Український бізнес виграє від співпраці Укрпошти та американського маркетплейсу «Wish»

24.06.2021

У світлі нещодавнього сплеску електронної комерції "Укрпошта" продовжує диверсифікувати свої експортні канали. Український малий та середній бізнес тепер може продавати в США, Європейський Союз та Австралію за допомогою однієї з найбільших у світі та найбільш швидкозростаючих мобільних платформ електронної комерції Wish.

Заснована в 2010 році, штаб-квартира якої знаходиться в Сан-Франциско, Wish об’єднує мільйони покупців у понад 100 країнах та понад півмільйона торговців по всьому світу[1]. Його місія - зробити електронну комерцію доступною для кожного, насамперед за допомогою клієнтського досвіду, який є одночасно персоналізованим та розважальним. Як результат, Wish став найбільш завантажуваним глобальним додатком для покупок за кожен з останніх трьох років[2].

«Завдяки Укрпошті та Wish українські підприємці зможуть продавати свої товари по всьому світу. Місцевий бізнес отримав  великі можливості щоб вийти на якісно новий рівень і почати «з нуля» або збільшити продажі за кордоном. Українські підприємці, які почнуть продавати на Wish та доставляти товари через Укрпошту, отримають знижку на щомісячну комісію протягом перших трьох місяців» - прокоментувала директор департаменту міжнародних операцій Укрпошти Юлія Павленко.

«Ми постійно прагнемо диверсифікувати нашу торгову базу та категорії товарів, і Україна є значною частиною цього плану. Ми надаємо нашим мерчантам миттєвий доступ до понад 100 мільйонів активних користувачів щомісяця, а також пропонуємо набір послуг, щоб допомогти їм ефективніше вести свій бізнес та збільшити продажі», - прокоментувала Катерина Барабаш, менеджер по роботі з клієнтами Wish у Великобританії, Нідерландах та Україні.

Отримати доступ до покупців з Європи, США, Канади та Австралії ніколи не було простіше. Щоб відкрити магазин на Wish, потрібно всього лише зареєструватися через merchant.wish.com або створити профіль на веб-сайті Укрпошти.

Що може запропонувати WISH нашим новим українським продавцям?

  • персонального акаунт-менеджера, який буде займатися оптимізацією товарів та підвищенням кількості переглядів товарів
  • безкоштовний Product Boost протягом перших трьох місяців
  • маркетингову підтримку (банери, просування в соціальних мережах тощо)

Можливості Wish дозволяють платформі відобразити клієнтський досвід покупок офлайн та запропонувати новий досвід покупок, але вже на мобільному пристрої. Персоналізований канал продуктів дозволяє користувачам знаходити товари, які вони хочуть придбати, просто переглядаючи мобільний додаток Wish. Понад 70% продажів на платформі Wish відбуваються не за допомогою пошукових запитів покупців, а завдяки персоналізованим пропозиціям. Найпопулярніші категорії на Wish - це аксесуари, хобі та мода.

Укрпошта доставляє відправлення вагою до 30 кг у 192 країни світу. Вартість доставки можна розрахувати на сайті Укрпошти. Укрпошта впроваджує безкоштовний навчально-інформаційний  проект E-Export School,  в  рамках якого було проведено більше ніж 70 офлайн та онлайн заходів з фокусом на розвиток поштового Експорту з України.

 

[1] Accurate as of March 31, 2021

[2] Sensor Tower, analysis of store intelligence platform data, November 2019