MindUA став генеральним медіапартнером E-Export School від Укрпошти

07.12.2020

Незалежне бізнес-медіа MindUA та національний поштовий оператор «Укрпошта» оголосили про інформаційну співпрацю в рамках соціального проєкту E-Export School від Укрпошти.

Глобальною метою партнерства є сприяння розвитку українського мікро-, малого та середнього бізнесу, зокрема, вихід на міжнародні ринки. Локальною – підвищити «експортну» грамотність підприємців і надати їм необхідний набір інструментів для початку та  масштабування їхнього бізнесу.

Mind забезпечує інформаційну функцію партнерства, надаючи комунікативну підтримку відкритої освітньої платформи для українських виробників E-Export School від Укрпошти. За чотири роки існування платформи «Укрпошта» допомогла більше ніж 10 тис. українських підприємців вийти на світові e-com майданчики.

У рамках партнерства на Mind з'явився спеціальний розділ, в якому буде представлена ​​вся актуальна інформація про експортні можливості для підприємців, які відкриває E-Export School від Укрпошти – інструменти, практичні рекомендації, як продавати на зовнішніх ринках, особливості виходу на Etsy, eBay, Amazon, Shopify та інші міжнародні майданчики. Також на сторінці можна буде дізнатися про майбутні вебінари та надихнутися історіями успіху українських підприємців, які перетворили власне хобі на прибутковий експортний бізнес.

У 2019, за даними «Укрпошти», в Україні вели діяльність більше ніж 25 тис. інтернет-продавців, обсяг продажів яких перевищив $350 млн.

«Для e-commerce експорту, навіть у сьогоднішніх умовах, кордони є відкритими. Світові майданчики торгівлі – це можливість для українських хендмейд виробників та представників малого та середнього бізнесу продавати свої товари по всьому світу навіть дорожче, ніж в Україні, адже вони користуються попитом. Особливо це актуально для тих, хто живе в регіонах, адже для початку онлайн торгівлі потрібні лише поштове відділення, банківська картка та інтернет», – зазначає Юлія Павленко, директор департаменту міжнародних операцій Укрпошти, і додає: – «В Україні уже створено достатньо логістичних та фінансових інструментів для старту продажу за кордон. А всі необхідні знання для старту вже можна знайти на платформі E-Export School від Укрпошти. Експорт відкриває багато перспектив для українських виробників і ми вдячні команді Mind, яка розуміє важливість даного напрямку та допомагає нам розвивати український експорт». 

«Ми віримо, що малий і середній бізнес – драйвери стабільного економічного зростання України. Для Mind підтримка E-Export School від Укрпошти носить стратегічний характер. Партнерство з «Укрпошта» – наш внесок у розвиток цих сегментів і посилення позицій українських товарів на міжнародних ринках», – зазначає видавець і головний редактор MindUA Євген Шпитко. Він також додав, що одним з основних завдань Mind бачить в тому, щоб донести до українців ключову думку, що експорт – не прерогатива великих компаній, а цілком досяжна висота.

Довідка:

E-Export School від Укрпошти – відкрита інформаційна платформа, яка працює з кінця 2016 року. Мета проєкту – допомогти представникам малого та середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки та налагодити продажі за допомогою інтернет-інструментів.

У 2019 проєкт E-Export School від Укрпошти та E-Export programme, програма підтримки електронної комерції, яка зокрема, передбачає спеціальні тарифи для експортерів на доставку e-commerce відправлень, стали переможцями світової премії в галузі поштової та експрес-доставки World Post & Parcel Awards у категорії «Соціально відповідальні програми» та «Поштові технології для e-commerce» відповідно.

«Укрпошта» – національний оператор поштового зв'язку України, який має в своєму розпорядженні розгалужену мережу – понад 10 тис. поштових відділень по всій території країни – і здійснює прямий поштовий обмін з 192 країнами світу. «Укрпошта», заснована в 1994 році, входить у десятку найприбутковіших держпідприємств України.

MindUA – незалежний журналістський бізнес-портал, який відстоює інтереси української економіки та реагує на всі важливі події в країні: бізнесові, економічні, культурні та соціальні. Місія MindUA – бути корисним для читачів, а головні цінності – довіра та лояльність аудиторії. Тому всі зусилля команди зосереджені виключно на створенні якісного продукту.