Укрпошта відзвітувала про результати першого кварталу в корпоративному сегменті

06.05.2021

За підсумками першого кварталу 2021 року ріст об’ємів по доставці Укрпоштою внутрішніх посилок в корпоративному сегменті склав 47%. Більш того, завдяки цьому на 62% збільшився дохід по доставці посилок у порівнянні до аналогічного періоду минулого року. Йдеться про відправлення товарів, придбаних в онлайн-магазинах та на маркетплейсах. За результатами першого кварталу 2021 року найбільшу кількість посилок Укрпошта доставила від клієнтів OLX, Rozetka, Prom та Avon.

Збільшення доходу від внутрішніх посилок пояснюється перерозподілом між видами відправлень: в першому кварталі обсяг послуг «Укрпошта експрес» зріс на 123% відносно аналогічного періоду минулого року. Ще один фактор – це збільшення середньої вартості доставки: в першому кварталі доходи від послуги «Укрпошта експрес» зросли на 129% відносно першого кварталу 2020 року.

«За результатами першого кварталу прибутковими були всі основні напрямки корпоративного сегменту Укрпошти. Зростання обсягів відправлень внутрішніх посилок – це результат залучення нових клієнтів, список яких постійно збільшується, та реалізації проектів з існуючими. В нашому портфелі клієнтів є основні маркетплейси, інтернет-магазини та компанії, бізнес-модель яких передбачає доставку товарів. Для них Укрпошта пропонує свою флагманську послугу – «Укрпошта Експрес». Це швидка доставка з оптимальним співвідношенням ціни та якості», - прокоментувала Олена Стьопіна, заступник генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу.

Також у корпоративному сегменті в першому кварталі збільшилися обсяги доставки письмової кореспонденції. Загальний ріст доходів за пересилання письмової кореспонденції склав 10% у порівнянні по 1 кварталу 2020 року. Це дуже позитивний результат, так як динаміка інших країн показує щорічне падіння обсягів письмової кореспонденції.