0 800 300 545

контакт-центр

Про послугу

Купувати в інтернет-магазинах Англії легше та дешевше, ніж здається, якщо ви користуєтеся сервісом «віртуальний склад» від SMART Forwarding та вибираєте доставку Укрпоштою. Ви отримуєте низький тариф, можливість відстежувати посилку та гарантію безпечної доставки.

Сервіс викупу товарів із британських маркетплейсів та інтернет-магазинів англійських брендів — найкраще рішення для українців, які вибирають якісні речі та люблять онлайн-шопінг за кордоном.

Оптимальна
вартість

Тарифи значно нижчі, ніж в інших перевізників
Тарифи

Об’ємна вага не враховується

Тарифікація за фактичною вагою, доставка посилок від 1 до 30 кг

Доставка за 8–10 днів*

Від відправлення зі складу до вручення в Укрпошті

*орієнтовний термін доставки

Відстеження посилок

За трек-номером на сайті SMART Forwarding та сайті Укрпошти

Як замовити

Зареєструйтеся в системі SMART Connect

та отримайте адресу складу SMART Forwarding у Великобританії

Оформте замовлення в інтернет-магазині

і, заповнюючи дані про одержувача, вкажіть свій SMART ID та адресу складу для доставки товару

Зареєструйте замовлення в системі

та сформуйте посилку до України в особистому кабінеті

Отримайте посилку в Укрпошті

кур’єром або у відділенні орієнтовно через 8–10 днів після відправлення посилки зі складу в Англії

Які проблеми вирішує сервіс від SMART Forwarding та Укрпошти?

  1. Немає прямої доставки з англійського магазину в Україну

    Замовте доставку на адресу складу SMART Forwarding в Англії, а потім сформуйте посилку до України.

  2. Англійський магазин не приймає оплату карткою українського банку

    Вкажіть посилання на бажаний товар в обраному інтернет-магазині і SMART Forwarding викупить його.

  3. У магазинах України немає якісних недорогих брендових речей

    Ви можете замовити товар у будь-якому інтернет-магазині Англії з доставкою в Україну.

Увага

Служба митного контролю не дозволяє ввозити до України посилки з забороненими товарами та понад 10 кг продуктів харчування у заводській упаковці, до яких також належать БАДи. Якщо сумарна вартість товарів посилки складає до 100 євро — ви не сплачуєте додаткових податків. Але якщо більше — нараховуються митні платежі.

Як та чому вигідно купувати в магазинах Англії?

Процес купівлі в англійському інтернет-магазині не відрізняється від звичного нам. Потрібно зареєструватися на сайті, додати товари у кошик, заповнити поля форми доставки, де вказати персональний SMART ID та адресу віртуального складу, оплатити покупку. Якщо сайт англомовний, скористайтеся вбудованим перекладачем у браузері.

Купуючи за кордоном, ви маєте кілька переваг:

  • Нижчі ціни

    Навіть якщо бажаний брендовий товар є в магазині в Україні, придбати його в Англії з доставкою можна на 20–30% дешевше.

  • Товари зі знижками, сезонні розпродажі

    У Чорну п’ятницю та кіберпонеділок діють реальні, а не рекламні знижки до 90%. Під час сезонних розпродажів (липень-серпень, грудень-січень) всі фаст-фешн бренди проводять тотальні розпродажі.

  • Оригінальна продукція

    Ви можете бути впевненими в якості — товари у магазини надходять з виробництв і мають сертифікати якості.

Часті питання

На сайті SMART Forwarding перейдіть у розділ «Особистий кабінет» та пройдіть реєстрацію у системі управління посилками SMART Connect. Для цього потрібно ввести свій email та пароль. Дані для авторизації надійдуть вам на вказану електронну пошту.

  • перша сторінка паспорта або документ, що підтверджує особу;
  • сторінка паспорта з пропискою або інший документ, що підтверджує адресу проживання;
  • будь-який інший документ, що підтверджує особу власника (посвідчення водія, виписка з банку тощо).

Треті особи доступу до ваших конфіденційних особистих даних не мають, вони ніде не публікуються. Компанія SMART Forwarding не використовує ваші персональні дані для будь-яких цілей, крім тих, які зазначені в договорі про надання послуг. Під час реєстрації ви повинні ознайомитися із публічною офертою та погодитися з її умовами.

Зареєстровані користувачі можуть редагувати дані свого профілю. Для того, аби сформувати посилку, адресу доставки необхідно внести до адресної книги профілю користувача. Для цього необхідно авторизуватися в особистому кабінеті, перейти до розділу «Адресна книга» та додати нову адресу, заповнивши всі поля у формі внесення даних. До адресної книги можна внести декілька адрес, які будуть використовуватися для відправки.

Щоб дізнатися адресу віртуального складу в Англії та інших країнах, потрібно пройти перевірку особистості. Для цього надайте фотокопії таких документів:

  • перша сторінка паспорта або документ, що підтверджує особу;
  • сторінка паспорта з пропискою або інший документ, що підтверджує адресу проживання;
  • будь-який інший документ, що підтверджує особу власника (посвідчення водія, виписка з банку тощо).

Це необхідно, щоб уникнути шахрайства, яке дуже часто фіксується останнім часом. Процес перевірки триває 24-48 годин. Треті особи доступу до ваших конфіденційних особистих даних не мають, вони ніде не публікуються.

На сайті будь-якого англійського інтернет-магазину виберіть річ, яка вам сподобалася, додайте її в кошик та перейдіть до оформлення замовлення. Для того, щоб товар прибув на склад SMART Forwarding в Англії, під час оплати на сайті зазначте такі дані:

  • у полі «First name» — свій персональний SMART ID;
  • у полі «Last name» — SMART Forwarding UK;
  • у полі «shipping address» — адресу британського складу SMART Forwarding.

Всю цю інформацію ви знайдете в особистому кабінеті у вкладці «Склади».

Зверніть увагу, якщо адреса не буде відповідати дійсній або ви не введете свій SMART ID, склад не зможе прийняти посилку з магазину.

Після того, як ви оплатили покупки, інтернет-магазин формує замовлення та відправляє його на вказаний адрес (віртуальний склад SMART Forwarding). Доставка по Англії може тривати кілька днів.

Після оформлення покупки в інтернет-магазині, потрібно зареєструвати замовлення у системі SMART Connect. Є дві опції:

  • «Замовлення» — якщо ви самостійно оплатили покупку в інтернеті.
  • «Викуп» — якщо ви хочете, щоб представник SMART Forwarding викупив товар, або онлайн-магазин не приймає картку вашого банку.

«Замовлення»

Якщо покупка готова, у формі в системі SMART Connect зазначте таку інформацію:

  • назву замовлення (наприклад, іграшки, одяг чи будь-яку зручну для вас);
  • країну, в якій ви здійснили покупку;
  • хто доставить посилку на склад SMART Forwarding (кур’єр, магазин чи фізична особа), трек-номер, вагу, вартість та опис товарів;
  • необхідні додаткові послуги: розділення замовлення, фото упаковки та/або вмісту, видалення коробок.

«Викуп»

Якщо покупку не можна оплатити з України або ви бажаєте, щоб співробітники SMART Forwarding викупили товар у продавця, у формі в системі SMART Connect зазначте таку інформацію:

  • назву замовлення (наприклад, іграшки, одяг чи будь-яку зручну для вас);
  • країну, в якій ви здійснили покупку;
  • назву інтернет-магазину;
  • назву, артикул, посилання на товар, кількість одиниць товару, параметри (колір, розмір), вагу та вартість товару;
  • необхідні додаткові послуги.

Це платна послуга, за яку стягується додаткова комісія.

Якщо покупку не можна оплатити з України, співробітники SMART Forwarding викуплять товар у продавця. Для цього у формі в системі SMART Connect зазначте таку інформацію:

  • назву замовлення (наприклад, іграшки, одяг чи будь-яку зручну для вас);
  • країну, в якій ви здійснили покупку;
  • назву інтернет-магазину;
  • назву, артикул, посилання на товар, кількість одиниць товару, параметри (колір, розмір), вагу та вартість товару;
  • необхідні додаткові послуги.

Це платна послуга, за яку стягується додаткова комісія. Щоб дізнатися орієнтовну вартість послуги, у калькуляторі на сайті позначте пункт «потрібно викупити товар», вкажіть ціну речі в магазині та орієнтовну вагу.

Оплата викупу замовлення та доставки відбувається через «Гаманець» у особистому кабінеті. У вкладці особистого кабінету «Налаштування» потрібно обрати валюту оплати, потім повернутись у «Гаманець» та обрати спосіб внесення коштів: PayPal, VISA, Mastercard, Maestro.

Тариф у момент створення посилки є попереднім, а остаточна вартість доставки посилки буде сформована після прибуття замовлення на склад. Компанія SMART Forwarding дуже делікатно ставиться до ваших замовлень, тому за замовчуванням додає просту упаковку. Якщо ваше замовлення прибуде на склад якісно упакованим, і не потребуватиме додаткового захисту при транспортуванні в Україну, то вартість простої упаковки не буде включена у фінальний рахунок-фактуру/інвойс.

Коли замовлення (придбаний товар) прийде на склад SMART Forwarding, то статус зміниться на «На складі». Щоб сформувати посилку у вкладці «Адресна книга», додайте адресу доставки в Україні, зазначивши латиницею або кирилицею:

  • назву посилки;
  • ПІБ одержувача;
  • поштову адресу (індекс, країна, область, населений пункт, вулиця, будинок, квартира);
  • номер телефону.

Щоб оформити пересилання зі складу в Україну, виберіть створену адресу доставки для свого відправлення та виберіть бажаний тариф. Посилку можна отримати у відділенні Укрпошти або кур’єром.

Вам потрібно лише заповнити митну декларацію. Зробити це потрібно в особистому кабінеті системи SMART Connect. Для цього слід зі списку вибрати загальну назву речей у посилці, зазначити кількість, вагу й вартість кожного товару.

Якщо вам буде потрібно, ми:

  • розділимо замовлення на кілька посилок;
  • сфотографуємо упаковку та/або вміст;
  • видалимо зайві коробки.

Якщо вам потрібні нестандартні додаткові послуги, ми можемо надати їх за попередньою домовленістю. Для цього слід поставити відмітку у полі «Спеціальне прохання».

Щоб відправити посилку в Україну, потрібно оплатити доставку. Остаточна вартість доставки буде зафіксована у рахунку-фактурі. Дочекайтеся зміни статусу посилки на «Очікування оплати» та/або email-повідомлення про інвойс/рахунок-фактуру, сплатіть остаточну вартість доставки.

Якщо у вас виникають складнощі з оформленням покупки або отриманням посилки, зверніться до менеджера

Служба підтримки в Англії
(консультування з питань викупу товарів, платежів, міжнародної логістики)

онлайн-чат на сайті SMART Forwarding

офіційна Facebook-сторінка @smart.forwarding.official

контакт-центр: +15184442307 (США)

email: support@smart-forwarding.com

Служба підтримки в Україні (по всім питанням стосовно доставок по Україні)

офіційна Facebook-сторінка Укрпошти (писати у Messenger)

контакт-центр: +380 800 300 545

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання під час роботи з сервісом SMART Connect, скористайтеся «Базою знань», пошукайте відповідь у розділі «Умови надання послуг», поставте запитання менеджеру за посиланням, натиснувши кнопку «створити тікет», або напишіть в онлайн-чат на головній сторінці SMART Post Global.