Про проєкт
E-Export School від Укрпошти запускає вебінари для підтримки малого й середнього бізнесу. Як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах? Надихайтеся історіями тих, кому вдалося!
Щовівторка
новий гість
1 година
якісного контенту
Безкоштовно
за попередньою реєстрацією
Відеозаписи
На онлайн-зустрічах E-Export School ви дізнаєтеся про:
- особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках: Etsy, eBay, Amazon, Shopify, Joom, Asos;
- налаштування процесів доставки й оплати;
- особливості обслуговування клієнтів;
- маркетингову підтримку проєктів;
- топ-сервіси з оптимізації роботи з клієнтами.
Резиденти

Юлія Павленко
Директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School
В «Укрпошті» відповідає за повний комплекс міжнародних операцій з імпорту та експорту: розвиток продуктів, тарифна політика, міжнародні авіа та автомобільні маршрути, митне оформлення, співпраця зі 192 національними поштовими операторами та комерційні проєкти.
Розклад онлайн-зустрічей

Анна Гладштейн
«Гранти для розвитку власної e-export справи»
- Актуальні грантові програми для малого та середнього бізнесу.
- Умови отримання фінансування.
- Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку?

Микола Серветник
«Магазин в Pinterest: органічне та платне просування»
- Створення та оформлення бізнес-акаунту з його подальшим технічним налаштуванням.
- Покрокова інструкція для органічного просування на Pinterest.

Каріна Вітвіцька
«Промо магазину на Shopify: як генерувати трафік та збільшувати продажі»
- Shopify: огляд можливих варіантів промо та їх ефективність.
- Вибір каналу для просування магазину.
- Інтеграція з іншими онлайн-майданчиками: перспективи продажів для Amazon, Etsy та eBay.
- Ефективні налаштування реклами в Google & YouTube.
- Способи покращення якості трафіку з Facebook та Instagram.

Іван Бурач
«Просування на світових маркетплейсах: Facebook та Instagram як ефективні канали зовнішнього трафіку»
- Функціонал особистого кабінету Facebook / Instagram для рекламних цілей.
- Як самостійно налаштувати рекламну кампанію та з якими складнощами стикаються підприємці.
- Які є можливості оплати.
- Які параметри рекламної кампанії вважаються ефективними.

Таня Бондар
«Просування на Etsy: внутрішня оптимізація та SEO»
- Як зараз налаштовані алгоритми Etsy.
- Як потрапити у видачу категорії з мінімальним бюджетом.
- Як вирахувати оптимальний бюджет на рекламу.
- Основні помилки продавців під час запуску товарів.

Анастасія Квасюк
«Як просувати товари на eBay та генерувати продажі?»
- Платна контекстна реклама для просування на eBay.
- Ефективні методи продажів через аукціонну модель.
- Практика використання промокодів чи подарунків: розгляд реальних кейсів.
- Програма підтримки українських підприємців: круті можливості для зростання.
- 5 найпоширеніших помилок на старті при виборі ніші.
- Найпопулярніші ніші в США та Європі у 2023 році.
- Пошук «своєї» ніші та формування УТП.
- Бар’єри входу на закордонні ринки та способи їх подолання.
- Історії успішного запуску адаптованих товарів на Amazon.

Тетяна Шляпіна
«eBay.Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Terapeak»
- Які методики доступні для аналізу ніші та попиту для продажу товарів на eBay.
- Що таке Terapeak і як влаштований його функціонал?
- Як аналізувати продажі товарів і як визначити тренди на майбутні періоди?

Катерина Витковська
«Etsy. Аналіз ніша та попиту на товари за допомогою Marmalead та eRank»
- Як визначати трендові товари? Як зрозуміти, чи є у вашого товару сезонність попиту?
- Як зрозуміти, що ще ваші покупці шукають на Etsy та що ви можете їм запропонувати?
- Як знайти свій «блакитний океан» на Etsy?

Соломія Павлик
«Amazon. Вихід на європейські ринки і їх специфіка»
- Як влаштований європейський Amazon і які особливості необхідно врахувати українським продавцям.
- Які переваги надає спеціальна програма для українців на європейському Amazon.
- Як проаналізувати ніші для продажів в Європі, типові помилки продавців-початківців.

Артур Корнієнко
«Ефективні сторінки на Shopify: реалізація потенціалу вашого магазину»
- Перетворення та оптимізація елементів сайту відповідно до кожного етапу росту магазину.
- Аналіз ключових елементів сторінок магазину для збільшення конверсії.
- Елементи, які часто ігноруються, але можуть значно впливати на продажі вашого магазину на Shopify.
- Збільшення довіри через соціальні докази.
- Вивчення поведінки користувача для оптимізації шляху покупця.

Леонід Фокін
«Payoneer та Etsy Payment — особливості отримання оплати за товар»
- Як працює Payoneer та які умови підключення?
- Як українським підприємцям легко пройти реєстрацію?
- Якими спеціальними пропозиціями та сервісами можна скористатися?

Ігор Стольницький
«Як продавати за кордон, використовуючи українську платформу Хорошоп?»
- Які іноземні канали продажів, окрім маркетплейсів, доступні українцям і які з них краще застосувати, маючи власний сайт.
- Які налаштування сайту потрібні для старту продажів за кордоном.
- Можливості Хорошоп: мови, валюти, оплата, доставка, фіди.
- Google Shopping в Україні та за кордоном: відмінності.

Дмитро Машталір
«Etsy: як підвищити конверсію та генерацію замовлень»
- 3 головні стовпи на Etsy без яких немає продажів.
- Як покращити конверсії завдяки аналізу даних і не тільки?
- Алгоритми vs продавець. Що робити, щоб вони тебе полюбили?
- 5 системних дій, що дають результат.

Юрій Пирч
«Google Shopping для просування магазинів за кордоном»
- Прогноз онлайн-продажів та розрахунок рекламного бюджету.
- Особливості роботи з фідом для закордонних ринків.
- Налаштування Google Shopping (Performance Max).
- Аналітика результатів.
- Чи потрібно реєструвати торговельну марку (ТМ)?
- Чому маркетплейси заохочують реєструвати інтелектуальну власність?
- Програми захисту інтелектуальної власності від світових маркетплейсів:
- Amazon Brand Registry.
- Etsy Reporting Portal.
- Walmart Brand Portal.
- eBay VeRO.
- Особливості доставки поштових відправлень у воєнний час. Якісні показники доставки.
- Спеціальні пропозиції для клієнтів. Актуальні знижки Укрпошти й тарифи на 2024 рік.
- Окремі нюанси використання електронної митниці.
- Що таке Грантова програма «Власна Справа» від Міністерства економіки України? Як отримати доступ до урядової програми з бюджетом в 3.5 млрд гривень?
- Які є можливості для ветеранів та другого з подружжя?
- Як зібрати всі необхідні документи й написати грантову заявку? Особливості процедури отримання грантів.
- Які можливості експортерам надасть нова урядова ініціатива «Зроблено в Україні»?
- Яку систему оподаткування краще обрати для старту проєкту E-Export? Як підібрати види економічної діяльності на етапі реєстрації?
- Як оформлювати відправлення для коректного митного контролю?
- Як вести бухгалтерський облік для міжнародної торгівлі в форматі B2C / кінцевому споживачу?
- Як отримувати кошти за проданий товар на рахунки підприємця з урахуванням положень про фінансовий моніторинг?
- Які є критичні помилки при старті проєкту E-Export?
- Як сплачувати податки в рамках спрощеної системи II та III груп від експортних операцій на рахунках у системах Payoneer і WISE?
- Що таке Performance Max кампанії? Основні особливості та можливості.
- Як підготувати сайт для старту промо.
- Етапи запуску рекламної кампанії.
- Інструменти масштабування.
- Метрики оцінки результатів та розрахунок рекламного бюджету.
- Ключові помилки при самостійному запуску Performance Max.
- Чекліст обов’язкових задач після запуску і до регулярних продажів.
- Яка різниця між регулярними і випадковими продажами та як нарощувати саме регулярні?
- Які показники потрібно моніторити на постійній основі?
- Як зробити рекламу прибутковою, навіть якщо вона тривалий час не така?
- Успішний кейс Bibliotheque de Parfum. Позначення основних стратегій, які допомогли у становленні успішної марки.
- Важливість побудови унікального бренду та його сприйняття споживачами.
- Оптимізація сайту до старту: Ключові кроки та практичні поради з підготовки магазину до запуску на платформі Shopify.
- Інструменти та стратегії просування, які допомогли в перші місяці розвитку проєкту.
- Визначення ключових метрик успіху. Огляд різноманітних інструментів маркетингу та порівняння ефективності різних каналів.
- Очікування щодо конверсій, обсягів продажів та побудови відносин з клієнтами.
- Розбір ніші та аналіз попиту – ключові показники перед стартом.
- Проходження користувацького шляху по магазину, виявлення слабких зон.
- Оформлення магазину: як його можна поліпшити.
- Аналіз оформлення лістингів; фото, відео та інші моменти, які важливі в просуванні на Etsy.
- Інструменти для просування на eBay та їх особливості.
- Типи рекламних оголошень.
- Показники ефективності: що і де відстежувати.
- eBay і соціальні мережі: як їх поєднати та залучити зовнішній трафік.
- Основні причини блокування магазинів на Etsy та як цього уникнути.
- Вплив налаштування «мови» на просування при створенні лістингів.
- Особливості оновлення лістингів через renew.
- Star Seller та його ефект на генерацію продажів.
- Як ближче «познайомитися» з вашою нішею?
- Що покупці цінують у вашому продуктові?
- Як проаналізувати поведінку вашого покупця?
- Аналіз ситуації й вимірювання показників для масштабування бізнесу.
- Нова ініціатива держави з підтримки виробників українських товарів.
- Яка ідея закладена в проект Made in Ukraine та на що націлена програма?
- Яку допомогу отримують саме малі та крафтові виробники?
- Які ще проекти готує міністерство економіки для підприємців?
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- Як зародився проєкт, як відбувалося становлення на Etsy.
- З якими складнощами зіткнулись на початку та як їх долали.
- Які маркетингові інструменти реально приносили більше клієнтів і продажів. Яких помилок припускались і що не варто пробувати.
- Як соціальні мережі instagram/Facebook/Pinterest посилюють продажі. Успішні та не дуже вдалі кейси.
- Що і як підприємець робив за межами Etsy (власні сайти/shopify чи Amazon).
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея йти на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея йти на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея йти на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт?
- Як з`явилася ідея йти в продажі за кордон, в тому числі на Etsy?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- Ваші рекомендації щодо просування внутрішніми каналами Etsy?
- Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- На яких ще платформах ви бачите розвиток?
- Ваші поради щодо просування власного сайту.
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Говоримо про те:
- З чого почався проєкт? І як з`явилася ідея його заснувати?
- Які були складнощі на початку? Що порекомендуєте початківцям на старті?
- У вашому проєкті було залучено зовнішнє грантове фінансування — які поради маєте щодо цього напрямку?
- Як просуваєте товари за кордон? Які канали зовнішнього просування використовуєте для отримання замовлень?
- Які були неуспішні кейси? Що б не радили робити іншим продавцям?
- Ваші поради іншим продавцям: які цікаві програми/додатки/сервіси/експертів порадите?
Дивіться, як проходили семінари E-Export School у попередніх роках
Партнери проєкту:











