Клієнти Укрпошти оформили онлайн понад 1 млн посилок у листопаді

18.12.2018

Клієнти Укрпошти у листопаді через «особистий кабінет», АРІ та мобільний додаток Укрпошти оформили понад 1 млн внутрішніх і міжнародних посилок. Кількість таких відправлень зросла в порівнянні із червнем цього року вдвічі.

«Клієнти Укрпошти все більше користуються оформленням поштових відправлень в онлайні, аби не витрачати час у відділенні. З літа кількість тих, хто створює бланки для посилок через АРІ, «особистий кабінет», мобільний додаток Укрпошти виросла в два рази. Користуйтеся нашими онлайн каналами – це зручніше і швидше, ніж оформлення посилок у відділенні», – відзначив заступник генерального директора з розвитку бізнесу Максим Рабінович.

У листопаді мобільним застосунком Укрпошти користувалося майже 40 тисяч клієнтів, а щодня в середньому більше 8 тисяч користувачів.

Клієнти Укрпошти можуть оформити онлайн усі необхідні документи і відправити свої відправлення не витрачаючи час на заповнення паперових бланків у поштовому відділенні, а міжнародні відправлення та відправлення за послугою «SmartBox» – можна здати без черги.

«Особистий кабінет» має цілу низку переваг перед традиційним «паперовим» оформленням у відділеннях. Загалом в ньому зберігається уся необхідна інформація про користувача, його адреса, контактна інформація яка використовується для автозаповнення супровідної адреси. Через «особистий кабінет» чи мобільний застосунок можна без проблем оформити відправлення як по Україні так і за кордон. Суттєва перевага оформлення відправлень за допомогою онлайн каналів – отримання знижки. Наприклад, знижка 5% надається автоматично всім користувачам після реєстрації в «особистому кабінеті», а для юридичних осіб, після укладання договору знижка вже більш суттєва. До того ж тарифи Укрпошти й так є найвигіднішими на поштово-логістичному ринку.

Більш детально про те, як оформити відправлення швидко та вигідно через онлайн-канали.