Часті питання за темою «Передплата»
Щоб анулювати передплату, передплатнику потрібно:
- Подати до поштового відділення за місцем проживання відповідну заяву й пред’явити абонемент на передплату або переадресування.
- Оплатити послугу ануляції (крім випадків, коли видання перестає виходити друком і ці витрати відшкодовує видавець).
За заявою передплатника у зв’язку з невиходом окремих номерів видань: проведення анулювання здійснюється з того номера, який не вийшов.
Анулювання передплати здійснюється, якщо передплатник при зміні місця проживання не переадресував передплату та виїмка видань з абонентської поштової скриньки або одержання їх безпосередньо у поштовому відділенні не провадиться протягом 2-х місяців.
Ануляція проводиться у зв’язку з припиненням виходу видання (Перелік елементів робіт по прийманню передплати на газети й журнали від 26.06.2002 р. ( ч.1 п.4 — приймання та оформлення документів по ануляції передплати)).
- Для переадресування передплати передплатник звертається до поштового відділення, що здійснює доставку цього періодичного видання, пред’являє абонемент на передплату або документ, що посвідчує особу, якщо абонемент загублено. Якщо передплата переадресовується за межі доставки цього відділення, то передплатник подає заповнений ним бланк абонемента ф. П-1 із зазначенням нової адреси доставки передплаченого видання.
- Переадресування передплати провадиться до кінця строку, на який передплачено видання.
- Не переадресовується передплата:
- на газети, якщо до закінчення строку доставки залишився один місяць;
- на журнали з періодичністю один і більше номерів на місяць — два місяці;
- на журнали з періодичністю менше одного номера на місяць — три місяці;
- передплатних видань, що адресуються на адреси військових частин на домашню адресу;
- відомча передплата на адреси індивідуальних передплатників.
(Перелік елементів робіт по прийманню передплати на газети і журнали від 26.06.2002 р. ( ч.1 п.3 — приймання і оформлення документів при переадресуванні передплати).
- Передплатник подає заяву до поштового відділення за місцем проживання і пред’являє бланк абонемента на передплату або переадресування, які засвідчують факт оформлення передплати.
- Заяви про неодержання газет і журналів по передплаті розглядаються у п’ятиденний термін. Про результат і вжиті заходи заявнику повідомляє працівник, який відповідає за доставку періодичних друкованих видань.
За скаргою щодо несвоєчасної доставки періодичних друкованих видань — з’ясовується час надходження періодичних друкованих видань до виробничого підрозділу і своєчасність їх видавання листоноші для доставки.
За скаргою щодо неодержання окремих номерів газет і журналів — з’ясовується причина неодержання, шляхом опитування листоноші, а у разі потреби проводиться перевірка на місці (Перелік елементів робіт по прийманню передплати на газети і журнали від 26.06.2002р. (ч.1 п.8 — розгляд заяв передплатників).