Онлайн-рекламація для внутрішнього відправлення (тільки для фізичних осіб)
Зверніть увагу! Для можливості проведення детальної перевірки до заяви необхідно прикріпити копію чека.
Відповідь на Ваше звернення буде надана АТ «Укрпошта» в терміни, встановленні чинним законодавством України, на зазначену Вами електронну адресу.
*Ідентифікатор внутрішнього поштового відправлення має містити 13 цифр.
Розшук внутрішнього реєстрованого поштового відправлення «Укрпошта Експрес» можливий не раніше 2 діб, для всіх інших відправлень - не раніше 4 діб, та не пізніше 6 місяців від дати приймання відправлення до пересилання.
Дізнатися про статус відправлення є можливість на сторінці Відстежити
Інформація щодо відправлення
Відправник відправлення
Поштова адреса відправника
Одержувач відправлення
Поштова адреса одержувача
Реквізити на випадок прийняття рішення щодо відшкодування
У випадку прийняття рішення щодо виплати відшкодування, ямісто, вулиця, № будинку, № квартири
Звертаємо Вашу увагу, що заповнюючи та надсилаючи цю онлайн-рекламацію, Ви погоджуєтесь з наданням своїх персональних даних АТ «Укрпошта» для обробки, відповідно до вимог чинного законодавства, з метою врегулювання спору за цією претензією, здійснення виплати відшкодування, у разі прийняття АТ «Укрпошта» такого рішення.
АТ «Укрпошта» передаватиме персональні дані третім особам згідно з вимогами законодавства, зокрема, надаватиме їх банку, через який буде проводитися виплата відшкодування, та Державній податковій службі, в частині інформації про отриманий особою дохід і утримані з нього податки, як податковим агентом, який зобов’язаний утримувати та перераховувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб та військовий збір із суми відшкодування.
АТ «Укрпошта» залишає за собою право затребувати у клієнта, у разі необхідності, додаткові документи для розгляду Заяви.
Ваше звернення успішно зареєстровано за № .
Зареєструвати нове зверненняВибачте, виникла помилка. Повторіть спробу пізніше.
Повторити спробу