поштового оператора: на маркетплейсах PROM, Rozetka та Kasta. В червні також відкриється онлайн-магазин Укрпошти на OLX.

Онлайн будуть продаватися марки "Русскій воєнний корабль … ВСЬО! Смерть ворогам!" з номіналом F для відправлень по Україні та "Русскій воєнний корабль … ВСЬО! Слава нації!" з номіналом W для міжнародних відправлень. Крім того, можна буде купити брендовані світшоти, футболки, конверти та інші тематичні марки.
Також паралельно працюватиме онлайн-магазин Укрпошти postmark.ukrposhta.ua. Там з часом будуть викладені всі наявні художні марки Укрпошти, а також брендована продукція – футболки, світшоти, магніти. На сайті передбачена опція благодійних внесків на підтримку ЗСУ. Кошти будуть перераховані на рахунки Укрпошти в KSE Foundation та спрямовані на підтримку армії.

«Черга в кількасот людей до головпоштамту в день випуску другої марки з кораблем – підтвердження, що багато українців хочуть мати на пам’ять марку зі знаковим сюжетом. Укрпошта планує ще випуск тематичних марок, і щоб не створювати кожного разу ажіотаж і величезні черги, ми вирішили створити додаткові канали продажів. Планується 6 онлайн-магазинів на українських та міжнародних маркетплейсах. Це допоможе зменшити навантаження на кожен майданчик, щоб одночасно на нього не заходили тисячі людей. Ми вже отримали понад 4 тисячі замовлень і почали їх обробляти», - прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Брендований одяг з відомою маркою можна буде придбати в мережі магазинів українського fashion-ритейлера INTERTOP та на сайті intertop.ua.

«INTERTOP Ukraine підтримав ідею Укрпошти продовжити життя сенсаційної марки. У колаборації ми створили колекцію фешнмерчу, 5% від суми продажів перераховуватимемо на підтримку ЗСУ», — прокоментував Сергій Бадрітдінов, CEO INTERTOP Ukraine.

В магазині Укрпошти на Prom.ua передбачена благодійна складова: клієнт може вибрати аркуш із марками за різними цінами: наприклад, аркуш з марками «Русскій воєнний корабль … ВСЬО! Смерть ворогам!" номіналом F коштує 69 грн. Його можна придбати також за 169, 569 і більше грн. Різниця між вартістю марки та вартістю замовлення буде спрямована на потреби ЗСУ.

“Задача була створити сайт, який витримає навантаження під час обробки більше сотні тисяч замовлень на день. В нагоді став наш багаторічний досвід та експертиза у e-commerce”, — коментує співзасновник та CEO Prom.ua Денис Горовий.

Замовлення в онлайн-магазині Укрпошти на prom.ua можна сплатити через Пром-оплату — безпечний спосіб оплати, коли продавець отримує гроші лише після того, як покупець отримає товар. Доставку можна замовити тільки у відділення Укрпошти.

Купити марки, світшоти і футболки з маркою можна також в магазині Укрпошти на Rozetka.

“На сайті ROZETKА, як і раніше, в наявності мільйони товарів в усіх категоріях не лише від самої ROZETKA, а й від тисяч продавців маркетплейсу з доставкою замовлень, в тому числі Укрпоштою. Укрпошта тривалий час є партнером ROZETKA, з якою ми також маємо мережу спільних кобрендингових відділень. Але сьогодні наша співпраця з поштовим оператором вийшла на новий рівень, бо Укрпошта вже сама стала продавцем на маркетплейсі ROZETKA! Марки, брендований мерч та інші найактуальніші товари Укрпошти тепер можна придбати на зручному та звичному всім сайті," - прокоментував співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін.

При придбанні марок від продавця "Укрпошта" на ROZETKA, окрім аркушів за номінальною вартістю, можна також обрати аркуші з вже доданою до ціни благодійністю. Вся різниця буде перерахована на допомогу ЗСУ.

Кasta.ua із задоволенням підтримала цю ініціативу. Адже це найкращий спосіб задовольнити попит і дати можливість жителям маленьких і великих міст по всій Україні купити бажану марку або мерч в інтернеті, не виходячи з дому, і ще раз переконатись у перевагах онлайн шопінгу. Сподіваємось, що ми зможемо перетворити живі черги у челендж “хто швидше встигне натиснути кнопку "купити”". Щодо навантаження на платформу — це, звичайно, виклик, але подібне ми переживаємо щорічно під час Black Friday, коли трафік зростає до 10 разів у порівнянні зі звичайним днем. За більш ніж 10 років роботи ми вже навчились витримувати подібні навантаження,” - коментує подію засновник та CEO Kasta.ua Андрій Логвін.

Також і на Kasta можна взяти участь в благодійній акції та придбати марки дорожче собівартості, наприклад, марку з кораблем за 169, 569 чи 1069 грн. Різниця між вартістю марки та замовленням буде спрямована до ЗСУ.

Крім того, планується відкриття ще двох магазинів на міжнародних маркетплейсах для того, щоб іноземці, які хочуть придбати художні поштові марки Укрпошти, могли зробити це звичним способом. Розробкою магазинів на міжнародних майданчиках займалася агенція Disqover Agency, наші партнери по виводу товарів на світові маркетплейси. Про відкриття магазинів на міжнародних маркетплейсах буде повідомлено пізніше.