Теми місяця
29/09
Катерина Вітковська
Авторка й ведуча практичного курсу «Прокачай Etsy» — понад 500 випускників з різних країн світу з 2015 року.
Засновниця найчисельнішої та однієї з найбільш корисних Facebook-груп для Etsy-продавців — «Сотвори свой бизнес! Etsy», де близько 24 тис. майстрів зі 101 країни світу допомагають один одному з питань міжнародних продажів.
Разом із командою запустила під ключ понад 60 магазинів на Etsy.
Тема: Вірус. Криза та Etsy. Як втриматися на хвилі росту інтересу на cross-border ecommerce
Обговоримо такі питання:
- Як змінилася робота Etsy під час пандемії? Які заходи / міри впроваджувалися на торговій платформі?
- Що з маркетинг-інструментами Etsy? Які є дійсно ефективними й на що не варто витрачати ані час, ані гроші?
- Робота з зовнішнім трафіком: вдалі кейси та підходи.
- Pinterest: конвертація зацікавленості у потік замовлень.
Та ще багато цікавого у прямому ефірі.
06/10
Ігор Герасимов
Ексголова департаменту зі злиття та поглинань у Private Equity Fund. Закрив чотири угоди з продажу Amazon бізнесу на загальну суму $3,400,000.00.
Засновник консалтингової компанії Amzhub з надання професійних послуг по запуску бізнесу на платформі Amazon у США для резидентів України, а також Digital Marketing агенції Amzfunnels.com та PPC-monsters.com з надання професійних маркетингових послуг по запуску та просуванню товарів на платформі Amazon.com.
Власник свого Private Label на Amazon у США. Наразі загальний обсяг продажів на всіх Amazon-акаунтах під управлінням агенції становить $25,000,000.00 на рік.
Тема: Amazon. Особливості маркетингу на міжнародному онлайн-маркетплейсі. Ключові слова та теги.
Обговоримо такі питання:
- Де шукати ідеї для товару, що матиме попит на Amazon?
- Як правильно підібрати ключові слова, щоб товар знайшли та купили на Amazon? Які сервіси допомагають у цій роботі?
- Платна реклама на Amazon: як знайти золоту середину, коли marketing cost не з’їдають заробіток?
- Як розрахувати вартість товару, щоб вигідно запустити його на Amazon? Фінансові особливості платформи.