Часті питання за темою «Промокоди»

Промокод — це спеціальний код, який дає знижку на доставку внутрішніх або міжнародних відправлень. Його можна отримати беручи участь в акціях, партнерських програмах або як компенсацію за затримку доставки.

Промокод діє при оплаті:

  • внутрішніх відправлень: Експрес/тариф «Пріоритетний», Стандарт/тариф «Базовий», Документи;
  • міжнародних: дрібний пакет, дрібний пакет Prime, посилка, EMS

Кожен промокод має термін дії. Зазвичай ця інформація зазначається в повідомленні, у якому ви отримали код (SMS, Viber, email тощо).

Загальний. Може використовуватись багато разів будь-яким відправником або одержувачем для внутрішніх і міжнародних відправлень.

Персональний. Багаторазовий промокод, призначений для створення онлайн-відправлень конкретним користувачем.

Одноразовий. Доступний для одноразового використання. Ним може скористатись будь-який відправник (внутрішні та міжнародні відправлення) або одержувач (лише внутрішні).

Компенсаційний. Одноразовий промокод, що видається автоматично у випадку затримки доставки. Надається відправнику або одержувачу внутрішнього відправлення.

Промокоди надходять за допомогою:

  • SMS або Viber;
  • інших каналів зв’язку Укрпошти.
  • Відвідайте будь-яке відділення Укрпошти.
  • Назвіть або покажіть працівнику Укрпошти свій промокод.
  • Промокод застосується лише при оплаті відправлення у відділеннях Укрпошти.

Ні, наразі промокоди застосовуються лише у відділеннях Укрпошти, у присутності власника промокода.

Ні, одночасне використання кількох промокодів не дозволяється. Одне відправлення може бути оформлене лише з одним активним промокодом. Наприклад, якщо у Вас є кілька кодів на знижку 25%, Ви зможете використати лише один із них.

Ні, промокоди не застосовуються до товарів у поштових відділеннях, таких як шоколадки, вафлі, вода, сувеніри тощо.

Промокоди діють лише на послуги поштового відправлення, згідно з умовами акції або типу промокоду.

  • Перевірте, чи не закінчився термін дії.
  • Переконайтесь, що ви використовуєте його для відповідного типу відправлення.
  • Якщо все введено правильно, але система показує помилку — зверніться по допомогу до контакт-центру.
  • Зберігайте повідомлення з промокодом до моменту оплати.
  • Часто відправляєте? Слідкуйте за акціями від Укрпошти, де промокод є приємним бонусом.
  • Для компенсаційного промокоду важливо, щоб був зазначений номер телефону клієнта при оформленні відправлення.