0 800 300 545

контакт-центр

Укрпошта в 2019 році отримала 600 млн грн чистого прибутку

За оперативними даними, у 2019 році Укрпошта отримала 600 млн грн чистого прибутку.

За цей період чистий дохід компанії від реалізації продукції становить 8,2 млрд грн, що на 20,6% більше ніж у 2018 році.

Як і в попередні роки, минулоріч Укрпошта продовжила нарощувати обсяг бізнесу, зокрема міжнародних відправлень. Так, експорт зріс на 50% в порівнянні із 2018 роком. За останні чотири роки майже вдвічі збільшилася кількість напрямків прямого транспортного сполучення – у 2016 р. їх було 81, у 2019 р. – 146 напрямків. При цьому якщо у 2016 році всі відправлення оформлювалися виключно у відділенні, то зараз 65% міжнародних відправлень – онлайн.

Загалом Укрпошта останнім часом впроваджує сучасні канали комунікацій із клієнтами – оформлення через «Особистий кабінет» посилок та листів на сайті компанії, онлайн-передплата, чат-боти у facebook, viber, telegram.

Також компанія минулого року значно збільшила дохід від здачі в оренду приміщень, що не використовуються у господарській діяльності. За підсумками 2019 року Укрпошта очікує одержати 69 млн грн. Для порівняння: у 2016 році підприємство отримало за цим напрямом діяльності лише 11 млн грн.

Всі аукціони компанія проводить відкрито виключно через систему електронних закупівель Prozorro. Продажі. Також через Prozorro Укрпошта у 2019 році першою серед держкомпаній почала укладати рамкові угоди на закупівлю палива, газу, електроенергії. При цьому торги відбуваються за конкурентними процедурами і загальна економія на закупівлях становить понад 700 млн грн, з яких 150 млн грн - за минулий рік.

Крім того, національний поштовий оператор приділяє значну увагу якості обслуговування, застосовуючи «таємного покупця» для оцінки роботи операторів у відділеннях. За два останні роки NPS (індекс лояльності клієнтів) із негативного -18% зріс до +33%.