Укрпошта відзвітувала за Чорну п’ятницю: майже пів мільйона відправлень з найбільших маркетплейсів за тиждень

06.12.2021

Українці за промо період Чорної п’ятниці, замовляючи товари на найбільших онлайн-майданчикіах України: OLX, PROM, Rozetka та ін., обрали Укрпошту для доставки своїх замовлень майже 500 тисяч разів!

«Протягом акційного тижня середньоденна кількість відправлень зросла в середньому на 50% порівняно з неакційними періодами. Приємно, що все більше клієнтів – як корпоративних, так і кінцевих споживачів – обирають Укрпошту за привабливі умови і, звичайно, найширшу мережу покриття», - прокоментувала заступник генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу Альона Стьопіна.

Нагадуємо, що Укрпошта працює з ТОП-10 найбільшими українськими маркетплейсами та інтернет магазинами України. Також зі списку ТОП-100 компаній українського сегменту e-commerce Укрпошта вже здійснює доставку для 80%. Як правило, це або безкоштовна для кінцевого споживача доставка, або доставка за акційною фіксованою вартістю.

70% з цих доставок припадає на послугу «Укрпошта Експрес», яка передбачає доставку у терміни до 2 днів у межах обласного центру, області та між обласними центрами та від 3 днів у межах України.