В Україні з’явилися перші поштові марки із доповненою реальністю

18.12.2020

Напередодні дня Святого Миколая Укрпошта у партнерстві із компанією Art Nation презентували поштові марки із доповненою реальністю «Козаки». На знаках поштової оплати зображені улюблені для багатьох поколінь українців герої мультсеріалу «Козаки» – Око, Грай та Тур.

Урочисте спецпогашення відбулося у Музеї пошти за участі художника-постановника легендарних анімаційних фільмів про пригоди козаків, народного художника України Едуарда Кірича, доньки художника-мультиплікатора, автора анімаційних фільмів про пригоди козаків Наталії Дахно, генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського та генерального продюсера Art Nation Едуарда Ахрамовича.

«Українська філателія стає ще більш адаптивною до сучасного світу і сьогодні Укрпошта дивує ще одним унікальним випуском марок. Це мікс традицій та сучасних технологій. Ви бачите звичайну марку, на якій наші улюблені герої мультфільму - козаки. А коли ви наводите камеру смартфону на неї, то козаки «оживають» через доповнену реальність та вітають вас із прийдешніми Новим роком і Різдвом. Тож ці марки можуть бути як традиційним знаком поштової оплати, так і своєрідною віртуальною листівкою-привітанням. Укрпошта разом із партнерами знаходить рішення, щоб таке традиційне мистецтво як марки зацікавило і «діджитальне» покоління», - сказав генеральний директор Ігор Смілянський.

Щоб «оживити» козаків у доповненій реальності, потрібно завантажити на смартфон безкоштовний мобільний застосунок WowBox AR: версію для Android або для iOS. Завдяки застосунку традиційна поштова марка перетворюється на відео-привітання від анімаційних героїв. Окрім того, з WowBox AR можна робити фото і відео з улюбленими персонажами та публікувати їх у соціальних мережах.

«Я з дитинства колекціоную поштові марки і захоплююсь філателією. А ще я люблю українську анімацію і присвячую свій час і ресурс її популяризації. Для мене колаборація з Укрпоштою - це більше, ніж просто бізнес-партнерство. Ми створили нову інтерактивну поштову марку з великою любов'ю до своєї справи. Вона відкриває нову можливість для спілкування між двома поколіннями: шанувальники традиційного листування та прихильниками сучасних digital-каналів. Останні роки я продюсую нові серії легендарного мультсеріалу “Козаки” і переконався, що українці і досі люблять цих героїв. Вони позитивні, їх знають більшість українців, незалежно від віку. Сподіваюсь, козацьке привітання, яке люди зможуть побачити, активувавши марку, надихне на гарний початок нового 2021 року!», - говорить генеральний продюсер Art Nation Едуард Ахрамович.    

Поштові марки «Козаки» виготовлені на самоклеючому папері. Тираж марок – 100 тис. примірників. Номінальна вартість кожної – V (еквівалент 9 грн.). До поштової марки випущено конверт «Перший день» та виготовлено штемпель спецпогашення.

Придбати поштові марки можна у відділеннях Укрпошти, а також в її офіційному онлайн магазині http://pm.ukrposhta.ua/nishop.php

Прем’єра першої частини мультсеріалу «Козаки» відбулася у 1967 році, який складається із 11 серій.