Укрпошта запустила гарячу лінію для пенсіонерів

21.05.2021

Укрпошта запустила гарячу лінію для збору скарг на неправомірні дії Пенсійного фонду на Управління соціального захисту щодо примусового переведення клієнтів Укрпошти на обслуговування до банків.

Залишити заявку про неправомірну діяльність працівників Пенсійного фонду чи Управлінь соц.захисту можна за телефоном +38 (044) 354-52-73 або надіслати електронним листом на адресу pv@ukrposhta.ua

Хто може скористатися гарячою лінією:

  • Пенсіонери, яких Пенсійний Фонд примусово переводить ан обслуговування до банків (отримання пенсії на картку)
  • Пенсіонери, яким  ПФУ відмовляє у переведенні на обслуговування до Укрпошти (доставка пенсій додому)
  • Особи, що отримують соц.виплати чи субсидії через доставку Укрпоштою, і яким Управління соц.захисту відмовляє в оформленні виплат

Після збору заявок Укрпошта планує подавати колективний позов проти посадових осіб – працівників ПФУ та Управлінь соціального захисту, - які порушують Конституцію та Кримінальний Кодекс України, примушуючи клієнтів Укрпошти відкривати банківський рахунок для отримання пенсій та субсидій.