17 березня 2021 року Укрпошта та IT-Enterprise уклали договір про впровадження ERP-системи вартістю 95,8 млн грн.
У 2018 році Укрпошта почала процес повної діджиталізації та автоматизації компанії. Перехід до роботи в інтегрованій ERP-системі – це ключовий крок трансформації, який вже за два роки дозволить об’єднати функціонал понад 80 окремих систем, в яких зараз ведеться контроль та облік ресурсів компанії: фінансових, людських, матеріальних тощо.
«У 2021 році в Укрпошті відбудеться багато діджитальних трансформацій, і вже невдовзі наші працівники та клієнти відчують це. За два роки ми плануємо повністю перенести всі процеси обліку та управління ресурсами й потоками компанії до нової єдиної системи. Це дасть змогу зменшити вплив людського чинника на формування та обробку даних, поєднає всі потоки та всі дирекції в режимі реального часу. До того ж ми перенесемо документообіг в онлайн і значно підвищимо інформаційну безпеку за рахунок захищеного формату зберігання даних. Ми плануємо почати впровадження нової системи по всій країні до кінця 2021 року. Це фундамент, на якому ми побудуємо майбутні фронт- та CRM-системи», – прокоментував Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти.
Зараз в Укрпошті функціонує понад 80 систем обліку ресурсів компанії, що діють ще з 2000-х років. Багато з них працюють лише в певному регіоні і ніяк не поєднуються з офісом управління та іншими дирекціями. Відсутність однієї інтегрованої системи призводить до неефективних витрат ресурсів на введення й обробку інформації, синхронізацію даних та, найголовніше, ускладнює необхідні зміни процесів. Нова система має об’єднати у собі всі функції наявних програм, щоб побудувати швидку та прозору систему планування та управління ресурсами у всіх відділеннях усіх регіонів у режимі реального часу. Наприклад, у розрізі управління персоналом нова інтегрована система дозволить формувати актуальні плани з розвитку працівників. Також завдяки оперативному відображенню всіх транзакцій в єдиній системі компанія зможе швидко формувати фінансову та податкову звітність.
«Цифрова трансформація дозволяє компаніям оптимізувати роботу і скорочувати витрати та помилки, спричинені людським фактором. Ми раді допомогти Укрпошті у підвищенні ефективності шляхом діджиталізації – переходу до сучасного цифрового управління процесами», – зазначив Олег Щербатенко, генеральний директор IT-Enterprise.
Наступним кроком Укрпошти стане тендер на закупівлю нової фронт-системи для автоматизації всіх процесів у відділеннях та роботи операторів. Це підвищить якість послуг, що надаються клієнтам, та скоротить час надання операцій. Після цього Укрпошта впровадить CRM-систему.
Нагадаємо, що 21 травня 2020 року Укрпошта оголосила про тендер на закупку системи керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами з оголошеною вартістю майже 197 млн грн. Свої пропозиції надали 8 компаній, і серед 2 претендентів з реєстру тендерних пропозицій IT-Enterprise запропонувала ціну у 95,8 млн грн, що на 52% нижче від оголошеної вартості тендеру, та показала достатню експертизу в упровадженні подібних рішень.